#480 - del 6
Han verkar vara medveten om att han inte är en särskilt snygg man. Han konstaterar själv att han blev av med oskulden sent eftersom han inte var populär bland tjejer, men nu tror han alltså ändå att en 14-åring är intresserad av hans s.k. pappakropp.
"Och nu står jag här på jobbet och vill ha dig..."
Barnet frågar om han går in på toan, men nej, han låter det bara vara. Barnet säger att det hade varit pirrigt och han frågar om hon vill att han runkar för henne. "Kan dina trosor hantera det?" Hans tuppruskande skulle alltså blöta ner barnets trosor tror han. Hon skulle bli så kåt så det bara rinner.
Lite prat om de hon träffat innan. Han frågar om han bara är en rebound. Han frågar om det fortfarande inte är nån som vet nån om dem. Nä, det är det inte. Återigen den pinsamma frågan om hon är ensam. Hon säger att det inte är så kul att mysa själv. "Du njuter inte alls av det?" (Jo, men inte super mkt) "Smek lite" Vad fan håller han på med? Hon har flera ggr sagt att hon gillar det så mycket men han tjatar och tjatar på att hon ska "smeka lite" - d.v.s. utföra sexuella handlingar. Låt vara på sig själv men ändå jävligt sunkigt att försöka övertala nån till sexuell aktivitet.
Mitt i allt så frågar han faktiskt en personlig fråga! Han undrar om det är nån plats hon drömmer om att åka till. I en normal konvo vuxna emellan hade den frågan kommit ganska tidigt men då pratade han om att hon skulle knulla sig med hårborsten. Men genast leder han in konvon på sex igen. "Fina du i bikini på en varm strand". "Jag är så jävla tänd på dig"
Han verkar inte ha några problem med att ses hemma hos barnet. Däremot frågar han henne om det känns ok att vara där när föräldrarna är borta. "Fortfarande string?" "Men du...behöver du trosor alls nu?" Hon behöver inte "göra nåt", bara vara naken en stund så att han kan tänka på henne utan trosor.
Och så här håller den sexfixerade dåren på. Sida upp och sida ner.