Citat:
Ursprungligen postat av
aspect1738
okej så om dessa misshandlar henne och sen råkar hugga henne i halsen tror du dom kommer ringa polisen och torska eller hoppas på att dom lyckas komma undan? hur är de inte logiskt att dom hellre försöker komma undan än bli tagna asså vaaa hahjahahah
Men det du beskriver är ingen olycka. En olycka hade varit att kniven i sig aldrig varit framme utan bara legat i en ficka, och när personen reser sig upp så hade den fallit ur fickan så pass olyckligt att den träffat henne i halsen. Då hade det varit en olycka, lite kasst exempel men är du inte 7 år gammal så räknar jag med att du förstår ändå.
Att E skulle ryckt till så pass att hon fått kniven i halsen på ett vis som skulle skadat henne mer än att ett samtal till en ambulans hade räddat henne, tror jag inte en sekund på.
Den som tror på det har ingen som helst aning om hur olika människors kroppar fungerar i ett fight-or-flight-scenario, och har definitivt aldrig befunnit sig i det själva.
Den som högg har möjligen haft mer uppsåt än den andre, de har hetsat varandra, och dessutom blivit hetsade via snap/tt av en skara andra klappmongon på samma intellektuella nivå.
”Oj, jag råkade…så jag hugger lite till för nu är det synd om henne för att hon lider…”
Det är ingen logik i att de dödar henne och försöker komma undan med det, då får du slå upp ordet logik, det är idioti, låg begåvning och avsaknad av empati, inget annat.
Gått över styr, möjligt, olycka, absolut inte.
Beställningsmord, inte en chans i helvetet, där ger jag dig rätt.