2024-07-31, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nova68
Dom var fler i gruppchatten före och många efteråt, bara några fått filmen men inte M@ja.

M@ja sa att själv var med innan under och efter på chsten. Så filmer fick hon alls i chatten fick det så det är inget hon kunde undvika att få.
Varför end sitta här och skydda henne?
Citera
2024-07-31, 10:51
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Dom var fler i gruppchatten före och många efteråt, bara några fått filmen men inte M@ja.

Fast om man är i en gruppchatt och t.ex en bild eller video skickas så ser ju alla i chatten detta. Inte bara några av deltagarna. Så hur kan M inte fått filmen/filmerna om hon var delaktig i chatten, vilket hon sagt att hon var på sina TT's.

Och en följdfråga. Om det var x antal person i chatten innan mordet, och sen blev "många efteråt" - vem har bjudit in de andra efter? MGM2 har ingen mobil då hon är isolerad. MGM1 verkar fortfarande ha tillgång till sin mobil då hon skrivit på sin eller M's TT efter mordet.
Citera
2024-07-31, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viperstyle
Jo ärftligheten är ganska hög om så är fallet. Man har begärt en P7 utvärdering på 15-åringen så den kan leda till en större utredning.

För alla inblandade skull hoppas jag att även 13-åringen får genomgå en psykiatrisk utredning.

Oavsett är det barn med mycket speciella behov som har höga krav på miljön om de ska lyckas återanpassas till någon form av ”normalitet” i samhället.

Som tur är, mitt i allt elände, utvecklas hjärnan tills man är ca 25 år.
Mördare ska inte "återanpassas" till samhället. Förstår att ni vill håna offer så mycket och fort som möjligt, men det börjar gå till överdrift.

Hjärnan slutar inte utvecklas vid 25 bara för att ni kommunister börjat repetera det dygnet runt.
Citera
2024-07-31, 10:54
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Inte med BO men i den större familj hon ingick.

"Större familj hon ingick"?
Senast redigerad av MagicaDHex 2024-07-31 kl. 10:57.
Citera
2024-07-31, 10:59
Medlem
Citat:
Inte med BO men i den större familj hon ingick.

Vilken familj då? Är det nåt jag missat här som är hennes familj?!
Citera
2024-07-31, 11:02
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
Jag har filmen men delar inte här för Emilias släkting finns härinne.

Skicka den i PM till mig
Citera
2024-07-31, 11:04
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillen-68
Ja det är flera olika klipp ingen egentligen film, dom turades ju om att filma.
Gärningen sker helt i samråd och misshandel görs turvis, båda är lika ansvariga.

Hur vet du att det var flera olika klipp?
Citera
2024-07-31, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mothbreeder
Mördare ska inte "återanpassas" till samhället. Förstår att ni vill håna offer så mycket och fort som möjligt, men det börjar gå till överdrift.

Hjärnan slutar inte utvecklas vid 25 bara för att ni kommunister börjat repetera det dygnet runt.

Vl lever inte i utop. Vi har verken dödsstraff eller livstid så ja vi måste tyvärr leva mitt bland dessa individer så ju bättre förutsättningar till rehab i fängelse eller förvaring desto bättre och säkrare miljö för oss alla.

Sen är konsekvenstänket bland det sista som utvecklas hos unga när hjärnan sluts vid 25 antingen du vill det eller ej.

Och dra inga växlar med att tro dig veta min avsikt. Håna något offer får du själv stå för.
Senast redigerad av viperstyle 2024-07-31 kl. 11:14.
Citera
2024-07-31, 11:15
Medlem
Mojriks avatar
Här är MGM1 / 13-åringens pappas domar:

https://gofile.io/d/BKkDJW
Citera
2024-07-31, 11:16
Medlem
Det här fallet är så jävla mörkt och vidrigt på så många sätt. Offrets uppväxt och bakgrund, tillvägagångssättet, empatilösheten, grymheten, minderåriga... nej usch fyfan.

Med tanke på de saker som läckt, så lär FUP:en bli något utöver det vanliga, när väl åtal väcks.
Citera
2024-07-31, 11:18
Medlem
MagicaDHexs avatar
Ville länka dessa, då det varit så mycket diskussioner kring Emili@ och hur hon lurat sin mamma och annat.

Jag tror att hon var en väldigt godhjärtad, ung tjej. Naiv- säkerligen, men ska inte barn som är 14 år gamla vara lite naiva.
När man läser vad andra skriver om henne så framgår det att många som träffat henne alla skriver samma sak. Att hon var snäll, godhjärtad, ville andra väl osv.
Så många olika har delat med sig av vad hon gjort för dem, och hur hon varit mot dem som person.

(Och ja, jag vet att hon varit i slagsmål, då det framgår av dokumenten - men det ena utesluter inte det andra)

https://www.facebook.com/photo.php?f...6819535&type=3

https://www.facebook.com/photo.php?f...7457127&type=3

Det finns mycket mer, men det kan ni själva söka upp på TT bland annat.
Citera
2024-07-31, 11:20
Medlem
Master63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mojrik
Här är MGM1 / 13-åringens pappas domar:

https://gofile.io/d/BKkDJW

Fin förebild!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera