Citat:
Ursprungligen postat av
Berraperra1975
Finns ingen normal kille eller man som frågar en 13 åring om hon vill ha analsex. Om en 13 åring pratar sex med en vuxen på en chatt då förstår man att det här barnet har problem och man avslutar omedelbart chatten. Den här gäddan #475 tickar i alla boxar för en pedofil. Han är dessutom tränare för ett fotbollslag för barn.
Att han är avvaktande i början tror jag beror på att han vill kunna visa på det om han åker fast.
https://dumpen.se/2024/09/04/anonym/
Det tror jag också! Jag tror dessutom att han först misstänkte att det inte var någon så ung, men när han började tro att det kanske faktiskt var så, då eskalerade han och visade sitt rätta jag.
Det kommer nog alltid att finnas intelligensbefriade personer i den här tråden som tror att man kan skapa en dragning till barn hos någon genom att chatta en stund.
Dessutom så skriver han efter mötet med Dumpen att han aldrig ska göra om det, och söka hjälp.
Han medger alltså själv att han har ett problem, som han skall söka hjälp för. Men inte ens det kan få dönickarna här att förstå att han har ett problem. #475