2024-08-08, 00:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
En kulturell referens lille vän "frågar åt en kompis" fast utanför din referensram kan man konstatera.

Så en random kille som fått precis ALLA filmer DIREKT från M kontaktar dig och skickar dem, en okänd och myndig person utan koppling till gruppen. Mmm visst. Du skickade dem direkt till polisen förstås, eller hur?
jag kontakta han när han skrev free m och r?
Citera
2024-08-08, 00:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av aspect1738
jag kontakta han när han skrev free m och r?
jag var o letade efter videon på flashback så såg jag att dom skrev om han här g akon 06 att han skrev free m o liknande sen jag gick in på tiktok o hittade han hära skrev t han och snackade med han lite och fick videosen av han?
Citera
2024-08-08, 00:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
Nej det gör ju inte det.

Inte i hälsosamma vänskapsrelationer då händer det inte mycket att vänner blir fiender.

Om du anser att det är en normalitet/något som händer ofta- får mig att fundera var du har för umgänge och vilka kretsar du hänger i.
Med tanke på sättet du skriver/tänker så kan man få sig en uppfattning.
Känns stundtals som man sitter och läser kommentater från TT när man ser hur du skriver med folk 🙄

Ja du refererar mycket till killen som skickade bilder/klipp till dig.
Varför har han inte skickat dig hela konversationen med Mel@k - om ni två är så tighta som du försöker få det att framstå här inne.

Nä, sorry.
Tror att du bara vill ha dina "5-minutes-of fame".
Och då du kanske inte fick det på TT bland dina jämngamla så försöker du få det här inne på FB.
känner inte killen alls har refererat mycket till han för att det är därifrån jag fått informationen och är det konstigt eller? att jag tror på det han säger är en sak de behöver inte ni göra men jag gör det.
Citera
2024-08-08, 00:42
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SthlmHolmes
Så de råkade sluta filma just när den där "olyckshändelsen" skedde?
Eller skickades inte filmen då E dör av den anledningen att den visar när monstren avrättar henne?

Och istället för att ringa efter hjälp när "olyckan" hänt så hugger de henne ännu fler ggr?

Din logiska förmåga haltar rejält.

Eller hur...

Du missade väl inte..
[De fortsatte hugga ihjäl henne (efter första hugget i halsen) så att hon inte skulle lida mer]

🤦🏻‍♀️
Citera
2024-08-08, 00:44
Avstängd
Citat:
Nej det gör ju inte det.

Inte i hälsosamma vänskapsrelationer då händer det inte mycket att vänner blir fiender.

Om du anser att det är en normalitet/något som händer ofta- får mig att fundera var du har för umgänge och vilka kretsar du hänger i.
Med tanke på sättet du skriver/tänker så kan man få sig en uppfattning.
Känns stundtals som man sitter och läser kommentater från TT när man ser hur du skriver med folk 🙄

Ja du refererar mycket till killen som skickade bilder/klipp till dig.
Varför har han inte skickat dig hela konversationen med Mel@k - om ni två är så tighta som du försöker få det att framstå här inne.

Nä, sorry.
Tror att du bara vill ha dina "5-minutes-of fame".
Och då du kanske inte fick det på TT bland dina jämngamla så försöker du få det här inne på FB.
så försöker du säga att dessa sis barn skulle ha haft bra relationer eller va bra för någon av varandra?¿
Citera
2024-08-08, 00:44
Medlem
Citat:
eller så är det för han hära var på dom andras sida? vilket är väldigt tydligt med tanke på att han skrev Free M free R o liknande...

Och det är också därför han/du nu försöker få mordet att verka som en olyckshändelse.
Citera
2024-08-08, 00:46
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Tjena folket, gjorde ett konto bara för att förklara det hära till er...

