Citat:
Ursprungligen postat av
SvenHelsing
Nu har vi inte PM-konversationen, men jag reagerar lite på den här:
Kan tycka att det rätta svaret till TS borde vara typ "Fram med källan eller så korgas tråden"
Och så känner jag också, som sagt bryr jag mig inte personligt då det finns väldigt många trådar jag skarpt ifrågasätter. Då främst under just integration och invandring. Men det som är lite anmärkningsvärt är att det nu är uppenbart att en moderator sett bristerna och trots att tråden är anmäld (inte av mig) så är tråden i skrivande stund kvar efter 3h.
Nu har inte så många inlägg skrivits men det är oavsett en tråd som skulle kunnat utlösa en storm av inlägg utan att någon egentligen vet vad som diskuteras. Det vi vet är att ts påstår att någon muslim är upprörd över att NAN bröstmjölksersättning innehåller enzymer från gris och att frågeställningen är hur mycket i skadestånd vi tror att muslimen kommer få. Vad är det för jäkla skadestånd kan man ju undra? Hur har muslimen eller "muslan" kommit i kontakt med mjölkersättningen? Har han anmält händelsen och isåfall till vem? Är NAN ett varumärke?
Trådstarten är så jäkla usel att man baxnar men får leva kvar medans en moderator ber andra användare att eftersöka en källa. Det är smått absurt i mina ögon.
Vad ska diskuteras i nämnd tråd?