Många tvärsäkra röster i tråden som "vet" hur Jannik-gate borde ha hanterats.
För er som är intelligenta nog att inse komplexiteten i detta så föreslår jag en lyssning på senaste episoden av
"Served med Andy Roddick" som släpptes för någon timma sedan. Han har tagit podden till US Open där han gör en live talk show med gäster från Chase Lounge. Mycket trevligt!
https://www.youtube.com/watch?v=ESb5xDZxMmo
Rimliga tagningar på allting. Jon Wertheim(som ofta gästar podden och som såklart syns i många andra sammanhang) är förövrigt så JÄVLA vettig. Har fan aldrig hört den snubben säga något som jag inte håller med om.
Lottningen till US Open kommer i eftermiddag. Underbart ju! Då förväntar jag mig att den bästa tennisskribenten på fb startar en matchprats-tråd. Du vet att jag syftar på dig
psonpson! (
800kg är bra också, men har ju noll consistency, han har väl fastnat i någon tråd om Truls eller någon random tråd rörande moderators-bedömningar)
Ja, jag hade fel om att Djokovic skulle gå in i USO som 3:e-seedad. Fan, hade kunnat betta en kroppsdel på att så skulle bli fallet. Vem trodde att Alcaraz skulle förlora back-to-back till 37-åringar liksom(geten och Monfils). Inte vunnit en match sedan OS-semin. Men typiskt kommer Kalle säkert att vinna USO bara för det, och därmed ta sin 5:e(!!) GS.
Tror ni Alcaraz hamnar på Sinners eller Djokovics halva? Hoppas att det blir på Sinners halva ändå, så Novak får en sista chans att vinna en GS(25 är ett rund och fin siffra, det unnar man väl geten ändå, eller hur?)