2024-10-26, 14:11
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Stod det något om öronsnibbar? Jag tycker att en stor andel gäddor saknar dem, eller att de är fastvuxna i huden.
Skall se om jag kan hitta den.
Citera
2024-10-26, 14:15
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Stod det något om öronsnibbar? Jag tycker att en stor andel gäddor saknar dem, eller att de är fastvuxna i huden.

Det är inte så mycket ett tecken på pedofili, men däremot så kan det vara tecken på kromoson-fel (oftast intellektuell funktionsnedsättning). Vilket åter igen talar om vilka Dumpen väljer att visa upp...
Citera
2024-10-26, 14:33
Medlem
Vilken enorm mardröm att vara en liten lågstadiegrabb och få röven spräckt av penisen på något som dricker sitt egna urin och ser ut som Gollum med tuttar större än ens mammas Bara åsynen skulle ju ge trauma för livet
Citera
2024-10-26, 14:54
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2024-06-22
Men har du ens försökt hitta den? Jävla gris…

https://xhamster.com/videos/drink-pee-xhPuKMU

Tack. Jag brukar inte söka efter bögar som dricker piss, men uppskattar att du gör det iallafall.
Trevlig lördag på dig!
Citera
2024-10-26, 14:55
Medlem
ElementarSturgeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
Jag undrar oxå om Campingkillen?
Har sökt på Dumpen.se men hittar inte den göken där.
Testat söka på olika namn då dom ofta bytt namn från Rumble till Dumpen på gäddorna.

Så länge du har numret är det enkelt

Googla

Dumpen 345
Eller vilket nummer det nu än må vara - då hittar du alltid rätt.

Dumpens indexering fungerar lika bra som en tjackpundare på svamp med boxhandskar på-

Google
Dumpen 123
Dumpen 245
Dumpen 447

( inte lägre än 96 dock då de inte hade numrering innan dess )
Citera
2024-10-26, 15:21
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Det är inte så mycket ett tecken på pedofili, men däremot så kan det vara tecken på kromoson-fel (oftast intellektuell funktionsnedsättning). Vilket åter igen talar om vilka Dumpen väljer att visa upp...

Den är långsökt.
Citera
2024-10-26, 15:24
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Vilken enorm mardröm att vara en liten lågstadiegrabb och få röven spräckt av penisen på något som dricker sitt egna urin och ser ut som Gollum med tuttar större än ens mammas Bara åsynen skulle ju ge trauma för livet

Hans penis är ju typ som en fingertopp dock. Säger inte det för att förminska penisen i anus (det kan jag inte) men pojkstackarn slapp ju i alla fall ännu mer smärta som han hade fått av en normal penis.
Citera
2024-10-26, 15:33
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av usr1
Sammanfattning?

Han våldtog en åttaåring på alla sätt han kunde på många olika platser och över ganska lång tid, fick barnet att tumma och skaka hand på att inte berätta varje gång han hade våldtagit analt och och gav honom pengar och leksaker för att visa hur snäll han var. Grisen visade mycket barnporr när de sågs för att pojken skulle tro att det är normalt, och ibland var barnen glada och inland ledsna på porren, sa pojken. Gubben tog såklart mycket bilder och många filmer själv och delade med sig till andra.

Åttaåringen ville inte berätta för polisen för han tyckte att de var vänner och att polisen är dum. Starkt jobbat av barnet, men missriktat. Grisen hade fått honom att lova att aldrig berätta och verkligen fått i honom att de var bästisar som aldrig skulle prata om något. Längst tid tog det för gossen att berätta om alla anala våldtäkter. De gjorde ont tydligen, och han skämdes mycket över dem.
Citera
2024-10-26, 15:38
Avstängd
biljardballes avatar
Var det meningen att "Piggy Bögslyna" skulle varit #500 egentligen? Känns som ett jävla missat tillfälle av någon klåpare som hanterar den där röriga sidan.
Citera
2024-10-26, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Så länge du har numret är det enkelt

Googla

Dumpen 345
Eller vilket nummer det nu än må vara - då hittar du alltid rätt.

Dumpens indexering fungerar lika bra som en tjackpundare på svamp med boxhandskar på-

Google
Dumpen 123
Dumpen 245
Dumpen 447

( inte lägre än 96 dock då de inte hade numrering innan dess )

Jag kan det där men nu är det en bland dom första gäddorna som inte har nummer.
Jag har gått igenom dom en och en och jämfört bilderna.
Det är flera som fått ett annat namn när dom flyttats från Rumble till Dumpen.

#Campingkillen
Citera
2024-10-26, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5ifty6ix
Så här är det; bögar är totalt gränslösa, och i bögcommunityn är ALLT tillåtet. Att vara bög är det enda rätta, och därför är alla perversioner som dom ägnar sig åt också helt rätta. Kolla bara på Pridetågen, dom skäms inte ett dugg fast dom går omkring med hundmasker och dildos i röven som svansar. Dom bryr sig inte, för vem ska ifrågasätta dom? Bögen har ALLTID rätt.

Vill en äldre bög ha sex med en yngre bög så är det helt rätt, den yngre bögen vet inte lika mkt om böglivet ännu så han har ingen rätt att ifrågasätta. Faktum är att en äldre bög också har rätt att knulla barn, för dom kanske inte ens vet om ifall dom är bög eller ej ännu - och då hamnar skuldfrågan hos barnet.

Det är bara att kolla loggarna på bögar, dom bestämmer sexträffar som normala människor beställer snabbmat. Det ska gå snabbt och enkelt - för bögen har alltid rätt!

Är det bögarnas fel? 😉
Citera
2024-10-26, 16:00
Medlem
Nån som vet hur det gick för Magister K (#286)?

Det var nämligen han som gav mig mersmak för Saras telefonkonfrontationer. Sättet hon leker med honom under samtalet (hot om att ringa ambulans) är helt underbart. Älskar när gäddorna får sitta i hemmets lugna vrå och svara på frågor, ångesten blir på nåt sätt mer påtaglig då. Lyssnade den senast idag när jag städade, brukar slå på antingen den eller Hank och bara dona på.

Och när vi ändå pratar gäddor; hur gick det för fistmottagaren? Kommer ej ihåg vilket nummer han hade, men bilden när han stod naken på alla fyra med kattstrypare runt pungen måste ha varit ett hett samtalsämne i vänskapskretsen efteråt. Nån annan som kommer ihåg honom? Han var mest troligt lite påtänd under konfrontationen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in