Citat:
I skrivande stund har han gjort nästan 100 videos om Chrippa, vilket borde vara bevis nog på vilken sinnessjuk individ han är. Han behöver akut hjälp och allra helst bör han buras in utan möjlighet till kontakt med övriga familjemedlemmar. Med rätt hjälp och stöd kan Terese och barnen förhoppningsvis gå vidare efter det enorma trauma som det innebär att leva med Baronen. Barn som växer upp under destruktiva förhållanden riskerar att bli knarkare, alkisar eller kriminella. Jag tror dock barnen kan få en ljus framtid om de bara kommer bort från sin värdelösa pappa.
Så är det. Han är en väldigt störd man. Samtidigt kan man förstå honom. Folk gillar ju inte Rask. Folk ogillar Chrippa, och stödjer alla som pratar skit om honom. Carl-Fredrik har redan insett att han dragit det alldeles för långt, därav löften om att sluta göra Chrippa-videor stup i kvarten. Men när han såg att hans nyfunna följe faktiskt skiter rätt hårt i hans andra videor så har han nu slutat hymla om det. Han kommer att fortsätta göra videor om Chrippa, för det är där visningarna genereras.
Underskatta inte ruset Carl-Fredrik får av att följa statistiken, eller hur han kan se inbetalningarna i företaget från Youtube-pengarna. Han känner lukten av att kunna kalla sig för "self-made". Det är anledningen till att han inte går och harvar på ett vanligt lönearbete. Människor med hans typ av störningar kan inte leva med att ha den imagen. Man ska komma från ingenting och bygga någonting med sina bara händer och nå toppen. För då urskiljer man sig från den vanliga pöbeln, och är speciell. Det är till och med på den nivån att han i inledningen av sin Youtube-karriär ljög om att han hade startat företag, och aldrig varit en vanlig lönetagare, bara en arbetsgivare. För han ser ned på vanliga förvärvsarbetare såpass mycket.
https://old.bitchute.com/video/NGiON3cv6bFf/
Jag har laddat upp senaste förtalsvideon här. Jag pallar knappt kolla på skiten längre. Men ni som vill göra det ska givetvis göra det helt utan att gynna Baronen!