2024-07-31, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Han var ju betydligt fetare än vad han gjorde sken om under groomingen. Falsk marknadsföring. #456

Det var första gången under alla år av all form av internetdejting, internetraggande, grooming osv. som någon använde en bild som inte var representativ.
Citera
2024-07-31, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#456 Killen har gått Flashbacks groomingskola och är en klassisk groomare. De groomare Dumpen annars fiskar upp begår ju många kardinalfel, vilket innebär att de i princip snävar in sin målgrupp till ett fåtal tjejer med självskadebeteende som är beredda på att för att förnedra sig, ligga med den otrevlige flodhästen Kurt 67 år i utbyte mot cigg.

Exakt. De har också lågt IQ och är ofta snarare sexmissbrukare med defekt impulskontroll än rena pedofiler.
Citera
2024-07-31, 13:10
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jag håller inte med. Han är 25 år och groomar en 14-åring. Ger komplimanger, vaggar in i trygghet och pratar på om hur han ska hand om barnet och se till att hon har det skönt och är trygg. Pepprar på med hjärtan. Dessutom skriver han uttryckligen:

"Trodde också att jag skulle få nöja mig med äldre tjejer"

"Men att någon så bra som du och så ung trodde jag aldrig!"

Han har alltså ett uppenbart intresse för mycket yngre tjejer. På vilket sätt skulle han vara mindre farlig? Bara för att han inte ser anskrämlig ut? Dumpen har publicerat många riktiga jävla vider men på vilket sätt skulle den här gäddan var mindre farlig för barn bara för att han ser "normal" ut? Ska man vara krass så är det väl tvärtom? Det är större sannolikhet att en 25-årig gädda som ser "normal" lyckas styra sexträff med ett barn än att den 60-åriga byfånen får till det med en söt högstadieelev? Borde han då de facto inte vara farligare?

Jag kan ha fel, för all del. Alla gäddor är förvisso farliga för barn, på sina sätt. Vissa värre än andra. Min vibb på #456 är att han är mindre farlig ändå i jämförelse med andra gäddor. Alla gäddor groomar, såklart, men den här inte så "på" och har ingen agressivitet i sitt upplägg. Sedan kan ju detta vara en strategi förstås. Men bland de mer farliga tror jag inte att han är. Men han är intresserad av minderåriga för sexuella stunder. Det räcker för att bli publicerad.
Citera
2024-07-31, 13:12
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Efternamnet är verkligen inte judiskt.
Inte hans namn i folkbokföringen, nej. Men det efternamn som kommer upp i första loggen från KiK, B*rg, är inte ovanligt bland judar. #456 kan ha detta efternamn i sin släkt.
Citera
2024-07-31, 13:48
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redivivus
Inte hans namn i folkbokföringen, nej. Men det efternamn som kommer upp i första loggen från KiK, B*rg, är inte ovanligt bland judar. #456 kan ha detta efternamn i sin släkt.

Hur i hela helvete är det relevant om namnet "inte är ovanligt" bland judar?! Vem fan bryr sig? Håll er till ämnet för fan
Citera
2024-07-31, 13:54
Avstängd
Homofants avatar
Varför är det viktigt att han är jude?
Citera
2024-07-31, 13:58
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Homofant
Varför är det viktigt att han är jude?
Jag vet inte ens om han är det. #456. Nog om det.
Citera
2024-07-31, 14:39
Medlem
Intressant, tredje gäddan på raken som kör silent treatment vid konfrontation.
Citera
2024-07-31, 14:50
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av izquierda
Dom har troligtvis läst här i tråden och lärt sig hur man gör om Dumpen tar dom.
Citera
2024-07-31, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Dom har troligtvis läst här i tråden och lärt sig hur man gör om Dumpen tar dom.

Jag tänkte exakt likadant, dom är tysta för att dom vet att vi dissekerar varje jävla ord som kommer ur deras vidriga munnar
Citera
2024-07-31, 16:08
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av izquierda

Citat:

Ja, de flesta (eller alla) gäddor som tas nu har koll på Dumpen men knasar dit ändå. Man riktigt ser på ansiktsuttrycket på #456 att han vet exakt vad som just hänt. Man ser i ögonen hur hans liv passerar revy precis innan han tar på sig luvan.
Citera
2024-07-31, 17:21
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Om en person har tänkt igenom hur han skall hantera en konfronation så har han nog även tänkt igenom hur man identifierar Dumpen på deras sätt att skriva och även hur man vidtar försiktighetsåtgärder i samband med själva träffen.

Jag tror att de gubbar som vi ser helt enkelt är de som är mest korkade och oförsiktiga. Det vore som sagt mycket intressant att veta hur många chattar som Dumpen misslyckas med och i vilket läge de väljer att ge upp. Vad gör Dumpen till exempel om gubben vägrar skicka bilder och kräver att fjortisen kommer till en viss plats med mycket kort varsel, så att han kan se henne på avstånd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in