Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-08-02, 11:08
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Looks matter more than money

En trst nr kvinnor gr till rika ckel r att det r pengarna de tycker om och inte cklen. Det kan aldrig knnas 100% bra fr cklet att f knulla en fotomodell som egentligen vill spy p honom.

Och mnnen bryr sig bara om hennes knullbarhet. 30 rs krisen lr inte vara ltt fr en kvinna som levt p sitt utseende.
En fotomodell passerar bst fre datum redan vid 25. Samma med alla os deltagare som mste ge sin plats till yngre och starkare efter inte srskilt mnga r : (
Frdelen med att vara hobbyfilosof r att du r gngbar hela livet svida man inte bli dement alldeles fr tidigt.
Citera
2024-08-02, 11:29
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Jag har alltid ftt hra frr att skillnaden mellan optimister och pessimister r att det som den ena ser som ett halvfullt glas ser den andra som ett halvtomt.

Fr "pessimisterna" p Flashback/filosofi gller snarare att
Inte HELT full = helt tom.
Jvla troll...

Hade du haft ngot annat n ordsprk att komma med s hade man kanske kunnat ta dig p allvar.
Citera
2024-08-02, 11:58
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeletedUser
Hade du haft ngot annat n ordsprk att komma med s hade man kanske kunnat ta dig p allvar.
Du har aldrig sett den liknelsen frr??
Jsses.
Citera
2024-08-02, 12:02
Avstngd
Redoxreaktions avatar
Citat:
Precis, den gldje man upplever r i form av flyktiga smstunder, vldigt futilt i det stora hela.
verlevnadsinstinkten r vad som blndar folk. Utan den tror jag vi hade varit vldigt nra ett kollektivt sjlvmord.

Blotta vetskapen att man dr i slutndan rcker ju fr att frpesta allting. Jag var som liten vldigt glad, tills jag frstod att jag skulle d. Den dag jag frstod det grt jag mig till smns. Efter det sa ofta bde vuxna och jmnriga att jag var hatisk och "spydde galla" och jag fr ofta hra det n idag, nr jag uttrycker ngon av mina sikter vldigt starkt, men vem r det fel p egentligen - den som hatar en ond och sjuk vrld som nd slutar i Intet eller den som ltsas att allt r bra. "Normala" mnniskor r ju som ngon som hller party i Auschwitz eller p avdelningen fr terminal cancer p sjukhuset. Det r ett hn.
Citera
2024-08-02, 12:04
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Looks matter more than money

En trst nr kvinnor gr till rika ckel r att det r pengarna de tycker om och inte cklen. Det kan aldrig knnas 100% bra fr cklet att f knulla en fotomodell som egentligen vill spy p honom.
Visst. Och nr kvinnor vljer snygga mn med muskler, s r det ju bara snyggheten och musklerna de bryr sig om men egentligen vill de spy p honom. Samma sak om de vljer ngon fr att han r smart eller rolig eller gullig eller ...
Alla vill bara spy, ja, s r det nog.

Sk hjlp fr fan.
Citera
2024-08-02, 12:04
Avstngd
Redoxreaktions avatar
Citat:
Och mnnen bryr sig bara om hennes knullbarhet. 30 rs krisen lr inte vara ltt fr en kvinna som levt p sitt utseende.
En fotomodell passerar bst fre datum redan vid 25. Samma med alla os deltagare som mste ge sin plats till yngre och starkare efter inte srskilt mnga r : (
Frdelen med att vara hobbyfilosof r att du r gngbar hela livet svida man inte bli dement alldeles fr tidigt.

Hehe, mitt lngsta frhllande var faktiskt med en kvinna frn ett forum, som undrade om jag verkligen kunde vara likadan i verkligheten som p ntet.
Citera
2024-08-02, 12:06
Avstngd
Redoxreaktions avatar
Citat:
Du har aldrig sett den liknelsen frr??
Jsses.

Det r utdaterade klicher du kommer med jmt. Glaset r fullt men med kloakvatten eller rykande salpetersyra vore klatschigare.
Citera
2024-08-02, 12:07
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Blotta vetskapen att man dr i slutndan rcker ju fr att frpesta allting. Jag var som liten vldigt glad, tills jag frstod att jag skulle d. Den dag jag frstod det grt jag mig till smns. Efter det sa ofta bde vuxna och jmnriga att jag var hatisk och "spydde galla" och jag fr ofta hra det n idag, nr jag uttrycker ngon av mina sikter vldigt starkt, men vem r det fel p egentligen - den som hatar en ond och sjuk vrld som nd slutar i Intet eller den som ltsas att allt r bra. "Normala" mnniskor r ju som ngon som hller party i Auschwitz eller p avdelningen fr terminal cancer p sjukhuset. Det r ett hn.
Ja, drfr att livet r dligt drfr att det r ndligt. Och det bevisas ju av att livet r dligt drfr att det r ndligt. Pessimistisk "filosofi".
Citera
2024-08-02, 12:07
Avstngd
Redoxreaktions avatar
Citat:
Visst. Och nr kvinnor vljer snygga mn med muskler, s r det ju bara snyggheten och musklerna de bryr sig om men egentligen vill de spy p honom. Samma sak om de vljer ngon fr att han r smart eller rolig eller gullig eller ...
Alla vill bara spy, ja, s r det nog.

Sk hjlp fr fan.

Du kommenterar mitt inlgg utan att ens titta p den lnkade videon. S seris r du.
Citera
2024-08-02, 12:09
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Det r utdaterade klicher du kommer med jmt. Glaset r fullt men med kloakvatten eller rykande salpetersyra vore klatschigare.
Har du salpetersyra i din kran r det nog hg tid att ringa en rrmokare, istllet fr att bara klaga ver din sura mage.
Citera
2024-08-02, 12:10
Avstngd
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ja, drfr att livet r dligt drfr att det r ndligt. Och det bevisas ju av att livet r dligt drfr att det r ndligt. Pessimistisk "filosofi".

Att det r dligt fr att det tar slut behver inte frklaras, fr det r s sjlvklart. Och det r INTE som en film eller en sommarkvll eller en fest som tar slut, fr nr de sakerna tar slut finns de kvar i minnet. Det gr inte livet sjlvt.
Citera
2024-08-02, 12:10
Avstngd
Redoxreaktions avatar
Citat:
Har du salpetersyra i din kran r det nog hg tid att ringa en rrmokare, istllet fr att bara klaga ver din sura mage.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in