Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-08-11, 17:45
Medlem
halaltarzans avatar
Hur ska man egentligen göra för att WT-akademikerna inte tar med sig sina otäcka jävla diagnosungar som inte kan vara tysta, samt sina skällande loppsäckar på konserten? Dessutom var det ett billarm som ljöd i princip under hela tiden jag var där. Men det kanske inte är så viktigt att lyssna på konserten utan det viktiga är man visar på sociala medier att man varit där?
Senast redigerad av halaltarzan 2024-08-11 kl. 17:49.
Citera
2024-08-11, 17:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Hur ska man egentligen göra för att WT-akademikerna inte tar med sig sina otäcka jävla diagnosungar som inte kan vara tysta, samt sina skällande loppsäckar på konserten? Dessutom var det ett billarm som ljöd i princip under hela tiden jag var där. Men det kanske inte är så viktigt att lyssna på konserten utan det viktiga är man visar på sociala medier att man varit där?

Jag beklagar.
Citera
2024-08-11, 17:52
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConvoPost
Jag beklagar.

Du som tycker om att skriva spaltmeter om ingenting kan väl engagera dig och skriva av dig till DN eller vem fan det nu är som håller i det istället. Lyckas du så ska jag bjuda på en vurre.
Citera
2024-08-11, 17:54
Medlem
Med tanke på att filharmonikerna bjuder in barnen till instrument provning, så får du väl stå ut med det
Citera
2024-08-11, 17:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Du som tycker om att skriva spaltmeter om ingenting kan väl engagera dig och skriva av dig till DN eller vem fan det nu är som håller i det istället. Lyckas du så ska jag bjuda på en vurre.

Det kom ur rätt käft du. Läs din trådstart igen. Insändarplats direkt.
Citera
2024-08-11, 23:10
Medlem
Har varit på DN:s utomhuskonserter år efter år - inte märkt något av det du nämner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in