Citat:
Ursprungligen postat av
MagicaDHex
Jo jag förstod vad du menade.
Min sarkastiska kommentar skrev jag bara för att det var så absurt påstående av dem.
Jag håller med dig att detta var mord och att de gjort det åt någon annan.
Sagt det från start, att de filmar för att rapportera in till hon X som kallats hora (ledaren av mördar-chatten- SoSo - Sohe*la???).
Tror dock att det finns fler filmer.
Vad tänker du kring spekulationerna att många säger det är M som håller i kniven, och att det är R med Nikehandskarna.
Folk påstår att de hört att det är så dels från "vänner till de båda mördarna" samt att R pratar skånska och M nått annat och därför är det inte R som hetsar med kniven.
Jag har själv sagt från början att jag tror att det är R som är den rabiata med kniven och M med nike handskarna.
Hade varit intressant att eventuell få mer info som kan leda till en bekräftad sanning i allas spekulationer.
Om hon Soso krävt att M och R skulle mörda E. Borde inte hon vara häktad då som M är. Nu vet man väl inte ålder på henne i och för sig. Men igår var hon inloggad på TT och det borde hon inte ha tillgång till utan det hade väl blivit totalförbud för att använda mobilen. Men vad vet jag.
Då kan ju Soso delegera fler som ska mörda någon för att hon blivit kallad för tex jävla hora
Jag får inte ihop detta riktigt. Hon borde tycker jag ha hårda restriktioner om hon är bossen