Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-10-23, 20:53
Medlem
Noxids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bog11
Varför inte bara backa, när du gjort bort dig genom att bli kränkt av ett rent sakligt tillrättaläggande? Ta hjälp av nån du litar på och läs igenom de aktuella inläggen i lugn och ro, och återvänd sen till ditt tidigare trevlig sätt. Alla kan vi halka. Det gäller bara att kunna resa sig sen.

Ja det är verkligen off topic med både korv och Statoil Miles. Ja hela tråden handlade om SST tills du medvetet eller omedvetet blev kränkt av ren neutral bakgrundsinformation som ju DU hade initierat när du skrev att SST var ett "nytt litet skitföretag". Vilket alltså är fel.

Jag har varken gjort bort mig eller blivit kränkt. Vad du fått det ifrån kan man ju undra....

Är man som företag ny på en marknad så är det ganska så självklart att man måste sticka ut på något sätt så man kan få nya kunder. Inte som SST verkar ha gjort i detta fall, både priset och produkterna som man erbjuder är betydligt sämre än vad övriga konkurrenter har.

Med andra ord ett litet skitföretag som dessutom är nytt på den svenska mobiloperatörsmarknaden.
Senast redigerad av Noxid 2013-10-23 kl. 20:55.
Citera
2013-10-23, 21:23
Medlem
atjautigss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noxid
Jag har varken gjort bort mig eller blivit kränkt. Vad du fått det ifrån kan man ju undra....

Är man som företag ny på en marknad så är det ganska så självklart att man måste sticka ut på något sätt så man kan få nya kunder. Inte som SST verkar ha gjort i detta fall, både priset och produkterna som man erbjuder är betydligt sämre än vad övriga konkurrenter har.

Med andra ord ett litet skitföretag som dessutom är nytt på den svenska mobiloperatörsmarknaden.

Du driver en meningslös prestigekamp nu! Bara ge dig. Du börjar bli patetisk nu.

SST är, som påpekats av flera andra redan, inget "litet nytt skitföretag" eller hur du fick till det! Bara svälj och gå vidare innan du helt förstör din trovärdighet här!
Citera
2015-04-16, 13:28
Medlem
Skadat godss avatar
BUMP! Och; Back to topic

Sprang på dessa nyss. De ligger fortfarande på högre pris än andra operatörer, både på telefoni och som mobil ISP.

Är det beroende på deras säljkanaler/säljmetoder som de fortfarande finns kvar?

Hur stora marknadsandelar har de inom mobilt?

De nöjer sig kanske med att tjäna lite pengar på färre kunder som inte bryr sig om ett något högre pris?

Är deras tjänster mer kvalitativa än andras på något sätt (syftar ej på nätet i sig, som ju enligt tidigare nämnts här ska vara TRE's)?

Någon som vet varför de fortfarande finns/är kvar på mobilmarknaden?
Citera
2015-06-30, 13:23
Medlem
symers avatar
Ja det finns kvar, företaget jag jobbar på har 4 st fastpris abonnemang+3gb surf för 299. Har dock haft problem med nätet, vissa samtal går inte fram, andra hamnar direkt i röstbrevlådan.

Någon som vet hur mycket sånt man kan tolerera innan man har rätt att säga upp abonnemangen utan att åka på en enorm slutfaktura?
Citera
2015-10-19, 11:08
Medlem
Verkar som att ni är anställda där? Jobbar ni där som säljare?

Det är tydligt vad detta är för företag.

http://www.kristianstadsbladet.se/de...a-bedrageriet/

(FB) Varning för SST Svensk Säkerhetstjänst

http://hatahatahata.blogspot.se/2009...biltjanst.html

"ett litet skit företag" beror helt på hur man ser på saken, 2014 omsatte de 6,7 miljoner och gick back 4,8 miljoner. Det skulle jag personligen räkna in som ett litet skit företag.

