2024-10-26, 08:49
Medlem
StigEngstroms avatar
Kan inte 501 sätta sig på tåget till Stockholm och spendera helgen hos 494 wokejournalisten.
Ta några glas, beklaga sig över dumpen och att pojkar har rätt till sin sexualitet.
Och sen blir det åka av i sovrummet.
Citera
2024-10-26, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Är video nedtagen? Hittar inte när han dricker piss..
Men har du ens försökt hitta den? Jävla gris…

https://xhamster.com/videos/drink-pee-xhPuKMU

Citera
2024-10-26, 09:13
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubskyld
Det är inte han, #501 har dolt sig överallt.

Han har samma efternamn som den ursprungliga sångaren i Smokie, fram till 1986.

Gata: månaden vi firar jul + gatan.
Fyller även 60 den månaden.
Han verkar ha både samma efternamn och förnamn som den ursprungliga sångaren i Smokie, fram till 1986. Stämmer det.
Citera
2024-10-26, 09:29
Medlem
”Jag är inget sexfreak.”

- Den medelålders mannen som kallade sig själv Piggy Bögslyna, hade ”cum dump” tatuerat på ena skinkan och som våldtagit en 8-åring.

Citera
2024-10-26, 10:02
Medlem
DouglasFeldmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5ifty6ix
”Jag är inget sexfreak.”

- Den medelålders mannen som kallade sig själv Piggy Bögslyna, hade ”cum dump” tatuerat på ena skinkan och som våldtagit en 8-åring.

”Säger du nej så är det nej som gäller.”

- Också den medelålders mannen som kallade sig själv Piggy Bögslyna, hade ”cum dump” tatuerat på ena skinkan och som våldtagit en 8-åring.

Citera
2024-10-26, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DouglasFeldman
”Säger du nej så är det nej som gäller.”

- Också den medelålders mannen som kallade sig själv Piggy Bögslyna, hade ”cum dump” tatuerat på ena skinkan och som våldtagit en 8-åring.

Vilken jävla snubbe alltså.. men han levde absolut upp till hypen. Lite väl kort konfrontation, men materialet runt omkring gav ändå viss kompensation.

Får hoppas på att PHS ger honom ett varmt välkomnande snart.

Denna är iaf och slåss med toppskiktet på min personliga hatlista. Det är alla gäddor med riktiga offer i bagaget.
Citera
2024-10-26, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SCOJCOLAS
#501 berörde mig oerhört illa.
Som de flesta andra reagerar jag spontant med äckel och ilska.

Men framförallt får #501 mig att undra hur det kan gå så här snett? Är det en sällsamt olycklig kombination av genetik och miljö, eller vari ligger förklaringen till att en människa kan bli så omänsklig?

Fruktansvärt obehagligt är det oavsett vad

#501 Han ska ha haft familj tidigare och få kanske han var mer "normal" tänker jag. Eller så levde han ut sitt inre mörker i hemlighet. Hämtade barnen på förskolan där han verkade helt normal och våldtog senare någon annans barn. Eller har han alltid varit lite konstig, druckit kiss inför frun, spökat ut sig osv?

Eller fick han en knäpp i samband med någon kris och att göra detta översexuella beteende blev ångestlindrande?

Tänker också på pojken han våldtog. Hur mår han idag? Och den tanken får mig att fullkomligt strunta i varför Piggy har blivit som han blivit.
Citera
2024-10-26, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knickedick108
Så sant, så sant. Är det någon som minns eftersom mitt minne sviker, ”Campingkillen” vars konfrontation ligger på Rumble blev väl aldrig publicerad på Dumpen eller minns jag fel? I så fall-varför?

Jag undrar oxå om Campingkillen?
Har sökt på Dumpen.se men hittar inte den göken där.
Testat söka på olika namn då dom ofta bytt namn från Rumble till Dumpen på gäddorna.
Citera
2024-10-26, 10:46
Medlem
#501 Känner mig förbryllad över det Piggy lagt ut på Xhamster osv, för det visar ju att även fast han är en oattraktiv gubbe med C-kupa, så ser han ut att ha fått sexa loss med killar 20-30 år (ser iofs inte ansiktet på dem, men de verkar smala och lena) och hur fan är det ens möjligt, är det sådan brist på bögar att man desperat måste ha sex med en cum dump som Piggy? 🤔 Det kanske bara är anus och könsorgan som räknas om man är homo, vilket gör att många tänder på vilka gamla äckliga vrak som helst? Någon som kan förklara?
Citera
2024-10-26, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#501 Känner mig förbryllad över det Piggy lagt ut på Xhamster osv, för det visar ju att även fast han är en oattraktiv gubbe med C-kupa, så ser han ut att ha fått sexa loss med killar 20-30 år (ser iofs inte ansiktet på dem, men de verkar smala och lena) och hur fan är det ens möjligt, är det sådan brist på bögar att man desperat måste ha sex med en cum dump som Piggy? 🤔 Det kanske bara är anus och könsorgan som räknas om man är homo, vilket gör att många tänder på vilka gamla äckliga vrak som helst? Någon som kan förklara?

Dom går väl igång på att han dricker kiss. Eller så är han bara bra på att grooma yngre.
Citera
2024-10-26, 11:10
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
#501 Han ska ha haft familj tidigare och få kanske han var mer "normal" tänker jag. Eller så levde han ut sitt inre mörker i hemlighet. Hämtade barnen på förskolan där han verkade helt normal och våldtog senare någon annans barn. Eller har han alltid varit lite konstig, druckit kiss inför frun, spökat ut sig osv?

Eller fick han en knäpp i samband med någon kris och att göra detta översexuella beteende blev ångestlindrande?

Tänker också på pojken han våldtog. Hur mår han idag? Och den tanken får mig att fullkomligt strunta i varför Piggy har blivit som han blivit.
Det stämmer #501 har haft familj. Han gifte sig 1989 och fick även en dotter samma år.
Citera
2024-10-26, 11:16
Medlem
Citat:

Så här är det; bögar är totalt gränslösa, och i bögcommunityn är ALLT tillåtet. Att vara bög är det enda rätta, och därför är alla perversioner som dom ägnar sig åt också helt rätta. Kolla bara på Pridetågen, dom skäms inte ett dugg fast dom går omkring med hundmasker och dildos i röven som svansar. Dom bryr sig inte, för vem ska ifrågasätta dom? Bögen har ALLTID rätt.

Vill en äldre bög ha sex med en yngre bög så är det helt rätt, den yngre bögen vet inte lika mkt om böglivet ännu så han har ingen rätt att ifrågasätta. Faktum är att en äldre bög också har rätt att knulla barn, för dom kanske inte ens vet om ifall dom är bög eller ej ännu - och då hamnar skuldfrågan hos barnet.

Det är bara att kolla loggarna på bögar, dom bestämmer sexträffar som normala människor beställer snabbmat. Det ska gå snabbt och enkelt - för bögen har alltid rätt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in