Exakt. Dessutom, han är yngre och därmed lättare för att inte läsa mellan raderna på all info han fått, villet vana flashbackare kanske har lättare för, som vsrit med i gamet innan i andra fall.Istället för att hetsa och trycka ner, förklara och ge ny kunskap till killen. Han hänger kvar trots all skit han fått och är uppenbarligen investerad och vill hjälpa.
Citat:
Ursprungligen postat av
Thenewsecond
Jag håller med dig här.
Då jag själv har mycket kontakt med yngre både i jobb och privat så tycker jag inte att det är svårt att förstå vad han/hon försöker få fram. (Även om jag inte håller med om allt.)
Är alltså van med språket, uttryck, ordval osv, men även hur tankegångarna går bland unga.
Kommer dock in sent i tråden när diskussionerna oftast är över så hinner inte försöka förtydliga eller fråga om aspect har menat på det sätt jag uppfattat det som.
Ingen kan iaf ta ifrån aspect det intressanta/viktiga han/hon bidragit med efter att det stått stilla med informationen några dagar.
Tacksam info för att kunna komma vidare i spekulationerna och diskussionerna. 🙏🏼
Men vi bör alla ha i åtanke, att även informationen som kommer från någon som haft direktkontakt med mgm, inte behöver stämma till 100%.
Dels så har viskleken ganska stor effekt på ändringar(jag har pratat med någon som pratade med mgm direkt efter=informationen går i flera led och kan vridas något vid varje led, speciellt om den här någon står på mgm's sida), likväl som att mgm kanske inte talat 100% sanningen till den hon pratat med.