Sen att de lurar pensionärer på nyckel brickor och har gjort det länge gör inte företaget bättre. En 85 åring som får ett tufft samtal om att de ska betala för sin nyckelbricka annars blir de stämda betalar för att de inte vill ha några problem. De blir ju rädda.

Att lura gamla gubbar och kärringar på nyckelbrickor och abonnemang är inte hederligt.

Dessutom har de skit produkter. Pott 100, 100 minuter och 1 GB för 149 kr? Seriöst?

Bluff och båg.
Citera
2015-10-28, 10:21
Medlem
Känner folk som blivit lurade av både SSTNET och 4ONE TELEKOM. De spelar i samma liga. Oseriösa bluff företag. Ljuger om att de samarbetar med din befintliga operatör, och med polisen.

"Hej, Adam heter jag och jag ringer ifrån SST NET /Svensk säkerhetstjänst NET AB. Vi samarbetar med polisen.."

Så får de kontakt med kunderna.

Deras abonnemang är värdelösa och deras moderbolag lurar massa pensionärer i stil med smart safety eller vad de heter.

Håll er borta från dessa bolag, men är ni yngre än 70 år så tvivlar jag på att ni kommer få samtal ifrån dem.
Citera
2015-10-28, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adlig45
Känner folk som blivit lurade av både SSTNET och 4ONE TELEKOM. De spelar i samma liga. Oseriösa bluff företag. Ljuger om att de samarbetar med din befintliga operatör, och med polisen.

"Hej, Adam heter jag och jag ringer ifrån SST NET /Svensk säkerhetstjänst NET AB. Vi samarbetar med polisen.."

Så får de kontakt med kunderna.

Deras abonnemang är värdelösa och deras moderbolag lurar massa pensionärer i stil med smart safety eller vad de heter.

Håll er borta från dessa bolag, men är ni yngre än 70 år så tvivlar jag på att ni kommer få samtal ifrån dem.

Ha Ha! Jag är under 70 fick samtal ändån. Nämnde dock inte polisen utan ville se över telenor avtalen men visade sig vara SST NET i landskrona, tydligen ringer de mig för jag tagit emot en nyckelbricka säger de. Tydligen där de sitter. Förstår knappt skånskan. Mig lyckas de inte lura i vart fall. Oseriöst skitbolag.
Citera
2015-10-30, 13:36
Medlem
Tjena,

Den riktiga ägaren (dvs inte målvakterna) Heter J*han W*kström (=o =i) (4One). Svinet drog utan att pröjsa löner, har näringslivsförbud och skiter i allt och alla. Han drar igång försäljningsbolag och sen drar han med stålarna och skrattar hela vägen till madrassen. Personnummer samt adress kommer upp vid senare tillfälle. Skatteverket och EBM är förvarnade, men hjälper om ni alla anmäler anonymt. Svinet ska inte komma undan.

F.D Med(Mot)arbetare/4 One
Citera
2015-10-30, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av suckmyballz010
Tjena,

Den riktiga ägaren (dvs inte målvakterna) Heter J*han W*kström (=o =i) (4One). Svinet drog utan att pröjsa löner, har näringslivsförbud och skiter i allt och alla. Han drar igång försäljningsbolag och sen drar han med stålarna och skrattar hela vägen till madrassen. Personnummer samt adress kommer upp vid senare tillfälle. Skatteverket och EBM är förvarnade, men hjälper om ni alla anmäler anonymt. Svinet ska inte komma undan.

F.D Med(Mot)arbetare/4 One

Hur ska det hjälpa när de bara byter bolag? Känns hopplöst att stoppa dessa bluff företag. Om du anmäler 4one och de fortsätter med att istället sälja SSTNET och tjänar pengar genom att luras där istället?
Citera
2015-11-02, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adlig45
Hur ska det hjälpa när de bara byter bolag? Känns hopplöst att stoppa dessa bluff företag. Om du anmäler 4one och de fortsätter med att istället sälja SSTNET och tjänar pengar genom att luras där istället?

