Citat:
Ok, låt oss kika på mitt 'regelbrott' igen:
Jag svarar:
Det är inte en metadebatt.
Det är inget personangrepp.
Det är inte en menlös one liner.
1. Jag håller mig inom diskussionen angående feminism
2. Jag hackar inte ner på Tomaten ensamt ELLER hela hennes inlägg utan jag helt enkelt kommenterar att det feministiska slagordet är förlegat, vilket det ÄR då den kampen ÄR vunnen i västvärlden.
3. Den harangen vävs in hela tiden. Det är en kopierad harang / slagord från pucblicerat verk. Det är INTE ett eget argument ens.
Helt jäkla sanslöst att du hänger kvar i naglarna i att detta på något vis är ett regelbrott.
Nåväl, jag inväntar fortfarande admins svar. Om inte ni kan snacka ihop er angående detta och inse galenskaperna SPECIELLT med tanke på hur ni delat upp aktuellt politiska fora där kritik mot ideologin hamnar under 'Manosfärer' (vansinne det med) så får jag nog tacka för mig och signa ut för gott här..
Jag svarar:
@Blacksune: Den där jävla harangen / bumperstickern Tomaten et. al. här harvar ur sig betyder skit och ingenting idag.Återigen, återigen; märk väl att jag skriver att Tomaten et. al. d.v.s. Tomaten OCH andra i forumet (så väl som ute i det politiska samtalet) använder en förlegad slagdänga / harang som betyder skit och ingenting idag i västvärlden.
Det är inte en metadebatt.
Det är inget personangrepp.
Det är inte en menlös one liner.
1. Jag håller mig inom diskussionen angående feminism
2. Jag hackar inte ner på Tomaten ensamt ELLER hela hennes inlägg utan jag helt enkelt kommenterar att det feministiska slagordet är förlegat, vilket det ÄR då den kampen ÄR vunnen i västvärlden.
3. Den harangen vävs in hela tiden. Det är en kopierad harang / slagord från pucblicerat verk. Det är INTE ett eget argument ens.
Helt jäkla sanslöst att du hänger kvar i naglarna i att detta på något vis är ett regelbrott.
Nåväl, jag inväntar fortfarande admins svar. Om inte ni kan snacka ihop er angående detta och inse galenskaperna SPECIELLT med tanke på hur ni delat upp aktuellt politiska fora där kritik mot ideologin hamnar under 'Manosfärer' (vansinne det med) så får jag nog tacka för mig och signa ut för gott här..
Det är en metadebatt eftersom du vänder dig till en tredje part och vill diskutera andra användares i ditt tycke undermåliga debattstil. Du svarar inte användaren på hans inlägg. Du vill hellre misstänkligöra honom/henne inför tredje part.
Att du med att påstå att det är floskler användaren kommer med också underkänner hans argument med att det är skit och ingenting betyder idag gör inte att det slutar vara en metadebatt och det är verkligen inte mycket till sakkritik utan ett rätt typiskt sågande av någon av enradingskaraktär utan större substans.
Kritiserar du någon för att använda floskler direkt till denne och utvecklar sakargument har ditt inlägg värde för diskussionen och kommer ditt inlägg att få stå kvar.
Att inlägget skulle vara ett otillåtet personangrepp har jag aldrig hävdat vad jag vet.
Senast redigerad av HusvagnSvensson 2024-07-31 kl. 16:48.
Senast redigerad av HusvagnSvensson 2024-07-31 kl. 16:48.