Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-05, 08:24
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Ja, den här #475 är skapad av Dumpen. Han håller hela tiden på och försöker avstyra med att säga att han är för gammal, att hon ska akta sig för äldre, att hon ska vänta tills hon själv blir äldre med att träffa vuxna män osv. Samtidigt ligger Dumpen på som fan med daddy hit och daddy dit och lockar och pushar.

Vidrigt. Det är precis det här som är problemet med Dumpen. De skapar gäddor för ekonomisk vinning. Hur kan man blunda för detta?

Problemet med 475 är väl att han egentligen tyckte att flickan var för gammal.
Han ser ut som en blatte, ,och blattar vill väl gifta sig med 9-åringar vad jag vet.

Enda problemet med Dumpen är idioter som du!
Citera
2024-09-05, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Problemet med 475 är väl att han egentligen tyckte att flickan var för gammal.
Han ser ut som en blatte, ,och blattar vill väl gifta sig med 9-åringar vad jag vet.

Enda problemet med Dumpen är idioter som du!

Han har snarare anpassat sig till den svenska kulturen. Där män älskar att förgripa sig på barn. Det är bara att titta på statistik från SCB där etniskt svenska män återfinns i toppen bland dömda.

Det är förmodligen en kulturell grej.
Citera
2024-09-05, 09:11
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Han har snarare anpassat sig till den svenska kulturen. Där män älskar att förgripa sig på barn. Det är bara att titta på statistik från SCB där etniskt svenska män återfinns i toppen bland dömda.

Det är förmodligen en kulturell grej.

Trams.
Blattarna lånar ut sina barn till varandra och anmäler inte.
Citera
2024-09-05, 09:30
Medlem
MrRelaxs avatar
Är helt värdelös på Telegram. Söker men hittar varken Grävgruppen eller Pedo hunting Sweden. Gamla länkar som jag klickar på står de är utgångna.
Citera
2024-09-05, 09:30
Medlem
details avatar
Citat:
Ja, faktiskt. Dumpen skapade #475 för att Patrik och Sara ska slippa förvärvsarbeta på riktigt ännu en månad. Det är ingen överraskning att hatmobben här väljer att blunda för det men vanligt folk ser och lägger ihop två och två.

Dumpen förlorar på sånt här beteende.

Jag kan bara tala för mig själv men ponera att någon på en dejtingsida eller liknande skulle skriva att hen var 13 år. Min omedelbara reaktion hade varit att blockera personen.

Det finns liksom ingen anledning för mig som 35+ att ens vilja föra en konversation med någon som är 13. Hur man än vrider och vänder på det så hade dom flesta bara blockerat eller avslutat konversationen direkt där.
Citera
2024-09-05, 10:16
Medlem
blompissares avatar
Det vore intressant att få en glimt av bilderna som det fiktiva barnet skickar till senaste gäddan. Tydligen är det något riktigt smaskit som skickas som gör att han kastar sig in i bilen och kör sju mil på direkten.

Verkar som Dumpen AB ännu en gång flyttat fram sina gränser något snäpp.
Citera
2024-09-05, 10:41
Medlem
Okejokejokej1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrRelax
Är helt värdelös på Telegram. Söker men hittar varken Grävgruppen eller Pedo hunting Sweden. Gamla länkar som jag klickar på står de är utgångna.

Jag har länk. Men är det ok att länka här till telegram gruppen? Eller ska man skicka PM?
Citera
2024-09-05, 10:44
Medlem
blompissares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Okejokejokej1
Jag har länk. Men är det ok att länka här till telegram gruppen? Eller ska man skicka PM?

Skicka PM. Blev rätt jobbigt när det spammades länkar här dagligen till diverse telegramgrupper.
Citera
2024-09-05, 10:57
Medlem
Citat:
Han hade inte hamnat i den situationen om inte Dumpen hade pushat på. Att du benämner honom som ”blatten” istället för hans gäddnummer indikerar att du drivs av flera olika sorters hat och inte ser några problem med att ge dig på sådana som du ogillar.

Men riktiga barn kan också vara pushiga. Är det rätt att träffa de barnen och våldta dem?
Citera
2024-09-05, 10:59
Medlem
Citat:
Varför har du så svårt att skilja på nyanser? Det är en himmelsvid skillnad på norrmannen som ville ha en egen Fritzl-källare och #475 som baitas in i en honungsfälla av en påstridig fiskare som drivs av Swishhunger. Ser man inte det är man antingen korkad eller styrs av hat. Vilket gäller för dig?

Nej, ingen skillnad. De dyker upp för att våldta.
Citera
2024-09-05, 11:03
Medlem
Hoppas inte jag går off-topic med följande fundering.

Gäddorna som fiskar, vad jag förstår det som kan de vara i varierande åldrar, men inte under 18 år.

När de sedan skickar bilder till gäddorna, är det då 13-14-åringar, som ställt upp med bilder för att det ska bli verkligt, och så att gäddan inte ska fatta misstanke? Eller hur fan funkar det?
Citera
2024-09-05, 11:04
Medlem
ScottFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Finns ingen normal kille eller man som frågar en 13 åring om hon vill ha analsex. Om en 13 åring pratar sex med en vuxen på en chatt då förstår man att det här barnet har problem och man avslutar omedelbart chatten. Den här gäddan #475 tickar i alla boxar för en pedofil. Han är dessutom tränare för ett fotbollslag för barn. Att han är avvaktande i början tror jag beror på att han vill kunna visa på det om han åker fast.
https://dumpen.se/2024/09/04/anonym/

Det tror jag också! Jag tror dessutom att han först misstänkte att det inte var någon så ung, men när han började tro att det kanske faktiskt var så, då eskalerade han och visade sitt rätta jag.
Det kommer nog alltid att finnas intelligensbefriade personer i den här tråden som tror att man kan skapa en dragning till barn hos någon genom att chatta en stund.

Dessutom så skriver han efter mötet med Dumpen att han aldrig ska göra om det, och söka hjälp.
Han medger alltså själv att han har ett problem, som han skall söka hjälp för. Men inte ens det kan få dönickarna här att förstå att han har ett problem. #475
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in