2024-07-31, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det har väl varit tal om att vi behöver ungdomsfängelse.
Man blir inte bättre av att sitta inlåst men när de gäller så här farliga personer så är det viktigaste att skydda omgivningen.
Adinas förslag om rättspsyk för unga är också en bra ide.
Man måste hålla dessa skadade människor inlåsta.

När jag tänker att dom ska låsas in så handlar det inte om jag tänker att dom ska låsas in o ”bli botade” o komma ut som bättre människor. (för så fungerar det tyvärr inte) Det handlar enbart om att skydda samhället från dom o deras handlingar.

Som jag skrev innan så frångår jag all min proffessionalitet o kunskap nu o går bara på känslor efter att ha sett film.
Citera
2024-07-31, 19:29
Medlem
Ghostisssen20s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny73
Känner polisen till att det finns en film?

Ja, media har gått ut med att videon sprids
Citera
Medlem
Här kan man ladda ner klippet:

Citat:
Ursprungligen postat av Mybabys
https://www.transfernow.net/sv/bld?u...240731HLrg4fBr

Vet inte om de blev rätt inte så haj på den här sidan 🙈
Det där var verkligen något annorlunda med tanke på att vi är i Sverige och de inblandades ålder. Stackars tjej
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kldkgloks
Varför kan inte någon som har filmerna bara lägga upp dom och skicka länk så alla som vill kan se?
Det är tydligen en film på drygt 40 sekunder och sedan delad i 2 olika klipp. Gå tillbaka några sidor så finner du den långa varianten och det räcker att se den och du har sett allt.
Citera
2024-07-31, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
https://delafil.se/101808218ae3c16d/...063230_028.mp4

Måste ni verkligen se på detta?
Räcker det inte att diskutera hemskheterna.
Usch!
Citera
2024-07-31, 19:31
Medlem
Man får ju extrema WT, pundar vibbar av det hela.
Osäker om jag såg rätt video, det var ju inte så brutalt som alla andra försöker få det att låta??

Det var ju enbart en fastbunden skräckslagen tjej i videon som blev hotad av andra tjejer med invandrarbakgrund, inget hände ju?

Svårt att bli förvånad och chockerad numera när sånt här händer... Sverige är long gone
Senast redigerad av jkk22 2024-07-31 kl. 19:34.
Citera
2024-07-31, 19:33
Medlem
petronixs avatar
Om videon redan finns uppladdad på en amerikansk sajt för alla att se, och om man länkar dit så handlar det väl inte om att ”sprida” videon? Man länkar ju bara till något som redan finns där uppladdat, precis som man kan länka till en artikel i AB.

Att mejla videon till vänner eller lägga ut den på en hemsida t.ex. är däremot spridning. Så tolkar jag det iaf. Jag kanske har fel dock.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freydis.
Måste ni verkligen se på detta?
Räcker det inte att diskutera hemskheterna.
Usch!

Har du sett videon?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrottNeger
Skulle också tro att det är är totalt bull.
Möjligen att det finns en längre filmvariant, men den verkar ju inte vara spridd i alla fall.

Nej det finns flera klipp dom turades ju om att filma, en misshandlade & en filmade sen bytte dom.
Citera
2024-07-31, 19:35
Medlem
StektSkitkorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillen-68
Nej det finns flera klipp dom turades ju om att filma, en misshandlade & en filmade sen bytte dom.
Inte säkert att dom laddades upp på internet dock. Det är dock blattar inblandade, kända för att ha väldigt låg intelligens, så kanske.
Citera
2024-07-31, 19:35
Medlem
petronixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebyebyeman
FILMEN PÅ 39 SEKUNDER

https://shareallfiles.net/HG-EP1

Vill inte titta, men vad händer i videon? Vad får man se?
Citera
2024-07-31, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillen-68

Som sagt, antingen lägger du upp och backar upp det du säger, annars blir det ingen substans i det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in