Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-08-29, 18:49
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huggig
GUUUUUUUUUUUULD!

detaljer snt r vl inte ndvndigt .. fr hon kraxskrattar och kan inte ge intervjuer eller debattera med Trump ............
Down the boulevard of shame.

Shame rimmar p blame.
Btw, hr ses hur Trump och Vance r som tv tummar i samma rv.

Vance kr konspirationer i samma upptempo som Trump.
Om megaoffret Trump.

Ihop med valfusk s har "They" frskt mrda Trump.

Trots att det str klart via FBI att det var en (1) stolle vid namn Crooks. Som ven hade skningar p Biden och DNC innan han tyckte Trump var lmplig som tillgnglig.
Och det r som sagt klagare som vill f Trump dmd - fr att de upprtthller lagen.

Det Law & Order som Trump gapat sig mrkorange om tycks vara som bortblst

3 augusti pstr Vance att "De frskte till och med dda honom" d han introducerade Trump i Atlantas.

Frra veckan hll Vance tal i North Carolina och introducerade Trump med orden:

"Han bytte allt mot en orttvis frfljelse, mot frtal, mot hn, s att vi kunde rdda USA. Nu kunde de inte sl honom i valurnan, s de frskte gra honom i konkurs. De misslyckades med det, s de frskte stlla honom infr rtta.
De misslyckades med det, s de frskte stta honom i fngelse, och de frskte till och med dda honom."

" Spoiler alert: If you hadn't guessed by now, "they" are the Democratic Party."

Texas guvernr Abbott krde samma konspirationer i sin tweet direkt efter mordfrsket.

"De frsker fngsla honom. De frsker dda honom. Det kommer inte att fungera. Han r okuvlig."

Cory Mills frn Florida:
"Nsta steg i denna upptrappning r att de frsker dda honom eftersom de vet att de inte kan sl honom rttvist."

Ben Carson i tal p RNC:
"Och sedan frra helgen frskte de dda honom!"

https://eu.usatoday.com/story/opinio...e/74958685007/
Senast redigerad av develi 2024-08-29 kl. 18:54.
Citera
2024-08-29, 22:42
Medlem
Ouelets avatar
Holy hell!
JD Vance says he supports Trumps Project 2025 plan to take total control by purging the federal government of civil servants and replace them with millions of MAGA loyalists: I think that what Trump should do Fire every single civil servant Replace them with our people

https://x.com/KamalaHQ/status/1829188080193913225
Det finns dock bra planer p att gra vljarna medvetna om agendan:
"Trump's out for control and he has a plan to get it...it's called Project 2025."

Here's the :30s version of the new Harris campaign ad tying Donald Trump to Project 2025.

Harris campaign future reservations

#PAPol: $27.4M
#MIPol: $23.4M
#WIPol: $14.1M
#GAPol: $12.9M
#NVPol: $12.2M
#AZPol: $11.8M
#NCPol: $8.5M
#NEPol: $3.2M
#MNPol: $1.3M

https://x.com/AdImpact_Pol/status/1829184268431499671
Citera
2024-08-30, 03:35
Medlem
Ouelets avatar
Underbart sjlvml av Vance.
The woman pictured here is Caite Upton, who went viral years ago for a comically bad answer about education in America. Upton is also a hardcore MAGA supporter & promotes anti-vaxxer conspiracies.

JD Vance is mocking Kamala Harris by arguing shes so dumb shes a MAGA woman.

https://x.com/RonFilipkowski/status/1829326473515208948
Citera
2024-08-30, 06:10
Medlem
wwrs avatar
Det hr r inte klokt. Jag tror vi fr utvald information. Amerikanerna fr information nr Trump och Vance gr mer normala saker.

Sedan vinner Trump valet och tar hand om USA medan vi fr lra oss att han r kriminell och har en galen vicepresident.

Amerikanerna frsker lura oss att galningar tar hand om USA medan vi frstrs av EU som liknar Sovjet.

USA kommer att styras vettigt men av ett presidentteam som beter sig som drar.

Europa styrs av v.d. Leyen och andra som personligt sett verkar normala men bedriver en diktatorisk, sovjetmssig ockupationspolitik som bl.a. gr ut p att snka vr vrldsdel i energibrist.

Man kommer att frska inbilla oss att bara drar bedriver MAGA-politik.
Senast redigerad av wwr 2024-08-30 kl. 06:20.
Citera
2024-08-30, 07:03
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Det hr r inte klokt. Jag tror vi fr utvald information. Amerikanerna fr information nr Trump och Vance gr mer normala saker.

Sedan vinner Trump valet och tar hand om USA medan vi fr lra oss att han r kriminell och har en galen vicepresident.

Amerikanerna frsker lura oss att galningar tar hand om USA medan vi frstrs av EU som liknar Sovjet.

USA kommer att styras vettigt men av ett presidentteam som beter sig som drar.

Europa styrs av v.d. Leyen och andra som personligt sett verkar normala men bedriver en diktatorisk, sovjetmssig ockupationspolitik som bl.a. gr ut p att snka vr vrldsdel i energibrist.

Man kommer att frska inbilla oss att bara drar bedriver MAGA-politik.
Utvald information?
Det r vl bara att se p video dr drarna uttalar sig.
Citera
2024-08-30, 07:13
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Utvald information?
Det r vl bara att se p video dr drarna uttalar sig.
Men dessa vansinnesuttalanden och Trumps rttegngar r vad som fr stor plats i utlndska media.

Jag tror amerikanerna har en vettigare bild av Trump. Annars skulle han aldrig kunna bli vald.

Lgg till skjutningen.

