Citat:
Ursprungligen postat av
TwoThousand
Sa till dig att du vet hur det fungerar och d inte behver skicka ngonting till dig..
Kan du f vernaturlig kunskap om mig?
Hur gammal r jag?
Ungefr var bor jag?
Vad har jag fr yrke, nu, de senaste 7 ren?
r jag man, kvinna eller hen?
Bertta om min familj!
Det hr sger min intuition om dig:
2000, jag tror du r en ung man mellan 18-32 r, men troligen mellan 20-25 r.
Du bor nog i ngon frort till Stockholm.
Jag tror du r lngtidssjukskriven efter (minst) en period med psykisk ohlsa, ven om du kanske r friskfrklarad/utskriven fr den hr gngen.
Nr du var barn hade du nog ett vldigt starkt intresse fr Harry Potter, ett s starkt specialintresse att det nstan blev en fixering.
Barndomens Harry Potter intresse vergick nog till grandiosa vanfrestllningar nr du mdde dligt och du brjade tro att du hade likadana andliga frmgor som Harry Potter.
Du r nog kristen, men troligen ortodox. Inte protestant. Du har nog sedan barndomen haft ett intresse fr vad gamla personer berttat om ditt hemlands kristna folktro, magi och hxkonst.
Du r nog andra generationens invandrare, eller s kom du till Sverige nr du var liten, innan 7 rs lder.
Jag tror du tyckte skolan var jobbig. Du satt nog i dina egna drmmar. Kanske tog du med bcker och Harry Potter figurer till skolan som sysselsttning p rasterna.
Betygen blev nog inte s bra. Du tappade nog ltt fokus, men var nog ganska lugn. Kanske fr lugn. Inte hyperaktiv adhd, snarare lugn add.
Jag tror att du under tonren har blivit lite ensam, att du har en hel del bekanta i frorten men inte s mnga nra vnner. Jag tror du egentligen skulle behva ett par bra kompisar. Utan dem fokuserar du fr mycket p det vernaturliga istllet att leva ett kul ungdomsliv.
Hur bra var min andliga intuition?
Vad var rtt. Vad var fel?
Nu r det din tur att bertta vem jag r, 2000.
Visa din andliga klarsyn.