https://gofile.io/d/zpo7W0

Detta är ALLA videos som finns, finns inga videos när hon dör blir huggen i halsen eller liknande. Dom som sa det ljuger. En som känner melak skicka videosen till mig och ni kommer se själv hur bra kvaliten är på dessa videosen och med videosen kom det också en story och såklart vet jag ju inte om det är sant eler inte men han sa iallafall kortfattat att hon här emilia har varit ett helvete för dom andra barnen på siset "kastat knivar" "bränt döda brorsor" "kallat alla hennes vänner för hora" och lite av detta kommer ni höra i videon där melak pratar med henne och spottar på henne o liknande...
som ni ser i videosen så håller dom kniven mot hennes hals och han sa att hon råkade rycka upp när dom gjorde det så hon fick kniven i halsen och tillslut högg dom henne flera gånger till för hon skulle "sluta lida"
Jag har svårt och tro att det hära han säger om emilia att hon ska vara ett helvete är sant med tanke på att melak och emilia va vänner ett bra tag innan och har inte riktigt förstått hur denna historian skulle kunna gå ihop och NÄR emilia skulle kunnat kalla någon av dessa något med tanke på att hon var med melak bara någon dag innan hon dog.
Man kan även höra dom i videon säga "vi hugger dig igen" eller "ska vi hugga dig igen" då dom redan hade huggt henne en gång i benet.
vila i frid
Hoppas du kontaktat polisen och meddelat dem att "han" som skickat klippen till dig är inblandad och dessutom ursäktar deras misshandel med nya uppgifter om motiv.
Citera
2024-08-08, 00:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SthlmHolmes
Och det är också därför han/du nu försöker få mordet att verka som en olyckshändelse.
varför tror du det spelar någon roll för mig att folk på flashback ska tycka att det är en olyckshändelse de inte som att de kommer göra någon skillnad ALLS med tanke på att ingen av er som sitter o skriver här har någon betydelse i utredningen eller?
Citera
2024-08-08, 00:51
Medlem
nova68s avatar
Citat:
okej så om dessa misshandlar henne och sen råkar hugga henne i halsen tror du dom kommer ringa polisen och torska eller hoppas på att dom lyckas komma undan? hur är de inte logiskt att dom hellre försöker komma undan än bli tagna asså vaaa hahjahahah

”Råkar” flertalet gånger….
Som finnen som påstod: han själv sprang på kniven… 17 gånger.
Citera
Medlem
Citat:
Eller hur...

Du missade väl inte..
[De fortsatte hugga ihjäl henne (efter första hugget i halsen) så att hon inte skulle lida mer]

🤦🏻‍♀️

Jo läste det också, en massa skitsnack. Tror han är en av de gruppen eller åtminstone känner dem
Citera
Medlem
Enheltvanligapas avatar
Citat:
okej så om dessa misshandlar henne och sen råkar hugga henne i halsen tror du dom kommer ringa polisen och torska eller hoppas på att dom lyckas komma undan? hur är de inte logiskt att dom hellre försöker komma undan än bli tagna asså vaaa hahjahahah

Men det du beskriver är ingen olycka. En olycka hade varit att kniven i sig aldrig varit framme utan bara legat i en ficka, och när personen reser sig upp så hade den fallit ur fickan så pass olyckligt att den träffat henne i halsen. Då hade det varit en olycka, lite kasst exempel men är du inte 7 år gammal så räknar jag med att du förstår ändå.

Att E skulle ryckt till så pass att hon fått kniven i halsen på ett vis som skulle skadat henne mer än att ett samtal till en ambulans hade räddat henne, tror jag inte en sekund på.
Den som tror på det har ingen som helst aning om hur olika människors kroppar fungerar i ett fight-or-flight-scenario, och har definitivt aldrig befunnit sig i det själva.

Den som högg har möjligen haft mer uppsåt än den andre, de har hetsat varandra, och dessutom blivit hetsade via snap/tt av en skara andra klappmongon på samma intellektuella nivå.
”Oj, jag råkade…så jag hugger lite till för nu är det synd om henne för att hon lider…”

Det är ingen logik i att de dödar henne och försöker komma undan med det, då får du slå upp ordet logik, det är idioti, låg begåvning och avsaknad av empati, inget annat.

Gått över styr, möjligt, olycka, absolut inte.
Beställningsmord, inte en chans i helvetet, där ger jag dig rätt.
Citera
2024-08-08, 00:53
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
känner inte killen alls har refererat mycket till han för att det är därifrån jag fått informationen och är det konstigt eller? att jag tror på det han säger är en sak de behöver inte ni göra men jag gör det.

Ja det är väldigt konstigt att grunda hela sin tro utifrån en källa.
Dessutom en källa som verkar ha ställt sig på SoSo och mördarnas sida.

Och ja, du får självklart tro på vem du vill, precis som vi andra får tro på det vi vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in