Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-08-21, 20:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mariamusdotter
många säger samma sak. Chrippa bara växer i folks ögon.

Han vann. Det är bekräftat nu.

Det är en storm nu mot Rask.
Sen blir det Anjos tur.

Om han undviker fängelse inom ett par år kan man väl säga att han vann. Nu tycker jag alla bara greppar efter halmstrå, på båda sidor. Dock är jag medveten att du och jag har olika uppfattningar om vilken ”sida” som är mest vettig.
Citera
2024-08-21, 20:52
Medlem
mariamusdotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skabbeskabbrav
Hon tjatar om new york hela tiden och har sett att hon börjat följa killar från NY på instagram

Ok. Hon skojade nog.
Citera
2024-08-21, 20:55
Avstängd
Citat:
Hon tjatar om new york hela tiden och har sett att hon börjat följa killar från NY på instagram

Medans Chrippa följer typ 0 tjejer..
Citera
2024-08-21, 20:56
Avstängd
Citat:
Ja hon var riktigt riktigt fet men är smal nu. Så hans känsloregister var nog riktigt dött eftersom han stod ut med en fetma tjej innan han palla lämna. Nu har han en snygg ung fräsch smart tjej med fötterna på jorden som stått med honom i dem värsta vindarna. Guldtjej för chrippis. Han kommer aldrig låta henne gå. Skönt för L att inte behöva bry sig om Chrippas ex dock. När dom blev ihop var hon fet och jävlig nu när hon är smal är hon ännu fulare med gigantiskt huve och stor näsa

Men du, skärp dig. Vad är det för jävla äckelsnack om kvinnors utseende? Om nu Chrippa slutat med det och försöker bete sig mer hövligt kunde väl hans fans med ta efter.
Citera
2024-08-21, 20:57
Avstängd
Citat:
Ok. Hon skojade nog.

Nä hon har sagt länge att hon vill bo i USA. Los Angeles eller New York.
Citera
2024-08-21, 20:58
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Nu svarade jag på din fråga gällande skillnaden inbjudan som var för fem månader sedan och den som nu rör 500.000.
Det övriga du drog upp nu har inget med det att göra och vad jag tycker kring fighten överlag är rätt ovidkommande men jag är inte för den oavsett vem som skulle stå för motstånd så huruvida Rask/Anjo inte går med på det kan jag inte bry mig mindre om.

Chrippa skulle kunna "vinna" mot Rask&Anjo och många fler om han bara kommer med en ärlig förklaring utan påhopp, lögner, skylla ifrån sig och om han bröstar sina fel men det är tydligen inget han kan göra utan då anser han att nävarna mot två otränade personer talar hans språk?
Tänkte mest eftersom du ansåg att chrippa var rädd och feg som inte vågade slåss mot Leonidas.
Så tänkte jag bara om du ser på samma sätt att Anjo och rask inte vill slåss med Chrippa.

Sedan förklarade jag bara varför en fight med Chrippa mot rask/Anjo är mer logisk än en fight med Chrippa mot Leonidas.

Fast om Chrippa kommer ut med sanning, och sanningen är att andra människor haft en stor inblandning i det hela, då kommer folk som du fortfarande inte vara nöjd med att chrippa berättar sanningen.
Citera
2024-08-21, 20:58
Medlem
mariamusdotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Nä hon har sagt länge att hon vill bo i USA. Los Angeles eller New York.

ok men bilden hade jag hittat
Citera
2024-08-21, 21:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
För din information är jag en egen person som kan tänka själv, jag har egna åsikter och gör en egen bedömning utifrån vad jag ser, hör och läser som inte har något med Jocke eller någon annan att göra.
Så nu vet du det.

Jag står inte bakom att man ger sig på anhöriga överhuvudtaget och ser en stor problematik i hur social medier stiger folk åt huvudet för lite extra likes.
Jag vidhåller att det är töntigt och barnsligt att bjuda in till en boxningsmatch oavsett vem det är. Spelar ingen roll om det är signat eller inte, någon kläckte idén.
Menar du att det var Anjo?

Jag skulle inte kalla det för en gruff utan tycker det är allvarliga anklagelser de båda kom med gentemot varandra, men alla har olika sätt att se på saken som skedde i vintras.
Oavsett om man har publicerat en eller flera videos, så har man fortfarande publicerat för att dela med sig offentligt för att andra ska ta del av det. Där är ingen oskyldig.

Vad innebär den här "sektpsykosen"?
Menar du att han var värre tidigare om man tar hans bemötande i hans kommentarsfält som exempel? Att han nu inte är färgad av sin brorsas beteende längre?
Är det hans bättre sida som visas nu i kommentarsfältet när han uttrycker sig nedsättande mot andra som har det sämre ställt eller har en funktionsnedsättning? Pundarmorsa kallade han någon för inte så längesedan.
Jag skulle inte kalla de för någon vidare fin sida oavsett om det skulle vara ett spel för galleriet för att provocera. Men det är min åsikt.

