Citat:
Ursprungligen postat av
KreugerGuld
Jag har i vår diskussion aldrig hävdat något utan gett dig 2 studier som kan påvisa att spikproteinet är farligt i sjukdom och covid injektion!. Det är således för 5 gången inget inget•bevis utan en •indikation att det kan vara farligt!) du hävdade däremot genom ett påstående att det ej finns någon kausalitet mellan spik proteinet och cancer. Jag vill att du stödjer det påståendet eller tar tillbaka vad du skrivit!
Jag kräver inga bevis då det inte går att få fram, men hederligt nog borde du ju kunna visa upp en studie som motsäger det mina 2 uppvisade studier säger.
Eller skall vi avsluta diskussionen med att du är en oseriös skitpratare?
2 studier som då väger tyngre än de som visar ingen koppling till cancer?
Hur tänker du där egentligen?
Du fiskar efter det som kan bekräfta dina fantasier och i inget av det du visat har man konstaterat att vaccinen kan orsaka cancer eller förvärra befintlig cancer.
Så länge du tänker spy ut dina fantasier som saknar grund lär du få diskutera med mig.
Väntar fortfarande på dessa mängder av rapporter som kopplar vaccin till cancer.
Vad vill du jag ska ta tillbaka? Har nämligen bara sagt att det inte finns några rapporter som kunnat påvisa att vaccinen orsakar cancer och därmed finns heller ingen koppling mellan vaccinen och cancer.
Du däremot påstår att det finns många rapporter som indikerar det men vill bara visa 2st?
Finns starka indikationer att de som dricker vatten kommer dö också.