Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-08-26, 05:33
  #13
Medlem
Polis2010s avatar
Vittnade inte på rättegång utan pekade ut vilka de skyldiga var och DNA, finger och telefonavlyssning skötte den delen.
Citera
2024-08-26, 09:27
  #14
Avstängd
Du kan sluta?

Om du klarat dig i 25 år så får du nog de skydd som behövs.

Att en liten fejk gangster säger att den ska slå dig osv tror ja man får ta som polis
Citera
2024-08-26, 14:02
  #15
Medlem
PappaTribes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshan
Killen är ju rädd! Vilken tönt!

Som alla kriminella förlorare menar du?
Finns en anledning varför 99,9% knarkar i den branschen.

OnT: Du får försöka leva med det, oftast är det tomma hot men kan förstå att det är påfrestande.
Citera
2024-08-26, 15:08
  #16
Medlem
moshans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappaTribe
Som alla kriminella förlorare menar du?
Finns en anledning varför 99,9% knarkar i den branschen.

Det finns inga vinnare under solen. Kanske polis-mesen själv borde medicinera/knarka bort sin rädsla då som lösning och komma in i matchen.
Han inser vilken förlorare han är när inte ens hans egna backar honom.
Citera
2024-08-26, 15:10
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshan
Killen är ju rädd! Vilken tönt!

Och du har ingen som helst verklighets uppfattning om vad som händer och sker i samhället!
Du behöver varken vara kriminell eller polis, utan bara på fel ställe för att hotas, utpressas av kriminella gäng eller få livet förstört av alla dessa sunkiga svennar 55+ lönnfeta som byter företag och tjänster med varandra, där människohandel, koppleriverksamhet och drog framställning står högt och döljs bra i industriområdena
Om man inte är rädd för sin egna och anhörigas och vänners säkerhet är man ju efterbliven!
Citera
2024-08-26, 15:11
  #18
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapuff
En bra snut är en död snut. Jag har full förståelse för folk som hatar snuten. Hoppas dom klipper dig.


Och du har gjort absolut INGENTING för att polisen skall ha haft att dig att göra, eller är det bara för att de gjort sitt jobb? Tror på det senare ioch att ditt liv i den hårda skolan inte var för dig, lille vän. patetisk är vad du är!

Jag hade själv ett dödshot över mig - de hotade mig och min familj när jag jobbade på ett ungdomsfängelse inom SIS, för xx antal år sedan... Var inte kul och man undrade hela tiden vem av de intagna det var som hade satt igång det hela - en aning pparanoid blev jag och hämtade min bonusdotter överallt, trots korta avstånd hem.

Fick heller ingen hjälp då det ansågs tillhöra jobbets realiteter.
Citera
2024-08-26, 15:26
  #19
Medlem
moshans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Putteliten2020
Och du har ingen som helst verklighets uppfattning om vad som händer och sker i samhället!
Du behöver varken vara kriminell eller polis, utan bara på fel ställe för att hotas, utpressas av kriminella gäng eller få livet förstört av alla dessa sunkiga svennar 55+ lönnfeta som byter företag och tjänster med varandra, där människohandel, koppleriverksamhet och drog framställning står högt och döljs bra i industriområdena
Om man inte är rädd för sin egna och anhörigas och vänners säkerhet är man ju efterbliven!

Rädd för en sunkig lönnfet svenne på 55+?
Nej men seriöst, klart jag förstår att han är rädd. Men gå inte runt som en ynkrygg och aldrig våga gå på stan eller visa dig. Då är man en tönt. Bättre då att dö som en man än att leva som en fitta till fegis.

Poliser är ynkryggar. De enda jag tycker är tuffa är soldater/militären.
__________________
Senast redigerad av moshan 2024-08-26 kl. 15:33.
Citera
2024-08-26, 15:36
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshan
Rädd för en sunkig lönnfet svenne på 55+?
Nej men seriöst, klart jag förstår att han är rädd. Men gå inte runt som en ynkrygg och aldrig våga gå på stan eller visa dig. Då är man en tönt. Bättre då att dö som en man än att leva som en fitta till fegis.

Antar du menar:
Dö som en kvinna och sluta lev som en av alla dessa kukar till fegisar?
Citera
2024-08-26, 15:42
  #21
Medlem
moshans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Putteliten2020
Antar du menar:
Dö som en kvinna och sluta lev som en av alla dessa kukar till fegisar?

Då antar du fel mannen! Poliser är ynkryggar. De enda tuffa är soldater.
Citera
2024-08-26, 15:53
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshan
Då antar du fel mannen! Poliser är ynkryggar. De enda tuffa är soldater.

Jag håller med dig, kvinna!
Soldater är tuffare.
Men till polisen försvar så har de idag inga befogenheter och många är styrda av kriminella!
Citera
2024-08-26, 16:00
  #23
Moderator
Chantres avatar
Organiserad brottslighet --> Brott och brottsbekämpning
/Moderator
Citera
2024-08-26, 16:02
  #24
Medlem
moshans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Putteliten2020
Jag håller med dig, kvinna!
Soldater är tuffare.
Men till polisen försvar så har de idag inga befogenheter och många är styrda av kriminella!

Ja! Det var nog inte så ärofyllt som han trodde att bli polis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in