2024-10-13, 13:07
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter
Riktigt snuskig monolog med fula ord. Fula ord i bemärkelsen fruktansvärda ordval.

Dessutom skriver han på ett sätt som många boomers gör. De liksom förintar både grammatik och satslogik och vevar igång en ihärdig flod av rappkalja där de ger läsaren i uppdrag att själv lista ut var skiljetecken ska befinna sig och/eller varför det inte räckte med ett, varför det behövdes 12 emojis i rad och logiken bakom varför vissa ord skrivs med versaler. Dessa sitter till vardags på Facebook och vräker ur sig saker och bråkar med varandra om massa oviktigt skit. Försöker man hänga med i deras konversationer så känns det som man fått en stroke när man läst klart. Glugges perversa kackel är stöpt i samma form fast också med en groomande aura.

Ja, fy fan. Han skriver inte bara som en näthärjande boomer, han skriver som en snuskig näthärjande boomer. Det här med att hans sperma är varm och kladdig och "doftar samlag" går inte ha oläst. Tyvärr. Tänk en vuxen man som ska snärja en vuxen kvinna och som i ett led i nätkurtiserandet berättar att hans sperma doftar samlag. Blir det en date där? Svar: nej. #493
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-10-13 kl. 13:13.
Citera
2024-10-13, 13:14
Medlem
Vaginalketchups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Äh jag börjar tröttna på dessa kärleksmöten, känner inte ni likadant? Charmen som de flesta 150 gäddorna är ju som bortblåst, nu känns det som man har sett allt.

Jag håller på att lära mig att slipa knivar, kul som fan!

Tror att Piggy bögslyna kan bjuda på helt nya perversiteter av sällan skådat slag.
Hoppas de publicerar denna stjärna snart, lagom att avnjuta till söndags konjaken.
Citera
2024-10-13, 13:19
Medlem
Undrar om #493 stått på kyrkogården och skrivit de här äckliga sakerna. Känns inte som att gäddorna har kapacitet att låta bli luren på jobbet, men vore onekligen extra äckligt om han stått bland gravstenarna och kåtat upp sig. Inte för att jag tror att folket under jord bryr sig, men som sörjande anhörig vill man knappast att gravskötarn går runt med stånd

Skulle inte heller förvåna mig om han har datorn full med preggo-porr. Känns konstigt att skriva att en tjej nog blir fin som gravid och att efter det be henne skicka bild där hon spänner ut magen och att utöver detta tjata om "mjölkisar" 🤔 Han kan såklart inte ligga med kvinnor i sin egen ålder om han tänder på sånt, men får ju justera upp åldern något även om jag tror det blir knivigt att få någon att nappa.
Senast redigerad av Florman 2024-10-13 kl. 13:30.
Citera
2024-10-13, 13:22
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaginalketchup
Tror att Piggy bögslyna kan bjuda på helt nya perversiteter av sällan skådat slag.
Hoppas de publicerar denna stjärna snart, lagom att avnjuta till söndags konjaken.
Tack för tips men jag tror fan inte nåt som dumpen lockar fram kan få mig att höja på ögonbrynen. Jag tror det som var grejen med dumpen i början för mig var att leva sig in i hur gäddorna kände sig i sitsen de hamnat i. Sen kändes det lite som när man hittat porrtidningar i skogen när man var liten, jävligt förbjudet och smutsigt och med skenade puls. Nu på gädda 500, not so much.
Citera
2024-10-13, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Vad hände med Piggy - Bögslynan? Trodde det skulle bli napp 493. Var det någon som hann att läsa hans loggar?

Märkligt! Denne finns med i Google med och någon logg.
Citera
2024-10-13, 13:40
Medlem
Vaginalketchups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkepaus
Märkligt! Denne finns med i Google med och någon logg.

Man kan se den om man googlar på Piggy Bögslyna men klickar man på den så är det borttaget
Den var väl upp och vände i fredags.
Citera
2024-10-13, 14:04
Det är ca 17 mil mellan kyrkan han jobbar vid och hans hemadress. Är det bara jag som tycker det verkar lite mystiskt? Men han kanske veckopendlar helt enkelt. Eller annars är falskskriven på adressen i Västergötland.
Citera
2024-10-13, 14:11
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Avarterna på Dumpen är jag helt enig om men inte tycker jag att det är typisk 60-talister . Eller så är 80-talisterna så om 20 år. Den gemensamma nämnaren är att något är riktig galet i deras huvud både på det ena och andra sättet.
Om jag får leka hobbypsykolog så mitt intryck att även om många gäddor verkar lågbegåvade så är det mest den sociala förmågan som brister, dels verkar de inte verkligen diskutera med andra och dels inte reflektera över sig själva. Typ hur f-n ser det ut att jag skriver sånt här och skickar såna här bilder till småtjejer? Vad skulle hända om folk fick reda på det här?

