Citat:
Ursprungligen postat av
DeChef87
Sluta sprid på videon. Det är sjukt att sprida på en video som visar en flickas sista tid i livet och sjukt att så många vill se videon. Fyfan säger jag om er alla !
Jag väljer personligen att varken sprida eller titta. Men jag tror att många tittar för att kunna ta in att det hänt på riktigt! Landet Sverige som en gång för inte så länge sen var känt för sina vackra fina kvinnor och söta trevliga flickor hyser nu kvinnliga barbarer och odjur förklädda i en människoliknande kropp. Småflickor som på konstig svenska hotar att döda sin jämnåriga kamrat för hennes ordval om en annan kamrat som dom träffat på ett hem för ”flickor” som inte ens kan bo hemma (oklart för mig om det beror på föräldrarna eller flickorna själva) och sedan genomför dådet efter en fullkomligt brutal misshandel. Jag är inte förvånad att folk tittar för att kunna förstå att det händer i Sverige på riktigt. Alla vi fina riktiga svenskar chockas ju över hur barbariska andra kulturer och klasser kan vara och det här fallet är ju ett nytt lågvattenmärke och svårt att ta in för oss som är bra människor.
Fallet i sig är ju fullkomligt tragiskt men det ger en fingervisning om vad mångkulturen, feminismen och kravlös uppfostran har för baksidor för ett land och dess befolkning.
Att dom överhuvudtaget valt att filma och sprida sitt dåd visar ju att dom inte bara är galna avarter utan dessutom omåttligt hjärnsvaga. Jag tror att det är mer rätt att rikta sitt hat mot gärningsflickorna och samhällskulturen. Kanske måste det till så här otäck verklighetsdokumentation för att även dom sista förnekarna ska förstå vad som sker med vårt land.
Vila i frid stackars flicka! Många vuxna ska skämmas för ditt lidande!