2024-08-07, 10:54
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SthlmHolmes
Jag har inte TT så har begränsad tillgång till kommentarer. Du kanske kan ta skärmdumpar och dela dessa i tråden?

Ang vem som gör vad så verkar det finnas faktorer som talar för att det är R som sitter på E:
- enligt några pratar R skånska. Den som håller i kniven & filmar och pratar i 40s-videon tycker iaf jag inte låter så särskilt skånsk (det finns förstås olika grader av dialekten) och då skulle isf M vara den som filmar.

- vissa menar att utifrån att M är äldre och mer dominant har hon "tvingat" R till det hon gjorde. Motivet skulle kunna vara att det är M som blivit kallad hora, vilket vissa tror.

Och så finns det det som talar för att M är den som sitter på E:
- vissa menar att kroppsstorleken på personen som sitter på E bättre stämmer överens med storleken på M.

- I 40s-videon ser man 4s från slutet profilen på den som sitter och den har inte glasögon. R har väl glasögon (iaf på den enda bild jag sett av henne) och såvida hon inte skaffat linser eller tog av sig glasögonen innan så borde det vara M som sitter på.

- Utseendemässigt (ansiktsdrag) stämmer profilen bättre in på M. Men jag har bara sett henne i TT-videon med E.

En del tror att de turats om.

Jag vet inte riktigt vad det spelar för roll vem som sitter på BO. De har antagligen turats om. Och bara för att man inte sitter på BO så kan man ju fortfarande orsaka skada medan den andre sitter på BO.
Poängen är att kidsen inte diskuterar vem som gör vad, det är bara så.

Jag har sett en till video, närmare filmad, ljusare. Kort, fick den på Snap, såg och sparade inte. Vedervärdig men mordet utförs inte vad jag kunde se, däremot skärs det mot halsen. Jag tror inte det är ett klipp från den andra men vad vet jag, redigerad i så fall då den var ljusare. Kanske spegelvänd om de tagit ett klipp? Där uppfattade jag det som en annan person filmar än i första och talade nära kameran, men jag vet absolut inte säkert.
Citera
2024-08-07, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LidaChastain
Vem är det på videon som är 34 sekunder lång? Där det står Juicy på tröjan.
Det är inte Emilia väl?
Jo när hon fyllde 13
Citera
2024-08-07, 11:03
Medlem
Citat:
Det är inte Emilia väl?

Jo det är Emilia.
Citera
2024-08-07, 11:08
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Det är inte Emilia väl?
Så liten... Ett år gör stor skillnad i den åldern.
Citera
2024-08-07, 11:50
Avstängd
Tjena folket, gjorde ett konto bara för att förklara det hära till er...

https://gofile.io/d/zpo7W0

Detta är ALLA videos som finns, finns inga videos när hon dör blir huggen i halsen eller liknande. Dom som sa det ljuger. En som känner melak skicka videosen till mig och ni kommer se själv hur bra kvaliten är på dessa videosen och med videosen kom det också en story och såklart vet jag ju inte om det är sant eler inte men han sa iallafall kortfattat att hon här emilia har varit ett helvete för dom andra barnen på siset "kastat knivar" "bränt döda brorsor" "kallat alla hennes vänner för hora" och lite av detta kommer ni höra i videon där melak pratar med henne och spottar på henne o liknande...
som ni ser i videosen så håller dom kniven mot hennes hals och han sa att hon råkade rycka upp när dom gjorde det så hon fick kniven i halsen och tillslut högg dom henne flera gånger till för hon skulle "sluta lida"
Jag har svårt och tro att det hära han säger om emilia att hon ska vara ett helvete är sant med tanke på att melak och emilia va vänner ett bra tag innan och har inte riktigt förstått hur denna historian skulle kunna gå ihop och NÄR emilia skulle kunnat kalla någon av dessa något med tanke på att hon var med melak bara någon dag innan hon dog.
Man kan även höra dom i videon säga "vi hugger dig igen" eller "ska vi hugga dig igen" då dom redan hade huggt henne en gång i benet.
vila i frid
Senast redigerad av aspect1738 2024-08-07 kl. 12:11.
Citera
2024-08-07, 11:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Poängen är att kidsen inte diskuterar vem som gör vad, det är bara så.

Jag har sett en till video, närmare filmad, ljusare. Kort, fick den på Snap, såg och sparade inte. Vedervärdig men mordet utförs inte vad jag kunde se, däremot skärs det mot halsen. Jag tror inte det är ett klipp från den andra men vad vet jag, redigerad i så fall då den var ljusare. Kanske spegelvänd om de tagit ett klipp? Där uppfattade jag det som en annan person filmar än i första och talade nära kameran, men jag vet absolut inte säkert.
du och han hära "Soilzey" tweakar, sett er båda skriva flera gånger ni sett sjuka videos när någon blir huggen i halsen skuren i benet o allt möjligt inget sånt finns, varför ens?
Senast redigerad av aspect1738 2024-08-07 kl. 12:18.
Citera
2024-08-07, 12:00
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Så liten... Ett år gör stor skillnad i den åldern.

