Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-08-12, 17:55
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Vet inte vad det skulle syfta på... Jag är pedofil och gillar våldtäkt. Det är publikt här. Sen finns det väl en del mer saker. Men som jag vill ligga lite lågt med.

Jag tycker det låter farligt, fast jag vet ju inte hur aktiv du är.
Citera
2024-08-12, 17:55
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blomsterkuk
Vad hon menar med sjukdomsinsikt är att kognitiva åkommor kräver att ”jaget”, alltså du som person, förstår att du tänker på ett visst sätt. Och en vilja att vilja ändra på det. Det finns ingen medicin eller magiska botemedel mot personen inom dig, det finns bara läkemedel som kan hjälpa den personen att nå det mål viljan satt upp.

Många missbrukare blir väldigt arga när de söker sig till vården för att sluta knarka eller sluta dricka, och inte får den hjälp de trodde de skulle få. Problemet är att vad de tror de ska få är medicin som gör att de inte längre vill knarka. Men sådan medicin existerar inte. De måste först inte vilja knarka och därmed inte knarka. Därefter kan de få medicin som hjälper till med att dämpa obehaget detta medför.

Så tillbaka till dig. Om du är någon obehaglig person som saknar empati och har en allmänt osympatisk personlighet, så kommer ju inte psykologen ändra på det. Det går inte. Du måste först inse att du är sådan, söka hjälp för att ändra på det, och därefter få verktyg för att nå ditt mål. Ett exempel är folk som säger elaka saker till andra för att de har något behov att göra det. När de inser att det inte är sunt så är ett verktyg de får med sig hem att pausa innan man säger det. Vända på rollerna i huvudet. Få det sagt till sig själva. Känns efter hur det känns. Om det känns fel, säg det ej. Men åter igen, det förutsätter att man pausar och här övningen.

Är inte så intresserad av läkemedel. Är normalt sett väldigt trevlig och enkel att umgås med.

Vet att ingen psykolog i världen kan ändra på mig. Utan att det bara är jag som kan göra det. Med psykologen som bollplank (hennes ord).

Vända på rollerna? I min värld så förstår jag inte vad de klagar över.
Citera
2024-08-12, 17:58
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Jag tycker det låter farligt, fast jag vet ju inte hur aktiv du är.

Rätt så aktiv. Men när det gäller våldtäkt söker jag reda på sådana som går med på det frivilligt. Så jag går ju fri juridiskt där. Psykologen menar att jag utnyttjar unga tjejer som använder det som självskadebeteende.
Citera
2024-08-12, 18:06
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Rätt så aktiv. Men när det gäller våldtäkt söker jag reda på sådana som går med på det frivilligt. Så jag går ju fri juridiskt där. Psykologen menar att jag utnyttjar unga tjejer som använder det som självskadebeteende.

Jag tror att psykologen har rätt analys men samtidigt så tror hen att du ska få insikt och bli neurotypisk. Det verkar som terapi går ut på att man ska se sina beteenden som en karta. Och när man kan det är man frisk. Det betyder att de som redan övertänkt är friska vilket de inte är. Och att de som inte kan få insikt kämpar de med utan att det går. De borde ju satsa på att få dig att sluta med beteenden som de inte gillar, inte med ett sätt de skulle vara motiverade av, utan ett sätt som funkar för dig.
Citera
2024-08-12, 18:09
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Du förstår ju i teorin att du de facto saknar empati och medkänsla för någon annans behov om du förväntar dig att någon ska existera för att ta hand om dig? Som möter dina behov och intressen?

Uttryck av deras känslor ses av dig som "drama", du försöker vidare skrämma dina partners till att trycka undan sina känslor till förmån för ditt "lugn".

Det är klart du har psykopatiska drag. Hur du kommer klara dig över tid får du se, psykopater brukar normalt inte lida förrän efter döden.

Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Ok, så du gillar att tortera och mörda djur, du erkänner dig vara pedofil, att ditt ex är livrädd för dig och att du fortfarande "inte hittat henne", fastän du försöker. Du berättar också att du är svartsjuk, kontrollerande, notoriskt otrogen, trycker upp tjejer mot väggen och tar tag i deras hals, och att du är en "trygg och bra man" så länge tjejen gör som du vill, är lydig och undergiven? Du söker spänning och äventyr, och vill gärna våldta din kvinna när hon inte vill ha sex.

Du ser inte själv hur dessa är extremt problematiska beteenden som dessutom är brottsliga?

Att du inte har viljan att förändra dessa är förståeligt då du har ett skevt psyke med skeva instinkter som leder dig dit. Däremot kan jag lova dig att du över tid kommer att få ett problematiskt liv, om du inte börjar arbeta med dig själv. Människor som dig, sadistiska psykopater, brukar tyvärr behöva öka sina beteenden över tid för att få ut samma "njutning". Detta leder normalt sett till fängelse.

När du uttrycker det på så sätt låter det ju rätt illa. Jo, på något sätt inser jag att en del saker är olagliga. Men i min värld är det ingen stor grej. Sen är jag inte den som tar allt för hårt på lagar och regler.

