2024-08-29, 20:44
Medlem
raskenss avatar
CT r verkligen ett klisterbygge som hr hemma hos en hipster i en storstad lngt frn praktisk anvndning. Haha stolparna r bara tunn rostfri plt pklistrad.

https://www.instagram.com/reel/C-Qt_...l2eXBxdGlxZw==

Musk Gick ut hrt om exoskelett men nu r alla brande delar vanliga formpressade pltar. Inte ens rostfritt plus pressad aluminium. Skalet r limmat fast p dessa plt. Komik p hg niv.
Citera
2024-08-29, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raskens
CT r verkligen ett klisterbygge som hr hemma hos en hipster i en storstad lngt frn praktisk anvndning. Haha stolparna r bara tunn rostfri plt pklistrad.

https://www.instagram.com/reel/C-Qt_...l2eXBxdGlxZw==

Musk Gick ut hrt om exoskelett men nu r alla brande delar vanliga formpressade pltar. Inte ens rostfritt plus pressad aluminium. Skalet r limmat fast p dessa plt. Komik p hg niv.

Har du inte sett hur Tucker Carlson, stor person p Youtube och fredetta anstlld p Fox news, fr lna en Cyber Truck av Elon och sen tar ut den i Hillbilly country eller vildmarken dr typ alla har trucks och r super skeptiska till elbilar och de som fr testa den r superimponerad. De testar den fr den anvndning de normalt anvnder sin truck fr.
Citera
2024-08-30, 00:52
Medlem
BsteHrMongolids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnBlund
Har du inte sett hur Tucker Carlson, stor person p Youtube och fredetta anstlld p Fox news, fr lna en Cyber Truck av Elon och sen tar ut den i Hillbilly country eller vildmarken dr typ alla har trucks och r super skeptiska till elbilar och de som fr testa den r superimponerad. De testar den fr den anvndning de normalt anvnder sin truck fr.

Det har han. Men han vill leva i sin lilla fantasivrld dr CT r en flopp, och vilken dag som helst s kommer folk inse detta.

Aaaany day now...
Citera
2024-08-30, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BästeHrMongolid
Det har han. Men han vill leva i sin lilla fantasivrld dr CT r en flopp, och vilken dag som helst s kommer folk inse detta.
Aaaany day now...

Att nnting r en ogenomtnkt konstruktion som funkar risigt i en del core use cases r inte alls samma sak som att den inte sljer.

A fool and his money are soon departed, som det heter, och I elonkyrkan Finns en hel del sna. (titta i spegeln kompis)
Citera
2024-08-30, 08:46
Medlem
BsteHrMongolids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoyBatty
Att nnting r en ogenomtnkt konstruktion som funkar risigt i en del core use cases r inte alls samma sak som att den inte sljer.

A fool and his money are soon departed, som det heter, och I elonkyrkan Finns en hel del sna. (titta i spegeln kompis)

I Elon-kyrkan trodde vi inte p dumheter som detta.
nd stmde samtliga bjrnar och haters in i den kren.

https://x.com/WholeMarsBlog/status/1...FKWgqEVlg&s=19
Citera
2024-08-30, 11:39
Medlem
Citat:
saker

Inte sker p vad du vill sga med en suddig bild frn nn lirare p Twitter, men good for you i guess. Vad gller CT's konstruktion s r den ju vad den r, inte mycket debattunderlag.
Citera
2024-08-30, 11:55
Medlem
The-9s avatar
Citat:
I Elon-kyrkan trodde vi inte p dumheter som detta.
nd stmde samtliga bjrnar och haters in i den kren.

https://x.com/WholeMarsBlog/status/1...FKWgqEVlg&s=19

Hahahaha fr helvete. Det hr r satir eller?
Citera
2024-08-31, 21:59
Medlem
raskenss avatar
Vekar som Tesla tappat momentum i Europa. r det fr att snart kommer FSD s vi ntligen kan kpa en sedelpress Musk lovade fr 5 r sen.

https://carup.se/dacia-i-topp-tesla-...ran-20-i-topp/
Citera
2024-09-01, 03:38
Medlem
ven om jag r Tesla investor s knner jag av "Tesla dden" en aning. Visst Cybertruck har kommit ut, men den r bara fr Amerika och r ganska nischad.

De mste komma ut med ngot annat snart och det snabbt.
De modeller de har brjar bli uttrkade. Sger inte alls att de r dliga fr de r de absolut inte, bara att folk brjar kanske bli lite uttrkade p dom och vill ha annat.

Nu r det verkligen dags fr ngot nytt, s jag hoppas verkligen att Tesla p sin 10/10 event om robotaxis ven visar upp kommande nya billigare modell och kanske ocks en van.

Gr dom det s kommer hoppet om Tesla vxa igen.
Citera
2024-09-01, 08:38
Medlem
BsteHrMongolids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoyBatty
Inte sker p vad du vill sga med en suddig bild frn nn lirare p Twitter, men good for you i guess. Vad gller CT's konstruktion s r den ju vad den r, inte mycket debattunderlag.

Om du inte ens vet vad grafen representerar s kan du ju inte betrakta dig sjlv som insatt. Och som oinsatt ser jag inte varfr man ht vill fra en diskussion, n mindre en argumentation.
Citera
2024-09-01, 11:50
Medlem
gladihattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnBlund
ven om jag r Tesla investor s knner jag av "Tesla dden" en aning. Visst Cybertruck har kommit ut, men den r bara fr Amerika och r ganska nischad.

De mste komma ut med ngot annat snart och det snabbt.
De modeller de har brjar bli uttrkade. Sger inte alls att de r dliga fr de r de absolut inte, bara att folk brjar kanske bli lite uttrkade p dom och vill ha annat.

Nu r det verkligen dags fr ngot nytt, s jag hoppas verkligen att Tesla p sin 10/10 event om robotaxis ven visar upp kommande nya billigare modell och kanske ocks en van.

Gr dom det s kommer hoppet om Tesla vxa igen.

Erbjuder man den bsta produkten mste man inte komma med ngot helt nytt varje r. Kolla bara p Apple, nu kommer snart iPhone 16 som vi redan vet r en iPhone 15 med sm frndringar, som i sin tur var en iPhone 14 med sm frndringar osv.

Att dremot g in i segmenten fr smbil samt van r absolut ngot Tesla br gra, men frst nr man designat en modell som r lika verlgsen i de segmenten som Model Y/Model 3 r i deras respektive segment. Det r att agera som den branschledare man r.
Citera
2024-09-01, 15:05
Medlem
Anktalares avatar
Knner mig fr frsta gngen rtt sker p att blanka en aktie, vi ser brjan p slutet fr framgngssagan Tesla + Elon Musk. Han r synad fr den bluff han r, och han kommer dra ned fretaget snabbt nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in