2024-10-26, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaginalketchup
Ja den är fan helt sjuk.
Iofs förvånar inget mig när det gäller pastejpackare och deras avvikande sexualitet.
Tatueringarna fläskgrisen har är ju pricken över i:et. 🤢🤮
Finnes det länk ?
Citera
2024-10-26, 20:15
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azarathia
Det var hans son.
Han hade två söner till som tog livet av sig.....
Stämmer verkligen det. Kan du berätta mer.
Citera
2024-10-26, 20:16
Medlem
SegerHelg88s avatar
Hahahaha Piggy verkar ju som tagen ur någon onkel kånkel eller snorleifs låt. Tänker på Snorleifs låten Stänk ner mig med urin.

Fan vilken bög.
Citera
2024-10-26, 20:18
Medlem
shws avatar
Citat:
Det var hans son.
Han hade två söner till som tog livet av sig.....

Nej, det gjorde de inte.
Citera
2024-10-26, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shw
Nej, det gjorde de inte.
Enligt ena dotterns Instagram så jo, tydligen. Ena drack träsprit.
Citera
2024-10-26, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Hans penis är ju typ som en fingertopp dock. Säger inte det för att förminska penisen i anus (det kan jag inte) men pojkstackarn slapp ju i alla fall ännu mer smärta som han hade fått av en normal penis.

Att ha det totala missfostret med sin totala missfosterkropp kladdande på sig är tillräckligt för ett evigt trauma dessvärre även om den har en mickropenis. Spelar inte ens roll om man hade varit vuxen
Citera
2024-10-26, 20:56
Medlem
shws avatar
Citat:
Enligt ena dotterns Instagram så jo, tydligen. Ena drack träsprit.

Så gick det iallafall inte till. Oavsett har varken de avlidna sönerna eller dottern (?) med saken att göra. Pedofilen kan ruttna i helvetet for all I care men hans f.d familj kan ju med fördel lämnas utanför den här diskussionen.
Citera
2024-10-26, 21:22
Medlem
Citat:
Så gick det iallafall inte till. Oavsett har varken de avlidna sönerna eller dottern (?) med saken att göra. Pedofilen kan ruttna i helvetet for all I care men hans f.d familj kan ju med fördel lämnas utanför den här diskussionen.

Och hur gick det till då? Säg inte emot mig utan att ha nåt att komma med.
Citera
2024-10-26, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dundersnyting
Så kanske det var ja. Hon snackade väl om att mörda sina barn va?

Riktigt. För att folk i barnens omgivning inte skulle mobba barnen för att pappan var pedofil. Härlig typ.
Citera
2024-10-26, 21:23
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:

Instämmer verkligen.
Citera
2024-10-26, 21:25
Medlem
shws avatar
Citat:
Och hur gick det till då? Säg inte emot mig utan att ha nåt att komma med.

Det känns rätt bisarrt att sitta och diskutera dödsorsak på två unga män som så vitt jag vet inte ens träffat sin pappa på många, många år. Det var dessutom en del år sedan de gick bort nu. Jag har inget att bevisa för dig men kan garantera att gäddans faktiska dotter aldrig skrivit något liknande på sin instagram. Han har ingen annan dotter, så vitt jag vet, och har han det så kände hon å andra sidan inte sönerna vi diskuterar.
Citera
2024-10-26, 21:25
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Tack. Jag brukar inte söka efter bögar som dricker piss, men uppskattar att du gör det iallafall.
Trevlig lördag på dig!

Fy hundan, tvättar ögonen med klorin, skyller på dig om jag är blind imorgon. Hur kan man göra något sådant om man inte är strandsatt på en öde ö utan vatten? Det måste vara den vidrigaste gädda hittills!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in