Antingen har de inget umgänge eller också ett väldigt torftigt umgänge med personer på ungefär samma nivå med samtal typ "nu är det helg, sug och svälj", "Nu, jädrar vinner Blåvitt ikväll" eller " blir det att doppa i helgen höhö?" Även om ingen av deras lite enkelspåriga kamrater skulle kunna ana vad gäddan fantiserar om när de häver ur sig såna klyschor.

Några som den där militären till exempel är ju däremot förmodligen rätt smarta och kan föra sig i bildade sällskap men har uppenbarligen någon felkoppling och brist på moral och spärrar.

En sån som Hank däremot som ser normal ut och verkar normalbegåvad men får sparken för sitt uppträdande mot kvinnliga kollegor men ändå ingenting lär sig!

En annan skulle ju skämmas ögonen ur sig om man fick sparken pga nåt sånt.
Citera
2024-10-13, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Det är ca 17 mil mellan kyrkan han jobbar vid och hans hemadress. Är det bara jag som tycker det verkar lite mystiskt? Men han kanske veckopendlar helt enkelt. Eller annars är falskskriven på adressen i Västergötland.

Läste något inlägg han skrivit under någon artikel på FB, där det framgick att han haft svårt att få jobb, vilket han skyllde på att det är fuffens med anställningsprocesserna. Så av ren desperation kanske han pendlar så långt?

Citera
2024-10-13, 14:49
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Ja, fy fan. Han skriver inte bara som en näthärjande boomer, han skriver som en snuskig näthärjande boomer. Det här med att hans sperma är varm och kladdig och "doftar samlag" går inte ha oläst. Tyvärr. Tänk en vuxen man som ska snärja en vuxen kvinna och som i ett led i nätkurtiserandet berättar att hans sperma doftar samlag. Blir det en date där? Svar: nej. #493
Ja jag har självt lyft detta med att boomergäddor är ett särskilt märkligt släkte.
Yngre gäddor är ofta mer realister och nere på jorden om man jämför med dom här gubbstruttarna.
Vad fan är det med dom? Det är ju något i deras generation som gick jävligt snett.
Fick dom knulla i ungdomens glada dagar med deras bisarra beteende? Jag förstår inte.
Senast redigerad av StigEngstrom 2024-10-13 kl. 14:55.
Citera
2024-10-13, 14:50
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Undrar om #493 stått på kyrkogården och skrivit de här äckliga sakerna. Känns inte som att gäddorna har kapacitet att låta bli luren på jobbet, men vore onekligen extra äckligt om han stått bland gravstenarna och kåtat upp sig. Inte för att jag tror att folket under jord bryr sig, men som sörjande anhörig vill man knappast att gravskötarn går runt med stånd

Skulle inte heller förvåna mig om han har datorn full med preggo-porr. Känns konstigt att skriva att en tjej nog blir fin som gravid och att efter det be henne skicka bild där hon spänner ut magen och att utöver detta tjata om "mjölkisar" 🤔 Han kan såklart inte ligga med kvinnor i sin egen ålder om han tänder på sånt, men får ju justera upp åldern något även om jag tror det blir knivigt att få någon att nappa.

Han kan garanterat inte få stånd.
Citera
2024-10-13, 15:02
Medlem
RadioRunkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Det verkar som att flera av kåtfittan-meddelandena är skrivna innan barnet ska gå till skolan så han lär ju varit nykter när han skrev dem. #493

Ja, du har helt rätt. Han sitter och basunerar ut sina sexuella fantasier i cyberrymden och är inte så intresserad av svaren han får. Trots att han gång på gång påpekar att han bryr sig om kvinnans njutning så är det hans egna fantasier som står i fokus.

Ibland så är fiskaren gåpåig och offensiv men i det här fallet inte. Ja. Det är fiskaren som inleder konversationen eftersom Mjölkis-Glugge kommit in via tips men annars är det ju han som driver konversationen och snuskar på.

Man kanske kan säga att Glugge tar dårskapen till nya nivåer? Kattplågaren må ha varit ett vidrigt as men Balltömmar-Glugge är verklighetsfrånvänd på ett annat sätt. Om nån tycker att ett namn är sexigt så inte fan är det Glugge? Men det hävdar Glugge. Fint och sexigt namn. Inte ens den slagfärdige och lustige Katt-Gustaf lär så ha tyckt, trots sjuk i huvudet, ty ingen har så någonsin tycker och kommer aldrig att göra.

Glugge Balltömmare. Hagbard Handfastes adlige och snedseglande polare. #493

tänker du på mjölkisarna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in