Citat:
Ursprungligen postat av
fido1986
Vet inte vad det skulle syfta på... Jag är pedofil och gillar våldtäkt. Det är publikt här. Sen finns det väl en del mer saker. Men som jag vill ligga lite lågt med.
Hej Fido!
Du har tidigare berättat hur man gör för att se barnporr på nätet utan att bli upptäckt.
Du har även berättat att du plågat djur och njuter av att ha sex med någon som är rädd.
Du har svårt för att känna empati för andra människor samtidigt som du är mån om att du själv ska ha det bra. Kan det vara så att du är rädd, för din egen del, hur detta ska sluta?
Att du kommer att begå grova brott och få fängelse eller psykvård?
Du verkar ha psykopatiska och sexualsadistiska drag vilket kan vara en inkörsport till att begå grova brott.
Jag tycker det är bra att du går hos psykolog. Även fast det inte kan göra dej frisk så kan du får hjälp att hålla fast vid vad som är rätt och fel. Vad man gör och inte gör mot djur och människor även om du själv har en annan åsikt. Att du får hjälp att hålla dej på rätt sida om lagen.
Om det hela är lustbetonat så kanske det vore till hjälp att minska på testosteronhalten med hjälp av läkare.