Citat:
Ursprungligen postat av
MostyBlejsX
Avarterna på Dumpen är jag helt enig om men inte tycker jag att det är typisk 60-talister
![Whink](https://static.flashback.org/img/smilies2/wink.gif)
. Eller så är 80-talisterna så om 20 år. Den gemensamma nämnaren är att något är riktig galet i deras huvud både på det ena och andra sättet.
Om jag får leka hobbypsykolog så mitt intryck att även om många gäddor verkar lågbegåvade så är det mest den sociala förmågan som brister, dels verkar de inte verkligen diskutera med andra och dels inte reflektera över sig själva. Typ hur f-n ser det ut att jag skriver sånt här och skickar såna här bilder till småtjejer? Vad skulle hända om folk fick reda på det här?
Antingen har de inget umgänge eller också ett väldigt torftigt umgänge med personer på ungefär samma nivå med samtal typ "nu är det helg, sug och svälj", "Nu, jädrar vinner Blåvitt ikväll" eller " blir det att doppa i helgen höhö?" Även om ingen av deras lite enkelspåriga kamrater skulle kunna ana vad gäddan fantiserar om när de häver ur sig såna klyschor.
Några som den där militären till exempel är ju däremot förmodligen rätt smarta och kan föra sig i bildade sällskap men har uppenbarligen någon felkoppling och brist på moral och spärrar.
En sån som Hank däremot som ser normal ut och verkar normalbegåvad men får sparken för sitt uppträdande mot kvinnliga kollegor men ändå ingenting lär sig!
En annan skulle ju skämmas ögonen ur sig om man fick sparken pga nåt sånt.