Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-30, 23:04
Medlem
BarryHatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Ett klassiskt varselklätt kioskmongo. Sitter han med byxorna halvt nerdragna i bilen? Man ser nästan röven ser det ut som.

Sen undrar man hur det gick med hans skademinimering på Facebook. Om det dämpade hans fall att försöka förekomma dumpen. Det är nog en och annan av hans polare, vars barn han chattat med, som vill ta sig ett snack med honom nu.

Hela hans Facebook bara skriker otvättat WT. Det är svallande isterbuk, suddiga selfies i grodperspektiv, vargar, dödskallar och indianer i långa rader samt citat om hur farlig men lojal man är. Han är den typen av person som aldrig författat en hel korrekt mening i hela sitt liv. Dessa personer tenderar att omge sig med likasinnade (”fö att mn får va sig själv,,,,.,,,, o ja har helldre äckta väner än falskqa i mitt liv!!!! Ja är The leeder off the alfa wolf Pack”) och sannolikt har ingen orkat läsa den långa text han försökt komponera ihop. Inte när det finns klipp på coola skelett som pekar finger och kör fordon med V8 i att titta på istället.
Citera
2024-09-30, 23:04
Medlem
DannyButtermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matjessillen
https://www.tiktok.com/@efterlystse/...63851928440097

Ja jävlar, det är han.
Citera
2024-09-30, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter
Hela hans Facebook bara skriker otvättat WT. Det är svallande isterbuk, suddiga selfies i grodperspektiv, vargar, dödskallar och indianer i långa rader samt citat om hur farlig men lojal man är. Han är den typen av person som aldrig författat en hel korrekt mening i hela sitt liv. Dessa personer tenderar att omge sig med likasinnade (”fö att mn får va sig själv,,,,.,,,, o ja har helldre äckta väner än falskqa i mitt liv!!!! Ja är The leeder off the alfa wolf Pack”) och sannolikt har ingen orkat läsa den långa text han försökt komponera ihop. Inte när det finns klipp på coola skelett som pekar finger och kör fordon med V8 i att titta på istället.

Han anser gissningsvis att alla invandrare är ansvariga för hans privata misslyckanden.

Jag skulle bli förvånad om inte.
Citera
2024-09-30, 23:11
Medlem
Silltunnas avatar
Har 487 fått någon respons på sitt FB-inlägg?
Citera
2024-09-30, 23:23
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna

Han har tagit bort det redan.
Citera
2024-09-30, 23:27
Medlem
Rashygiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna

Jag kan bara se inlägg i form av olika bilder och någon uppdatering om jobbyte. Inga inlägg i textform.
Citera
2024-09-30, 23:33
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Det är ett under att det äldre paret inte har blivit slaktat för längesen. Två sinnesslöa y-namnsbröder som pratar med blicken i pannan och glider omkring i varsin raggarbil som ett par tickande övergreppsbomber.
Leif och Billy på riktigt, alltså. Det är fan ingenting som förvånar längre.
Citera
2024-09-30, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Har Dumpen lyckats fånga en ETC-medarbetare (mediet som jagar Dumpen med blåslampa)?

https://ibb.co/JxR058X

Hade de gjort det tror jag att det hade slagits på betydligt större trummor än ett random twitterkonto. Tippar på inget annat än en blöt fantasi från vederbörande.
Citera
2024-09-30, 23:37
Medlem
Rashygiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vrevis
Hade de gjort det tror jag att det hade slagits på betydligt större trummor än ett random twitterkonto. Tippar på inget annat än en blöt fantasi från vederbörande.

Det vore iof en klockren jubileumsgädda till #500. Då måste det bli något extraordinärt tänker jag.
Citera
2024-09-30, 23:42
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter
Han är den typen av person som aldrig författat en hel korrekt mening i hela sitt liv.
Man kan ta dig ordagrant där. Det går inte hitta bevis för att han skulle ha lyckats få ihop en korrekt mening. Den första raden är extremt nära, men det har smugit sig in två mellanslag för mycket.

https://dumpen.se/wp-content/uploads...MG_7363-1.jpeg

"Vi alla har våra svarta hemligheter."
Citera
2024-09-30, 23:58
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vrevis
Man kan inte låta bli att undra hur länge den legat i "frysen"? Polisutredning?
Citera
2024-10-01, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rashygien
Han bor även tillsammans med sin bror som är 44 år samt två andra personer som båda är 69 år. Tänkte först om det kunde vara föräldrarna och att de båda bröderna fortfarande bodde hemma, men bröderna delar inte samma efternamn. Undrar vad fan det där är för konstellation egentligen. Kan det vara någon typ av gruppboende?

På en av bilderna framgår att den äldre mannen är styvfar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in