2024-10-13, 21:34
Medlem
SegerHelg88s avatar
"Under konfrontationen lät det dock helt annorlunda då mannen skränade om att barnet skickat kalsongbild först. (Som om det vore ett argument för någon som är reklambild för sexualupplysning, haft ett engagemang i Barnens ö samt arbetat som journalist vid både SVT och SR)"

Vad ska man säga? Inte förvånad.
Godhetsknarkare visar sig vara full av skit.
Citera
2024-10-13, 21:35
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
Haha senaste gäddan är ju helt tappad

Citat:
Ursprungligen postat av Inta-msinoiS
Han måste ju ändå vinna något pris i någon (flera?) kategori/er.

Jaha, det här var alltså den mytomspunna värdegrunds-snubben.

Han menar på att han "jobbar etiskt" jämfört med Dumpen.

Årets försvarstal på Gäddgalan?
Citera
2024-10-13, 21:38
Medlem
Bandoliers avatar
Nu är jag lite nyfiken på vem/vilka som är 494's uppdragsgivare. Eller är han frilansare kanske?
Citera
2024-10-13, 21:38
Avstängd
494. Tror han på det där själv! En sak är säker, han kan prata och om han är kompis kompis med Röstlund och co så kommer han inte att förlora så många privata vänner. Vänstern är experter på att hålla varandra bakom ryggen. Bara en snabbanalys av mig..
Citera
2024-10-13, 21:49
Avstängd
HassanVonEssens avatar
494 måste vara första gäddan som pratar mer än P & S under konfrontationen. Han kör faktiskt över dem. Men det är en genomskinlig backup-plan han iscensätter. Den kan säkert få fler att tvivla på hans uppsåt än de korkade lögnerna från varselgäddorna, men det är inget annat än ett förberett fäktande med det där extremt överlägsna röstläget man hört så många besserwissrar försöka vinna en diskussion med. Som Dumpen skriver finns det absolut noll anledning att "fiska" Dumpen om man vill ifrågasätta deras metoder. Hade han varit så klok som han försöker framstå hade han fattat att ett sådant fiskande, som han påstår att detta är, enbart kan ligga honom och hans journalistiska gärning i fatet. En journalist som på allvar vill ifrågasätta Dumpen skulle aldrig ge sig in i det där riskabla chattandet och käftslängandet. Det mest passande ordet jag finner för honom är därmed PAJAS.
Citera
2024-10-13, 21:51
Medlem
blompissares avatar
Konstig skinkryttare. Han faller utanför normen med bokat och klart inom en kvart och skriver istället en hel roman innan det ska packas pojkstjärt.

Citera
2024-10-13, 21:54
Medlem
Gubbmagens avatar
Fy faan vilken äcklig personlighet #494 har. Självgod värdegrunsäckel-pladdrande djävla fjolla som hela tiden rör huvudet fram o tillbaka. Jag hade hoppats att få se en knytnäve komma flygande rätt i nyllet på honom så att glasögonen flög åt helvete och att han blev tyst.

Som redan skrivits så kommer hans kamrat-pack rädda honom och tom tro på hans version utan motfrågor. Han skulle ju använda sin inspelning sa han och det skall bli spännande att se när/var/hur.
Citera
2024-10-13, 21:56
Medlem
Årets fulaste glasögon. Rekommenderar det gula repet på Jula
Citera
2024-10-13, 21:57
Medlem
rottanottans avatar
#494 har nog varit en av de obehagligaste konfrontationerna hittills. Tror tyvärr inte att gäddan har psyke nog för att överleva skammen han utsatt sig för.
Citera
2024-10-13, 21:58
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kdakdfskdskdsagd
Nej, jag håller faktiskt med.
Efter 493 tidigare publicerade tvivelaktiga så känner jag med 494 att "han hade jag fan lust att sopa till"!
Ja, samma här. #494 var en riktigt dryg jävel.
Citera
2024-10-13, 21:59
Medlem
rottanottans avatar
Vet någon vilken konfrontation det är där Patrik springer efter o skriker ”vi vet var du jobbar o var du bor”? Skulle vilja hitta den igen
Citera
2024-10-13, 22:00
Medlem
SiggeSpringnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
Vill man prata etisk journalistik så kontaktar man Sara och Patrik. Så... enkelt är det. Vilken nolla.

Nonsens, klart man tar en uthängning på Dumpen för att få till ett samtal med Patrik och Sara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in