2024-08-07, 13:01
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
Nej Ni får tro vad ni vill. Jag råkar VETA att R pratar skånska.

Finns fler som vet att hon pratar skånska.

Det är inte det som diskuteras.
Citera
2024-08-07, 13:01
Avstängd
Citat:
Det är fortfarande R som sitter på Emilia. Melak har erkänt att det var hon som filmade.
du kan ha rätt med tanke på att R verkar ha krullgit hår det kan man se på videon, men när man kollar på ansiktet ser det mer ut som M än R. Blev osäker nu faktiskt.
Citera
2024-08-07, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
Jo jag förstod vad du menade.
Min sarkastiska kommentar skrev jag bara för att det var så absurt påstående av dem.

Jag håller med dig att detta var mord och att de gjort det åt någon annan.
Sagt det från start, att de filmar för att rapportera in till hon X som kallats hora (ledaren av mördar-chatten- SoSo - Sohe*la???).

Tror dock att det finns fler filmer.

Vad tänker du kring spekulationerna att många säger det är M som håller i kniven, och att det är R med Nikehandskarna.

Folk påstår att de hört att det är så dels från "vänner till de båda mördarna" samt att R pratar skånska och M nått annat och därför är det inte R som hetsar med kniven.

Jag har själv sagt från början att jag tror att det är R som är den rabiata med kniven och M med nike handskarna.

Hade varit intressant att eventuell få mer info som kan leda till en bekräftad sanning i allas spekulationer.
Om hon Soso krävt att M och R skulle mörda E. Borde inte hon vara häktad då som M är. Nu vet man väl inte ålder på henne i och för sig. Men igår var hon inloggad på TT och det borde hon inte ha tillgång till utan det hade väl blivit totalförbud för att använda mobilen. Men vad vet jag.
Då kan ju Soso delegera fler som ska mörda någon för att hon blivit kallad för tex jävla hora
Jag får inte ihop detta riktigt. Hon borde tycker jag ha hårda restriktioner om hon är bossen
Senast redigerad av tindraninni 2024-08-07 kl. 13:19.
Citera
2024-08-07, 13:03
Avstängd
Citat:
Ja alltså du behöver inte "övertala mig" vi är ense i vem vi tror är vem.

Hade bara hoppats på mer sanningsenligt bevis.
Vet inte om "gatugrabb" räknas som en credible source eller inte

Det IG kontot som påstås vara M's var väl "nytt" utan några inlägg om jag minns rätt - eller?
https://gofile.io/d/0nacKN
undrar vem "kaninerna" är, inte ens grisarna man sa
Senast redigerad av aspect1738 2024-08-07 kl. 13:07.
Citera
2024-08-07, 13:09
Medlem
Tiares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aspect1738
du kan ha rätt med tanke på att R verkar ha krullgit hår det kan man se på videon, men när man kollar på ansiktet ser det mer ut som M än R. Blev osäker nu faktiskt.

Ja det är R som sitter på Emilia. Man kan se det i både ansiktet men också håret, som du säger har R krulligt hår medans M har skitlångt mer rakt hår.
Citera
2024-08-07, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aspect1738

I sek 53 i filmen som är 2 min ser man ansiktet av den som sitter på. Jag försöker se på läpparna och funderar på om inte överläppen är minimal dvs mer som R än M som verkar ha fixat sina läppar (om det inte bara är smink men jag kollar på instabilderna ifrån början av juli)
Citera
2024-08-07, 13:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hellster777
I sek 53 i filmen som är 2 min ser man ansiktet av den som sitter på. Jag försöker se på läpparna och funderar på om inte överläppen är minimal dvs mer som R än M som verkar ha fixat sina läppar (om det inte bara är smink men jag kollar på instabilderna ifrån början av juli)
det är förmodligen r för m har inte krulligt hår som boss bollen sa
Citera
2024-08-07, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Om hon Soso krävt att M och R skulle mörda E. Borde inte hon vara häktad då som M är. Nu vet man väl inte ålder på henne i och för sig. Men igår var hon inloggad på TT och det borde hon inte ha tillgång till utan det hade väl blivit totalförbud för att använda mobilen. Men vad vet jag.
Då kan ju Soso delegera fler som ska mörda någon för att hon blivit kallad för tex jävla hora
Jag får inte ihop detta riktigt. Hon borde tycker jag ha hårda restriktioner om hon är bossen

Finns ju fler tjejer i den där chat-gruppen. Vi vet fortfarande inte vilka alla är och det kan ju vara andra av dessa än de vi "vet om" som varit mer drivande men som kanske är "smartare" och ligger lågt... just saying
Citera
2024-08-07, 13:23
Medlem
Citat:
Det är fortfarande R som sitter på Emilia. Melak har erkänt att det var hon som filmade.

För det första, ber om ursäkt för mina hårda ord sist, jo nu såg även jag ,helt klart är det R som sitter på henne.
Citera
2024-08-07, 13:24
Avstängd
Citat:
Finns ju fler tjejer i den där chat-gruppen. Vi vet fortfarande inte vilka alla är och det kan ju vara andra av dessa än de vi "vet om" som varit mer drivande men som kanske är "smartare" och ligger lågt... just saying
varför tror folk att hon hära soso är inblandad ALLS, kan någon förklara?
Citera
2024-08-07, 13:26
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Speciellt i "fel sällskap".

Hon gick från en spralligt, söt tjej till att se mer ut som "förövrarna" med långt mörkt hår, långa ögonfransarna och lösnaglar.
Stelt och obekvämt mimande och dansande på TT till de "härliga texterna av ghetto-rap".
Ja de utvecklas mycket fysiskt också och omvärlden börjar bemöta dem annorlunda, när hjärnan fortfarande är en flickas. Att plötsligt få uppskattning från killar och män är nytt och för flickor svultna på just uppskattning är det lätt att, med liten flickhjärna, ha svårt att avgöra vad som är lagom, vad som är sunt, vad som är lämpligt. Särskilt utan nära som har förmågan att skydda och guida.
Senast redigerad av Lagopussy 2024-08-07 kl. 13:30.
Citera
2024-08-07, 13:26
Medlem
Citat:
Absolut, det stämmer. Men jag är lite kluven. Jag tror att polisen har allt material och än så länge har dom inte gått ut med något mer officiellt Tror dom vet alla i chatten och förhört allihopa. Vi får se vad som händer längre fram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in