Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-30, 22:05
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Lite likt, säkert nån här som vet om det är samma. Men f-n va sjuk kommentar, "hon var ganska tung", känns som att det var han som drog ut henne i skogen? Är det Dumpens första mördare?
Skulle absolut kunna vara. Han saknar empati och känsloliv, det erkänner han ju vid konfrontationen. Han har också tillgång till transportmedel för att frakta kroppen. Och han påminner om den svenska stoltheten Anders "Ankan" Eklund.
Citera
2024-09-30, 22:08
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Skulle absolut kunna vara. Han saknar empati och känsloliv, det erkänner han ju vid konfrontationen. Han har också tillgång till transportmedel för att frakta kroppen. Och han påminner om den svenska stoltheten Anders "Ankan" Eklund.

Hans Facebook känns lite "serial killer" också...
Citera
2024-09-30, 22:09
Medlem
Xandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Sitter och jämför klippen nu. Jag skulle vara beredd att satsa pengar på att det är samma kille. Samma tonläge när han pratar, samma uppnäsa, samma form på glasögonen, samma male baldness pattern. Ja, och så det faktum att han heter exakt samma sak. Hur många Jimmy Berg finns det i en ort med 5900 invånare?

Det är samma kille.

(FB) Har någon sett 42-åriga Fredrika? Sundsvall/Kramfors 2023-08-05
Senast redigerad av Xanda 2024-09-30 kl. 22:11.
Citera
2024-09-30, 22:13
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanda
Sitter och jämför klippen nu. Jag skulle vara beredd att satsa pengar på att det är samma kille. Samma tonläge när han pratar, samma uppnäsa, samma form på glasögonen, samma male baldness pattern. Ja, och så det faktum att han heter exakt samma sak. Hur många Jimmy Berg finns det i en ort med 5900 invånare?

Det är samma kille.

(FB) Har någon sett 42-åriga Fredrika? Sundsvall/Kramfors 2023-08-05
Soft. Bara vänta tills han slår till nästa gång och av en slump blir fångad på bild medan han kidnappar en 11-årig flicka på röd cykel i skogarna utanför Kramfors.
Citera
2024-09-30, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Lite likt, säkert nån här som vet om det är samma. Men f-n va sjuk kommentar, "hon var ganska tung", känns som att det var han som drog ut henne i skogen? Är det Dumpens första mördare?

Ja, det är ju en konstig kommentar, för hon var ju inte tjock. Tror knappast att min partner hade uttalat sig så, ifall jag varit smal. Inte direkt så att ens partner bär omkring på en till vardags, däremot hade kommentaren känts naturligare om hon varit överviktig.
Citera
2024-09-30, 22:24
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iq143
Ännu en lastbilschaffis. En pojkdröm för många, de flesta kommer dock på att det finns bättre val i livet. Men yrket har alltid varit en räddningsplanka för dem som inte lyckades i skolan. Kan kombon fast i barndrömmen om att köra lastbil och faktumet att man är klent utbildad vara faktorer som spelar in? Känns som en kraftig överrepresentation för detta yrke. Kanske inte blivit riktigt vuxen (dras till jämlika) och svårt att ta till sig när någon försöker lura dig och pang så sitter dessa i gäddnätet.

Han misslyckades verkligen i skolan när man ser vilken dålig svenska han skriver.
Citera
2024-09-30, 22:26
Medlem
Lavas avatar
Har Dumpen lyckats fånga en ETC-medarbetare (mediet som jagar Dumpen med blåslampa)?

https://ibb.co/JxR058X
Citera
2024-09-30, 22:38
Medlem
Storanglarens avatar
#487 är skriven på en adress med ett äldre par. Verkar också bo ihop med sin bror. Båda bröderna har namn som slutar på y.
Adressen är en villa mitt ute på den norrländska bonnvischan förresten.
Citera
2024-09-30, 22:53
Medlem
-DaRude-s avatar
Varför är det alltid de objektivt sett oattraktiva, lufsiga och blekfeta äggskallarna som påstår att barnen söker sig till dem och vill ligga? Visst, om nu "barnet" i själva verket är en vuxen karl från Dumpen stämmer det alldeles säkert.

Men även den senaste fångsten verkar ju inbilla sig att vännernas barn vill ligga med honom i det verkliga livet också. Om det nu förhöll sig så även i det verkliga livet och inte bara i pedofilernas egna bänga fantasi så tror jag nog att till och med småflickorna hade valt en annan man. Fet, ovårdad, skallig och pervers skulle nog inte vara deras första val ens i den mest osannolika fantasin.

Den senaste gäddan måste ha rejäl ångest, huruvida han försökte "rädda" situationen i den mån det går eller bara ville skriva av sig när han skulle förklara uthängningen är svårt att säga. Oavsett är han ju körd. Han mår som han förtjänar som uttrycket lyder.
Citera
2024-09-30, 22:53
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
#487 är skriven på en adress med ett äldre par. Verkar också bo ihop med sin bror. Båda bröderna har namn som slutar på y.
Adressen är en villa mitt ute på den norrländska bonnvischan förresten.
Det är ett under att det äldre paret inte har blivit slaktat för längesen. Två sinnesslöa y-namnsbröder som pratar med blicken i pannan och glider omkring i varsin raggarbil som ett par tickande övergreppsbomber.
Citera
2024-09-30, 22:55
Medlem
#487 Hade byxorna och kallingarna lite väl långt ned för att dom bara skulle ha "hasat ner", han satt säkert och förspelade lite med sig själv.

Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Har Dumpen lyckats fånga en ETC-medarbetare (mediet som jagar Dumpen med blåslampa)?

https://ibb.co/JxR058X

Förvånar mig inte ett dugg om det är sant.
ETC som ensam tidning som tydligt markerar så hårt mot Dumpen och tar varje liten chans till smutskastning och falsk ryktesspridning är klart anmärkningsvärt.

Den dagen ett kommunistmongo från ETC dyker på Dumpen, den dagen är värd att fira.
Senast redigerad av korvstofft 2024-09-30 kl. 23:06.
Citera
2024-09-30, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matjessillen
https://www.tiktok.com/@efterlystse/...63851928440097

Varför finns det inga tidningsartiklar om detta? Ens i lokaltidningarna? Eller är jag bara dålig på att googla…

Edit: Såg Flashbacktråden nu. Ingen misstanke om brott alltså.
Senast redigerad av klaustrofobin 2024-09-30 kl. 23:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in