Media pressar fram tv galna killar som kommer att ta hand om USA medan vi fr lra oss att MAGA-politiker r galna.
Senast redigerad av wwr 2024-08-30 kl. 07:16.
Citera
2024-08-30, 08:20
Medlem
Citat:
Men dessa vansinnesuttalanden och Trumps rttegngar r vad som fr stor plats i utlndska media.

Jag tror amerikanerna har en vettigare bild av Trump. Annars skulle han aldrig kunna bli vald.

Lgg till skjutningen.

Media pressar fram tv galna killar som kommer att ta hand om USA medan vi fr lra oss att MAGA-politiker r galna.
r ett Trumprally med en babblande clown i 90 minuter ngot som ger en vettigare bild av Trump?
Eller simpla Twittermemes utan substans?
Citera
2024-08-30, 08:46
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
r ett Trumprally med en babblande clown i 90 minuter ngot som ger en vettigare bild av Trump?
Eller simpla Twittermemes utan substans?
Jag vet inte exakt vilken bild amerikanerna fr av Trump. Men vr press r ju experter p att hata Trump.
Eftersom Trump slagit Hillary och nu ter ser ut att kunna vinna (jag tror underskningarna som lyfter fram Kamala r falska) s har amerikanerna en helt annan bild av honom. Amerikanerna ser ngon som frsvarar landet.

Och oss lurar man till fortsatt grnt "sjlvmord" etc genom att blsa upp dessa idiotiska uttalanden av Vance och Trumps rttegngar. Vi blir lurade att tro att de som frsvarar landet r idioter.

Jag tror ett Trumprally kan vertyga mnga. Han r ganska duktig talare. (Jfr Harris, Biden) Kan kra p ngon timme vid sidan av manus v.b. Twitter gjorde honom till president ansg mnga. P Twitter kunde han g vid sidan av tidningarna. Vra tidningar skulle aldrig vga klippa samman ett Trumptal p ett positivt stt och lgga ut.

Och nu kan han lyfta in den totala tokstollen Vance. Skjutningen var en del av propagandan.

Twitter och hans rallyn ger en helt annan bild n den vi nu fr genom Vance stolligheter. Och hans eget sociala ntverk.

Skjuten och lnge avstngd frn Twitter. Musk i ryggen. Han kommer att vinna, tror jag. "Fight! Fight!"
Senast redigerad av wwr 2024-08-30 kl. 09:07.
Citera
2024-08-30, 09:07
Medlem
Citat:
Jag vet inte exakt vilken bild amerikanerna fr av Trump. Men vr press r ju experter p att hata Trump.
Eftersom Trump slagit Hillary och nu ter ser ut att kunna vinna (jag tror underskningarna som lyfter fram Kamala r falska) s har amerikanerna en helt annan bild av honom. Amerikanerna ser ngon som frsvarar landet.

Och oss lurar man till fortsatt grnt "sjlvmord" etc genom att blsa upp dessa idiotiska uttalanden av Vance och Trumps rttegngar. Vi blir lurade att tro att de som frsvarar landet r idioter.

Jag tror ett Trumprally kan vertyga mnga. Han r ganska duktig talare. (Jfr Harris, Biden) Kan kra p ngon timme vid sidan av manus v.b. Twitter gjorde honom till president ansg mnga. P Twitter kunde han g vid sidan av tidningarna. Vra tidningar skulle aldrig vga klippa samman ett Trumptal p ett positivt stt och lgga ut.

Och nu kan han lyfta in den totala tokstollen Vance. Skjutningen var en del av propagandan.

Twitter och hans rallyn ger enhelt annan bild n den vi nu fr genom Vance stolligheter.

Jag kan hlla med om att Trump r en duktig talare nr han str framfr sina egna trogna fljare. Men lockar han nya vljare?

Vad har du fr grund fr att pst att underskningarna som lyfter fram Kamala r falska?
Citera
2024-08-30, 09:11
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Jag kan hlla med om att Trump r en duktig talare nr han str framfr sina egna trogna fljare. Men lockar han nya vljare?

Vad har du fr grund fr att pst att underskningarna som lyfter fram Kamala r falska?
Underskningarna kan vi inte diskutera hr. Tidningarna stder demokraterna. Hon hade smsta approval i historien. Smre n Biden nr han redan var senil. Harris blandade ihop Nord och Sydkorea vid besk dr. Trump r kompis med Kim, Putin, Xi. Han har en hyfsad presidentperiod bakom sig. Han frsvarar landet. Hon var en nolla som VP. Musk bakom nu ocks.

Jag kan inte se Harris g in och sga att hon skall.avsluta kriget p en dag. Zelensky bjuder in Trump.

Han borde vinna. Och Vance stolligheter kan spridas till bl.a. oss.
Senast redigerad av wwr 2024-08-30 kl. 09:19.
Citera
2024-08-30, 09:21
Medlem
Citat:
Underskningarna kan vi inte diskutera hr. Tidningarna stder demokraterna. Hon hade smsta approval i historien. Smre n Biden nr han redan var senil. Harris blandade ihop Nord och Sydkorea vid besk dr. Trump r kompis med Kim, Putin, Xi. Han har en hyfsad presidentperiod bakom sig. Han frsvarar landet. Hon var en nolla som VP. Musk bakom nu ocks.

Jag kan inte se Harris g in och sga att hon skall.avsluta kriget p en dag. Zelensky bjuder in Trump.

Han borde vinna. Och Vance stolligheter kan spridas till bl.a. oss.
Det var ju du som pstod att de var falska men nu vill du inte ha nn diskussion. Det sger ju en hel del.
Citera
2024-08-30, 09:22
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Det var ju du som pstod att de var falska men nu vill du inte ha nn diskussion. Det sger ju en hel del.
Jo. Jag ger mnga skl att hon inte borde vara populrare n Trump.
Senast redigerad av wwr 2024-08-30 kl. 09:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in