Jag är en trygg och bra man. Bara du vet din plats som kvinna. Det är inget svårt heller. Jag har inte en miljon regler. Jag har några få heliga regler. Du får styra och ställa över nästan allt hemma till exempel. Jag tar hand dom dig och överraskar dig med små presenter, kramar och lappar.
Citera
2024-08-12, 19:32
Medlem
526s avatar
Citat:
Blivit anklagad för mycket. Mest våldtäkt och psykisk misshandel. Men även vanlig misshandel. Men jag är generellt ingen våldsam människa. Jag ställer mig lite frågande till beskrivningen,

Tycker om att leka våldtäktslekar men de tjejerna är ju med på saken. Men psykologen menar på att det är ett självskadebeteende.

Citat:
Vet inte vad det skulle syfta på... Jag är pedofil och gillar våldtäkt. Det är publikt här. Sen finns det väl en del mer saker. Men som jag vill ligga lite lågt med.
Förr i tiden fanns det dårhus där såna som du fick bo.
Citera
2024-08-12, 23:39
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Hej Fido!
Du har tidigare berättat hur man gör för att se barnporr på nätet utan att bli upptäckt.
Du har även berättat att du plågat djur och njuter av att ha sex med någon som är rädd.
Du har svårt för att känna empati för andra människor samtidigt som du är mån om att du själv ska ha det bra. Kan det vara så att du är rädd, för din egen del, hur detta ska sluta?
Att du kommer att begå grova brott och få fängelse eller psykvård?
Du verkar ha psykopatiska och sexualsadistiska drag vilket kan vara en inkörsport till att begå grova brott.
Jag tycker det är bra att du går hos psykolog. Även fast det inte kan göra dej frisk så kan du får hjälp att hålla fast vid vad som är rätt och fel. Vad man gör och inte gör mot djur och människor även om du själv har en annan åsikt. Att du får hjälp att hålla dej på rätt sida om lagen.
Om det hela är lustbetonat så kanske det vore till hjälp att minska på testosteronhalten med hjälp av läkare.
Senast redigerad av MeggieCleary 2024-08-12 kl. 23:41.
Citera
2024-08-12, 23:54
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Hej Fido!
Du har tidigare berättat hur man gör för att se barnporr på nätet utan att bli upptäckt.
Du har även berättat att du plågat djur och njuter av att ha sex med någon som är rädd.
Du har svårt för att känna empati för andra människor samtidigt som du är mån om att du själv ska ha det bra. Kan det vara så att du är rädd, för din egen del, hur detta ska sluta?
Du verkar ha psykopatiska och sexualsadistiska drag vilket kan vara en inkörsport till att begå grova brott.
Jag tycker det är bra att du går hos psykolog. Även fast det inte kan göra dej frisk så kan du får hjälp att hålla fast vid vad som är rätt och fel. Vad man gör och inte gör mot djur och människor även om du själv har en annan åsikt. Att du får hjälp att hålla dej på rätt sida om lagen.
Om det hela är lustbetonat så kanske det vore till hjälp att minska på testosteronhalten med hjälp av läkare.

Finns mer också. Men det lämnar vi därhän. Klart jag jobbar för mitt eget bästa. Det gör väl alla?

Fattar inte det här vurmandet för djur. När du lägger ett plågat djur på smörgås-mackan är det minsann inga problem. Men om jag plågar ett så är det ett jävla problem.

Allt jag gör är inte lustbetonat. En del gör jag av andra orsaker också.

Men tack för att du inte vill att jag ska åka dit. Jag gör mitt bästa för att undvika den saken. På mitt lite vårdslösa sätt. Men jag är lite ur gängorna just nu.
Citera
2024-08-13, 00:17
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Finns mer också. Men det lämnar vi därhän. Klart jag jobbar för mitt eget bästa. Det gör väl alla?

Fattar inte det här vurmandet för djur. När du lägger ett plågat djur på smörgås-mackan är det minsann inga problem. Men om jag plågar ett så är det ett jävla problem.

Allt jag gör är inte lustbetonat. En del gör jag av andra orsaker också.

Men tack för att du inte vill att jag ska åka dit. Jag gör mitt bästa för att undvika den saken. På mitt lite vårdslösa sätt. Men jag är lite ur gängorna just nu.
Har du haft någon fantasi om att tortera och eller döda en människa?
Citera
2024-08-13, 05:40
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Har du haft någon fantasi om att tortera och eller döda en människa?

Det har nog alla. Har en ungefär hum om hur i så fall. Men inget jag filar på skarpt. Risken att åka dit är för stor. Skulle jag börja ta den typen av risker så finns det annat jag hellre skulle vilja göra som ligger högre upp på listan.

Undantaget är nog om jag blir överraskad. Jag har lite sydstadsmentalitet när det gäller hur jag ser på mitt hem.
Citera
2024-08-13, 10:51
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Hej Fido!

Missade att svara på det. Nej, jag känner väldigt lite rädsla generellt sett. Brukar ta händelser som de kommer och utgå från läget jag befinner mig i.

På sätt och vis skulle jag bli friare om jag åkte dit än vad jag är nu. Som det är nu har jag ju ändå en fasad att upprätthålla. Även om det finns en del sprickor i den.
Citera
2024-08-13, 23:45
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Det har nog alla. Har en ungefär hum om hur i så fall. Men inget jag filar på skarpt. Risken att åka dit är för stor. Skulle jag börja ta den typen av risker så finns det annat jag hellre skulle vilja göra som ligger högre upp på listan.

Undantaget är nog om jag blir överraskad. Jag har lite sydstadsmentalitet när det gäller hur jag ser på mitt hem.
Nej, alla har inte haft fantasi om att tortera och/eller döda någon.
Där måste du tänka om. Ta det som en varningssignal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in