Citat:
Ursprungligen postat av
MagicaDHex
Nej det behöver man ju inte.
Men om nu aspect är betydligt yngre, så bör man förstå som vuxen att rädslan för att "gola" kan vara starkare "hos ett barn" än hos någon som äldre.
Jag t.ex hade ju varken känt mig rädd eller nervös att kontakta polis om jag hade fått förstahandsinfo från t.ex M's ex..
Fast har hon skrivit så mycket och dessutom detaljerat om vem som lämnat uppgifterna här så spelar det ingen roll, hon har redan "golat". Det är DET som är intressant i sammanhanget fast egentligen bara lika inkonsekvent som allt hon skriver och hur. Jag vet att ni glädjer er åt tortyrfilmerna och jag är riktigt kluven där, för det är egentligen sjukt obscent att sprida tortyrfilmer, för att inte tala om olagligt, samtidigt som nyfikenheten och viljan att förstå är stark (hos mig). Men vetskapen om att genom att lägga upp filmerna kommer E finnas på äckliga snuff-sajter för alltid är svår att ta. Nej "unga" är inte på något sätt särskilt rädd för konsekvenser, det är skitsnack. Det kommer finnas konsekvenser på det som går ut över familjen och skulle finnas för henne, om hon var orolig och den hon säger.