Citat:
Ursprungligen postat av
VilaVila
För din information är jag en egen person som kan tänka själv, jag har egna åsikter och gör en egen bedömning utifrån vad jag ser, hör och läser som inte har något med Jocke eller någon annan att göra.
Så nu vet du det.
Jag står inte bakom att man ger sig på anhöriga överhuvudtaget och ser en stor problematik i hur social medier stiger folk åt huvudet för lite extra likes.
Jag vidhåller att det är töntigt och barnsligt att bjuda in till en boxningsmatch oavsett vem det är. Spelar ingen roll om det är signat eller inte, någon kläckte idén.
Menar du att det var Anjo?
Jag skulle inte kalla det för en gruff utan tycker det är allvarliga anklagelser de båda kom med gentemot varandra, men alla har olika sätt att se på saken som skedde i vintras.
Oavsett om man har publicerat en eller flera videos, så har man fortfarande publicerat för att dela med sig offentligt för att andra ska ta del av det. Där är ingen oskyldig.
Vad innebär den här "sektpsykosen"?
Menar du att han var värre tidigare om man tar hans bemötande i hans kommentarsfält som exempel? Att han nu inte är färgad av sin brorsas beteende längre?
Är det hans bättre sida som visas nu i kommentarsfältet när han uttrycker sig nedsättande mot andra som har det sämre ställt eller har en funktionsnedsättning? Pundarmorsa kallade han någon för inte så längesedan.
Jag skulle inte kalla de för någon vidare fin sida oavsett om det skulle vara ett spel för galleriet för att provocera. Men det är min åsikt.
Finns förbättringsområden hos samtliga inblandade. Jag finner det t.ex inte roande att fnissa och flina när någon kommenterar någons vikt eller uttrycker sig negativt om ett barns mamma i en live. Alla har olika åsikter men jag finner det opassande.
Samtliga hade kunnat hanterat allt annorlunda då och de kan hantera allt annorlunda nu. De är vuxna och tar egna beslut hur de vill framställa sig själva och hur de hanterar situationer.
Dunder.
Jag vidhåller att du har drabbats att sektpsykos. Dina ”åsikter” är alltid exakt i linje med sektens och deras åsikter skiftar stort, på väldigt kort tid.
Hur kom att du inte har kritiserat Jockes, Anjos och Rasks angrepp på anhöriga tidigare?
Jag menar att Anjo är den som har lyft fighten och pressat Chrippa om den. Långt efter att Chrippa tackat nej till det första erbjudandet och långt innan Chrippa skrev en story om att han tackat ja, med förbehållet att motståndaren är Anjo eller Rask.
Linnea hade inte kunnat hantera situationen på ett bättre sätt, det får du ge henne. Hon är stark, snäll och rakryggad.