2024-09-05, 11:25
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottFree
Det tror jag också! Jag tror dessutom att han först misstänkte att det inte var någon så ung, men när han började tro att det kanske faktiskt var så, då eskalerade han och visade sitt rätta jag.
Det kommer nog alltid att finnas intelligensbefriade personer i den här tråden som tror att man kan skapa en dragning till barn hos någon genom att chatta en stund.

Dessutom så skriver han efter mötet med Dumpen att han aldrig ska göra om det, och söka hjälp.
Han medger alltså själv att han har ett problem, som han skall söka hjälp för. Men inte ens det kan få dönickarna här att förstå att han har ett problem. #475

Hoppas han blir av med jobbet. Rätt sjukt att han har en svensk tjej och bor hemma hos föräldrarna allihopa. Deghjärnan lägger pengarna på en skrutt-BMW från 2012 istället för att köpa en lägenhet. Man undrar vad det är för flodhäst han är ihop med?
Citera
2024-09-05, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Berätta mer!😬 Ge mig bara 2 min, ska poppa lite popcorn!

Det var inte så mycket mer spännande. Lusekoftspeddot spelade lite offer och ojjade sig lite. Typiskt gäddande
Citera
2024-09-05, 11:43
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mothership1337
Hoppas inte jag går off-topic med följande fundering.

Gäddorna som fiskar, vad jag förstår det som kan de vara i varierande åldrar, men inte under 18 år.

När de sedan skickar bilder till gäddorna, är det då 13-14-åringar, som ställt upp med bilder för att det ska bli verkligt, och så att gäddan inte ska fatta misstanke? Eller hur fan funkar det?
De använder sig av påklädda AI-bilder av mycket god kvalitet. Det är oerhört svårt att se igenom AI'n på deras bilder.
Citera
2024-09-05, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Hoppas han blir av med jobbet. Rätt sjukt att han har en svensk tjej och bor hemma hos föräldrarna allihopa. Deghjärnan lägger pengarna på en skrutt-BMW från 2012 istället för att köpa en lägenhet. Man undrar vad det är för flodhäst han är ihop med?

Sök namnet på tjejen och skriv Borås. Dom har barn också. Fy fan
Citera
2024-09-05, 12:05
Medlem
Berraperra1975s avatar
Är det här #475 gäddan.
"En ledare i en idrottsklubb i Borås har stängts av. Enligt uppgifter till P4 Sjuhärad ska ledaren ha sexchattat med vad hen trodde var en 13-åring. Föräldrar i den berörda klubben har kontaktats."
https://sverigesradio.se/artikel/idr...iktiv-tonaring
Citera
2024-09-05, 12:24
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snakkaru
Sök namnet på tjejen och skriv Borås. Dom har barn också. Fy fan

Jag får ingen bra träff förutom adress-sidorna typ Ratsit, Mrkoll mm. Hon har två efternamn, vad sökte du på? Nån länk på PM?
Citera
2024-09-05, 12:26
Medlem
blompissares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
De använder sig av påklädda AI-bilder av mycket god kvalitet. Det är oerhört svårt att se igenom AI'n på deras bilder.

Det verkar som Dumpen AB även har några beniga underutvecklade fiskare som ställer upp för posering för dom hungriga gäddorna. Jag tror starkt på att senaste gäddan nappa på ett sådant bete. AI kan ha begränsningar när det kommer till läskande unga beten i diverse ställningar.
Citera
2024-09-05, 12:36
Medlem
Citat:
Jag får ingen bra träff förutom adress-sidorna typ Ratsit, Mrkoll mm. Hon har två efternamn, vad sökte du på? Nån länk på PM?

Brunt hår, svarta byxor, leopardmönster på blusen framför en röd vägg. Det är det korta efternamnet hon använder på fb
Senast redigerad av snakkaru 2024-09-05 kl. 12:39.
Citera
2024-09-05, 12:38
Medlem
blompissares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Är det här #475 gäddan.
"En ledare i en idrottsklubb i Borås har stängts av. Enligt uppgifter till P4 Sjuhärad ska ledaren ha sexchattat med vad hen trodde var en 13-åring. Föräldrar i den berörda klubben har kontaktats."
https://sverigesradio.se/artikel/idr...iktiv-tonaring

Det låter som drevet drog igång tidigt mot senaste fångsten, ja!
Citera
2024-09-05, 13:19
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Tror inte han kommer från någon finare släkt. Föräldrarna har ju tydligen haft tobakskiosk på Limhamn, frun nån halvtaskig lärare. Gäddan är nog första i familjen med akademisk karriär, bor i Lund men inflyttad från Malmö. Även hans dialekt tyder på arbetarklass, typisk Malmöitisk sociolekt.

#474 Att han en Phd i hans ålder ser jag inte som speciellt märkvärdigt, men allt är ju relativt.
Citera
2024-09-05, 13:32
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snakkaru
Brunt hår, svarta byxor, leopardmönster på blusen framför en röd vägg. Det är det korta efternamnet hon använder på fb

Tack, fick det på PM av en annan användare. Synd, söt tjej...
Citera
2024-09-05, 13:32
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare
Det verkar som Dumpen AB även har några beniga underutvecklade fiskare som ställer upp för posering för dom hungriga gäddorna.
De får vara försiktiga där. Även om personen på bilden har åldern inne så kan bilden klassas som barnporr ändå om den är för utmanande.
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare
Jag tror starkt på att senaste gäddan nappa på ett sådant bete. AI kan ha begränsningar när det kommer till läskande unga beten i diverse ställningar.
AI har inga begränsningar alls när det kommer till sådant. Det finns hela sektioner på pedosidorna som ägnas åt AI-barnporr och som är väldigt erotisk, way better than the real thing.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in