Sanningen kommer alltid fram när bolag som SSTNET och 4ONE TELEKOM blåser folk. Polisanmälan hjälper kanske inte men polisen gillar att få lite anmälningar innan de agerar.

Konsumentverket kan man anmäla de till och även Svensk Handel. De har varningslistor för såna företag.
Citera
2016-07-06, 10:31
Medlem
SSTNETs avatar
Hej,

4One har aldrig förmedlat några avtal åt SST NET.
Det skulle skrivas ett partneravtal men detta kom aldrig igång av olika anledningar, SST NET och 4One har inget samarbete idag.

Tråkigt att behöva ta del av hur negativt ni upplevt SST NET och våra produkter. Det gör oss djupt besvikna att vi inte lyckats fånga upp Er som missnöjd kund och att Ni måste ventilera Era synpunkter i detta forum.

Sedan 1956 har SST - Svensk Säkerhetstjänst, känd för sin päronformade nyckelbricka, servat sina kunder och sett till att tiotusentals ton nycklar har hittat tillbaka till sina rätta ägare igen.
2013 kompletterade SST sin verksamhet och slog upp portarna för SST NET – Mobiloperatören som frigör DIN tid! Vår ambition är att 100% nöjda kunder och nu har vi misslyckats – Rejält!

Ibland blir det fel, den mänskliga faktorn kan spela in. Ibland kan tekniken spela oss ett spratt. Ibland rekryteras dessvärre fel medarbetare och återförsäljare som inte delar SST NET värderingar och då agerar vi blixtsnabbt. Ibland når inte alltid informationen oss i tid och då hinner det ske saker som inte skall ske.

Oavsett anledning och varför det blivit fel ska du som befintligt, ny eller presumtiv kund inte bli lidande och SST NET är den förste som rättar till och kompenserar. Tveka inte att kontakta SST NET så vi får reda ut en gång för alla. Lova att du ringer 020-121 131 eller mailar kundservice@sstnet.se.

Tack på förhand,

Med vänliga hälsningar

SST NET
Citera
2024-08-06, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SSTNET
Hej,

4One har aldrig förmedlat några avtal åt SST NET.
Det skulle skrivas ett partneravtal men detta kom aldrig igång av olika anledningar, SST NET och 4One har inget samarbete idag.

Tråkigt att behöva ta del av hur negativt ni upplevt SST NET och våra produkter. Det gör oss djupt besvikna att vi inte lyckats fånga upp Er som missnöjd kund och att Ni måste ventilera Era synpunkter i detta forum.

Sedan 1956 har SST - Svensk Säkerhetstjänst, känd för sin päronformade nyckelbricka, servat sina kunder och sett till att tiotusentals ton nycklar har hittat tillbaka till sina rätta ägare igen.
2013 kompletterade SST sin verksamhet och slog upp portarna för SST NET – Mobiloperatören som frigör DIN tid! Vår ambition är att 100% nöjda kunder och nu har vi misslyckats – Rejält!

Ibland blir det fel, den mänskliga faktorn kan spela in. Ibland kan tekniken spela oss ett spratt. Ibland rekryteras dessvärre fel medarbetare och återförsäljare som inte delar SST NET värderingar och då agerar vi blixtsnabbt. Ibland når inte alltid informationen oss i tid och då hinner det ske saker som inte skall ske.

Oavsett anledning och varför det blivit fel ska du som befintligt, ny eller presumtiv kund inte bli lidande och SST NET är den förste som rättar till och kompenserar. Tveka inte att kontakta SST NET så vi får reda ut en gång för alla. Lova att du ringer 020-121 131 eller mailar kundservice@sstnet.se.

Tack på förhand,

Med vänliga hälsningar

SST NET

Snacka skit bara.

Ni gör allt för att nässla in era kunder i avtal. Svårt att flytta nummer osv.
Kräver olika saker. Sen helt plötsligt så är det bundet igen.
Förhoppningsvis så är ni intr kvar så länge till på marknad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in