Finns förbättringsområden hos samtliga inblandade. Jag finner det t.ex inte roande att fnissa och flina när någon kommenterar någons vikt eller uttrycker sig negativt om ett barns mamma i en live. Alla har olika åsikter men jag finner det opassande.

Samtliga hade kunnat hanterat allt annorlunda då och de kan hantera allt annorlunda nu. De är vuxna och tar egna beslut hur de vill framställa sig själva och hur de hanterar situationer.

Dunder.
Jag vidhåller att du har drabbats att sektpsykos. Dina ”åsikter” är alltid exakt i linje med sektens och deras åsikter skiftar stort, på väldigt kort tid.

Hur kom att du inte har kritiserat Jockes, Anjos och Rasks angrepp på anhöriga tidigare?

Jag menar att Anjo är den som har lyft fighten och pressat Chrippa om den. Långt efter att Chrippa tackat nej till det första erbjudandet och långt innan Chrippa skrev en story om att han tackat ja, med förbehållet att motståndaren är Anjo eller Rask.

Linnea hade inte kunnat hantera situationen på ett bättre sätt, det får du ge henne. Hon är stark, snäll och rakryggad.
Citera
2024-08-21, 21:30
Medlem
mariamusdotters avatar
Jag blir rörd (på riktigt, inte troll-rörd) när jag ser Chrippas senaste video från Dubai.

Dom är alla tre SÅ fina. Vilka minnen för Chloe.

Jämför det med att tvingas bo i en ostbågestinkande koja i Trosa.
Citera
2024-08-21, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Dunder.
Jag vidhåller att du har drabbats att sektpsykos. Dina ”åsikter” är alltid exakt i linje med sektens och deras åsikter skiftar stort, på väldigt kort tid.

Hur kom att du inte har kritiserat Jockes, Anjos och Rasks angrepp på anhöriga tidigare?

Jag menar att Anjo är den som har lyft fighten och pressat Chrippa om den. Långt efter att Chrippa tackat nej till det första erbjudandet och långt innan Chrippa skrev en story om att han tackat ja, med förbehållet att motståndaren är Anjo eller Rask.

Linnea hade inte kunnat hantera situationen på ett bättre sätt, det får du ge henne. Hon är stark, snäll och rakryggad.
Linnea är alltså yngst av alla och har hanterat detta bäst trots allt hon fått utstå. Förstår varför Chrippa älskar henne. Hon passar inte alls in av beskrivningen som anjo försöker beskriva henne som.
Citera
2024-08-21, 22:19
Medlem
Citat:
många säger samma sak. Chrippa bara växer i folks ögon.

Han vann. Det är bekräftat nu.

Det är en storm nu mot Rask.
Sen blir det Anjos tur.

Vad är det Chrippa har vunnit? Jag måste ha missat tävlingen

Rask får ni väl avhandla i hans tråd som den flock ni är.
Senast redigerad av 111-111 2024-08-21 kl. 23:03.
Citera
2024-08-21, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Tänkte mest eftersom du ansåg att chrippa var rädd och feg som inte vågade slåss mot Leonidas.
Så tänkte jag bara om du ser på samma sätt att Anjo och rask inte vill slåss med Chrippa.

Sedan förklarade jag bara varför en fight med Chrippa mot rask/Anjo är mer logisk än en fight med Chrippa mot Leonidas.

Fast om Chrippa kommer ut med sanning, och sanningen är att andra människor haft en stor inblandning i det hela, då kommer folk som du fortfarande inte vara nöjd med att chrippa berättar sanningen.

Jag tycker att det är helt onödigt att överhuvudtaget blanda in en fysisk fight i detta fall av Chrippa och med tanke på att grundorsaken till detta drama var påståendet om Chrippa som kvinnomisshandlare så blir det ju ännu ofräschare att blanda in våld. Vad skulle en sån match lösa i dramat som varit? Det är ju inte direkt som att om Chrippa skulle vinna över tex Anjo att det han gjort kommer försvinna och accepteras eller om nu Anjo skulle knocka Chrippa att Chrippa skulle överlämna sig själv eller vad som nu skulle tänkas hända?! 🤦🏼🙄

Och jo om Chrippa på riktigt kan berätta sanningen om vad som skett och även då lyfta sina egna fel som vi ju alla ändå vet att han begått med förklaringar där som en vuxen människa och brösta dessa och eventuella påföljder det skulle innebära så skulle åtminstone jag och jag tror många med mig skulle bli nöjda. Men ännu har detta inte skett utan han har ju bara snackat skit.

(Och innan det kommer något om att man är "manipulerad av sekten" så tycker jag lika mycket att de övriga inblandade ska få stå till svars för och bemöta sina grejer också big time)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in