Någon borde åka dit och bli förtrolig med honom. Ta med en flaska sprit eller två och själv anspela på samma perverterade sätt och snacka massa dynga som tilltalar denne mr Jim*y. Spela in allt med dolt kamera och ljud och sen få honom till att berätta om sitt förra fruntimmer och vad han kan ha tänkas gjort med henne och även visa vad han har i sin dator mm. Han skulle då kanske berätta ett och annat..
Kanske blev det bråk mellan dem två och i fyllan o villan drämmer han till henne och genom en olyckshändelse så tar han henne av daga.
https://www.tiktok.com/@efterlystse/...63851928440097
Tittar man på Efterlystklippet så verkar han inte så ledsen. Han snarare ler. Låter som att han beskriver sin egna gärning. På Tiktok klippet skrev några följande:
"
Man kan ju fråga sig hur han vet att dom släpat ut henne i skogen?" "Hon *VAR* ganska tung? Varför talar han som om hon inte längre lever?"
Av hans Facebook-medelande och sitt handlande med barn över internet så känns det som han blivit samvetslös, meningslös. Så mycket som är förstört i hans liv så jag undrar om det han beskriver
är för mer saker än bara hans intresse för barn i sexuellt syfte.
Utryckta citat från mr J: "
vi har alla våra svarta hemligheter. Jag har inget försvar...jag har inga direkta känslor...jag agerar spontant...mina (känslor) är förstörda sen länge...Man kan ta livet av sig...eller söka hjälp, för vad vet jag inte..."