2024-07-31, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eyomayo
FY FAN vad mycket nyfikna äckliga vidriga kräk det finns i denna tråd. Varför är ni så jävla nyfikna på att se hur en ung flicka torteras å har ångest innan hon dör? Vad finner ni för glädje i det? Ge mig gärna en legitimt bra anledning?

Ni inser att ni är en del av problemet vi har i världen när ni söker er till Flashback för att gotta er i en film när någon har dödsångest bara för att stilla er jävla nyfikenhet? JÄVLA SVIN. Fy fan vad jag hatar denna typ av människor. JÄVLA KRÄK.

Hoppas du mår dåligt resten av dagen å lär dig en läxa av att konsumera sånt skit.

DU ÄR EN DEL AV PROBLEMET.DU ÄR EN DEL AV ATT SÅDANT HÄR SKIT MATERIAL SPRIDS.

Ursäkta men du har bara en synvinkel man kanske vill se brottet och vad som förekommer för att försöka förstå dessa människor vad som försiggår i deras huvud det är ingen fetisch om du trodde det precis som en vanlig kriminalare måste se på filmen o analysera kanske vi flashback internet krimmare vill se för att förstå i profisionellt syfte, sluta anta o fråga varför folk vill se den istället
Citera
2024-07-31, 14:17
Medlem
Taggads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orgelnisten
Finns även på: https://gofile.io/d/yVf0Ym
Som sagt är detta ett (1) av flera klipp (sägs det) som visar hur dom turas om att filma, hetsa på varandra.
Citera
2024-07-31, 14:18
Medlem
plusforwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
Min länk fungerar

https://delafil.se/101808218ae3c16d/...063230_028.mp4

Nej den funkar inte
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ademii
Vad tror ni de blir för straff?

Max 4 års ungdomsvård för den äldre och den yngre får inget straff utan forsätter bo på något hem, helt sjukt men så är det.
Citera
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjukassan
Förlåt jag fattar inte när du skriver så... Fattar knappt vad jag själv skriver. Kan du förklara igen. Och jag är familj med Emilia om det har nån betydelse.

https://aatos.app/se/checklista-vid-...dier-dodsfall/

Det finns något eller några företag som kan rensa internet från saker man inte vill ha där.

Men du får nog googla fram dom, jag sitter utomlands, men jag vet att det finns i Sverige.

Länken ovan är ett exempel, bara.
Citera
2024-07-31, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buschebba
Det gör den inte, laddar bara.
https://www.transfernow.net/dl/20240731HLrg4fBr
Citera
2024-07-31, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yttrandefriden
Ja vill du länka inlägget kanske din idiot?
Länkar till sammanfattningar finns i första inlägget på första sidan i tråden.
Citera
2024-07-31, 14:20
Medlem
Fungerande länk till film?
Citera
2024-07-31, 14:21
Medlem
Okej. Ny länk. Slutar den fungera så orkar jag inte mer. Har fått typ 7996 pm idag.

https://www.transfernow.net/dl/20240731HLrg4fBr
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFatDove
Det där kommer inte att ske. Möjligt att vissa enskilda individer tar saken i egna händer, till exempel närstående till brottsoffer eller någon annan som tar tillräckligt illa vid sig.

Tar allmänheten saken i egna händer är vi i krig eller starten av det.

Du har absolut rätt. Jag tror inte heller något organiserat garde som utmäter rättvisa straff för att kompensera för statens svek kommer att uppstå.
Vilket är beklagligt.

Krig och konflikter i ett land uppstår ju inte sällan av statens oförmåga eller ovilja att ta ansvar och skapa rättvisa. Då uppstår ju en situation där grupper behöver organisera sig mot varandra.

Sveriges rättsväsende i allmänhet och i princip alla regeringar under min livstid (i synnerhet om S och MP varit inblandade) står på de kriminellas sida.
I deras värld är det faktiskt så att personerna som förnedrar, torterar och till slut mördar Emilia är offer som drabbats av ”omständigheter” som gjort den till mördare.
Man känner medlidande med ondskefulla sadister som mördar en vän för att ställa sig in hos någon tuffare kriminell brud som blivit kränkt av att bli kallad hora.
Citera
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
Fyfan vad illa berörd man blir!
I dessa fall så ska man skita i åldern, måste gå att spärra in båda dessa förevigt!
Dödsstraff!?

Jag kommer ihåg ett tortyrmord från 90-talet där två pojkar (tror de var 11 år vid tillfället) kidnappade och mördade en liten tvååring. De fick sitt straff.

Hoppas man hittar lösningar i detta fall och utdelar straff. Dessa två är bortom all räddning och det är lika bra att de hålls borta från samhället.
Citera
Medlem
Filmen är vidrig. Stackars tjej som fick en fruktansvärt plågsam död.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in