Svara
2013-05-12, 13:18
Medlem
Xystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kartolf
Vilken hemsk berättelse, så mycket knarkande av olika substanser och som jag förstod det noll erfarenhet. Ingen med vett i skallen skulle blanda dessa droger. Har själv endast prövat oxy av det dom körde på men vet att det är farligt att blanda med uppåtdroger.

Vem av dom var det som dog förresten och hur? Med tanke på att alla skriver RIP så lär nån vara död.

Trådskaparen dog av överdos
Citera
2013-05-12, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kartolf
Vilken hemsk berättelse, så mycket knarkande av olika substanser och som jag förstod det noll erfarenhet. Ingen med vett i skallen skulle blanda dessa droger. Har själv endast prövat oxy av det dom körde på men vet att det är farligt att blanda med uppåtdroger.

Vem av dom var det som dog förresten och hur? Med tanke på att alla skriver RIP så lär nån vara död.
Min brorsa och han dog ju inte av detta, han tog en överdos i mitten av januari 2010 av ett annat preparat. Inget mer att säga om detta mer än att han var på rätt väg och var lyckligare än någonsin så det kom som en blixt från klar himmel.
Citera
2024-08-15, 18:40
Medlem
Borde klistras i hur tragiskt droganvändningen kan gå. Av sällskapet på fyra så är två bekräftade döda, troligtvis även de andra två, eller åtminstone en av dem.

Någon som kan vet vilka subtanser de överdosade på? Mourn och Pinkape dvs.

Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Itext
Du verkar ha känt dem personligen kan ju gärna belysa om du har lust.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in