Speciellt i "fel sällskap".

Hon gick från en spralligt, söt tjej till att se mer ut som "förövrarna" med långt mörkt hår, långa ögonfransarna och lösnaglar.
Stelt och obekvämt mimande och dansande på TT till de "härliga texterna av ghetto-rap".
Citera
2024-08-07, 12:16
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aspect1738

Detta är ALLA videos som finns, finns inga videos när hon dör blir huggen i halsen eller liknande. Dom som sa det ljuger. En som känner melak skicka videosen till mig och ni kommer se själv hur bra kvaliten är på dessa videosen och med videosen kom det också en story och såklart vet jag ju inte om det är sant eler inte men han sa iallafall kortfattat att hon här emilia har varit ett helvete för dom andra barnen på siset "kastat knivar" "bränt döda brorsor" "kallat alla hennes vänner för hora" och lite av detta kommer ni höra i videon där melak pratar med henne och spottar på henne o liknande...
som ni ser i videosen så håller dom kniven mot hennes hals och han sa att hon råkade rycka upp när dom gjorde det så hon fick kniven i halsen och tillslut högg dom henne flera gånger till för hon skulle "sluta lida"
Jag har svårt och tro att det hära han säger om emilia att hon ska vara ett helvete är sant med tanke på att melak och emilia va vänner ett bra tag innan och har inte riktigt förstått hur denna historian skulle kunna gå ihop och NÄR emilia skulle kunnat kalla någon av dessa något med tanke på att hon var med melak bara någon dag innan hon dog.
Man kan även höra dom i videon säga "vi hugger dig igen" eller "ska vi hugga dig igen" då dom redan hade huggt henne en gång i benet.
vila i frid
Tack för att du delar med dig. En "avlivning" helt enkelt. Så fruktansvärt. Förmodligen har de hetsat varandra och därför slutar det som det gör. Tror nog inte att E varit värre än de andra innan. Hora är väl det alla kallar varandra i dessa kretsar. En jävligt farlig kultur som växt fram. Bland barn.
Vet du hur många som var med och plågade E?
Senast redigerad av MrGrant 2024-08-07 kl. 12:24.
Citera
2024-08-07, 12:23
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:

vila i frid

Så det är alltså M som sitter uppe på BO med nike handskarna och T som hetsar med kniven?

Ah så egentligen var det inte mord utan BO tog livet av sig själv och de andra två var bara snälla och fortsatte hugga henne i halsen för att "put her out of her misery" ... Jo men visst.. case closed.

Edit: tack för att du skapade kontot iallafall för att delge mer/ny information då det varit tyst på den fronten.
Senast redigerad av MagicaDHex 2024-08-07 kl. 12:25.
Citera
2024-08-07, 12:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
Så det är alltså M som sitter uppe på BO med nike handskarna och T som hetsar med kniven?

Ah så egentligen var det inte mord utan BO tog livet av sig själv och de andra två var bara snälla och fortsatte hugga henne i halsen för att "put her out of her misery" ... Jo men visst.. case closed.

Edit: tack för att du skapade kontot iallafall för att delge mer/ny information då det varit tyst på den fronten.
såklart är det mord men dom har alltid sagt att det var en olyckshändelse och jag tror också det är det med tanke på att dom säger vi älskar dig vi mst göra detta bla bla bla, de dom menar är att dom måste göra rätt för dom som emilia sagt saker om. förstår du hur jag menar? varför tror du dom filma allting? jo för dom ville förnedra henne och göra rätt åt dom som emilia sagt saker om.

Och ja, det är melak som sitter på henne med nike handskar.
Senast redigerad av aspect1738 2024-08-07 kl. 12:34.
Citera
2024-08-07, 12:35
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
såklart är det mord men dom har alltid sagt att det var en olyckshändelse och jag tror också det är det med tanke på att dom säger vi älskar dig vi mst göra detta bla bla bla, de dom menar är att dom måste göra rätt för dom som emilia sagt saker om. förstår du hur jag menar? varför tror du dom filma allting? jo för dom ville förnedra henne och göra rätt åt dom som emilia sagt saker om.
En hämnd. Men sån förnedringskultur kan vi inte ha i Sverige. Hoppas på hårda straff åt förövarna. Fyfan vad Sverige har blivit förstört.
Citera
2024-08-07, 12:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MrGrant
En hämnd. Men sån förnedringskultur kan vi inte ha i Sverige. Hoppas på hårda straff åt förövarna. Fyfan vad Sverige har blivit förstört.
såklart, dessa förtjänar o lida livet ut och det dom har gjort kommer spöka länge för dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in