• 1
  • 2
2024-08-26, 14:35
Medlem
Flummigheters avatar
Vi alla hatar dem för att de kommer och parasiterar. Vad händer om man tvångsbetalar en summa till dem och slänger ut dem till ett land med fängelseplatser som accepterat att ta emot skiten? Hur svårt är det?

För de skapar enbart skit, bevisligen.

Tankar?
Citera
2024-08-26, 14:37
Medlem
Det kan ni inte.

Bäst att ni går och får antidepp.
Citera
2024-08-26, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flummigheter
Vi alla hatar dem för att de kommer och parasiterar. Vad händer om man tvångsbetalar en summa till dem och slänger ut dem till ett land med fängelseplatser som accepterat att ta emot skiten? Hur svårt är det?

Tankar?

har en tråd som heter SVERIGE ÄR KÖRT där vi pratar om detta, men det är ju massdeportering som gäller, vilket sverige aldrig skulle kunna göra utan typ sanktioner från EU, följt av stängda gränser, vilket kanske kan gå ok om Norge och Finland spelar med. Danmark behöver också såklart, men de sätter redan stopp på andra hållet ju, pga de berömda mena-människorna.

efter-integrering kommer heller inte funka såvida vi inte nollar immigrering i typ 25 år och jobbar hårt med integration, och det kommer inte ske.

sverige är kört, vi kommer få låna ikapp pengar för att betala de flera miljoner araber som inte ska jobba, utan ha 8 barn, och samla pengar svar

tillslut kommer det brista och då undrar jag hur man gör, kommer eu rädda oss när vi har levnadsstandard som i Rumänien?
inget ont om rumänien som håller i sina traditioner, men det är ju lite tragiskt att gå bakåt
Citera
2024-08-26, 14:54
Medlem
henrikos avatar
Citat:

Tankar?

Jag tror vi kan dela in dom i tre kategorier.
  1. De som arbetar och sköter sig.
  2. De som lever ett stilla liv på bidrag.
  3. De som ägnar sig åt kaos och brott.

Jag tror det krävs lite olika åtgärder för dessa tre olika grupper.

Kategori 2 är enklast. Dra in bidragen gradvis.

Kategori 3 tror jag kräver mycket hårda tag. Alltså inte hårda tag. Det hjälper inte. Utan mycket hårda tag. Det ska inte ges en massa vård och chanser. Det har vi inte råd med det i en sådan här skala.

Kategori 1 är nog svårast. Men eventuellt kan det ge resultat att jobba hårt med att samhället ska vara fritt från religion, och inte anpassa vårt samhälle en uns efter deras önskemål.
Senast redigerad av henriko 2024-08-26 kl. 14:56.
Citera
2024-08-26, 14:54
Medlem
RoifiKatamaxClubs avatar
Citat:

Tankar?

Dra in alla bidragen och de kommer flytta hem självmant. Se även till att religionsfriheten upphör och även judarna kommer lämna vårt land.
Citera
2024-08-26, 15:03
Medlem
StudiumValors avatar
Citat:

Tankar?
Men min fru som jag träffade på universitetet i Washington?
Vi flyttade hit, gifte oss och skaffade två barn
Hon är ju mörkhyad?
Hon betalar väl mer än tredubbelt så mycket i skatt till staten som du har nytta av som röker på varje dag.
Citera
2024-08-26, 15:14
Medlem
Flummigheters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StudiumValor
Men min fru som jag träffade på universitetet i Washington?
Vi flyttade hit, gifte oss och skaffade två barn
Hon är ju mörkhyad?
Hon betalar väl mer än tredubbelt så mycket i skatt till staten som du har nytta av som röker på varje dag.

Men lol, som man brukar tänka. Skiter i hudfärg. Men inga fler MENA-dumskallar iaf.
Citera
2024-08-26, 15:17
Medlem
StudiumValors avatar
Citat:
Men lol, som man brukar tänka. Skiter i hudfärg. Men inga fler MENA-dumskallar iaf.
Okey, tack för det
Vi är överens om inriktningen, men kanske inte omfånget och retoriken
Citera
2024-08-26, 15:21
Medlem
Flummigheters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StudiumValor
Okey, tack för det
Vi är överens om inriktningen, men kanske inte omfånget och retoriken

En amerikan än inte samma som afrikan. Där afrikaner rör sig blir det skit.
Citera
2024-08-26, 15:27
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
det är ju massdeportering som gäller, vilket sverige aldrig skulle kunna göra utan typ sanktioner från EU

Detta är sant. Inte bara sanktioner är jag rädd. Jag tror även det kan bli aktuellt för FN att vända hela NATO mot oss om vi skulle gå emot globalistagendan.

Jag tror vi måste invänta inbördeskrigen i Frankrike, Storbritannien och kanske Tyskland först, innan vi kan våga oss på att själva börja städa.
Citera
2024-08-26, 15:36
Medlem
MrFishboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Det kan ni inte.

Bäst att ni går och får antidepp.

Kan vi visst och kommer göra.

Mångkulturens mörka tidevarv kommer möta sitt slut. Handlar bara om tålamod. Sakta krakelerar den lögnaktiga doktrinen som styrt och nya krafter sätter dagordningen. Det börjar som en viskning, i början bara yttrad av de modigaste, men när vinden vänder vågar även de fegaste ansluta sig.

Ett första steg är att utvisa alla de kriminella, sen bidragsparasiterna. Bara där blir det 1 miljon främlingar som lämnat landet. Andra steget blir att ”hjälpa” de resterande att lämna. De som ”flydde” hit kan ”fly” tillbaks.
Citera
2024-08-26, 16:35
Avstängd
Mad monks avatar
Har det gjorts nåt försök?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto