Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-10-01, 00:04
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rashygien
Han bor även tillsammans med sin bror som är 44 år samt två andra personer som båda är 69 år. Tänkte först om det kunde vara föräldrarna och att de båda bröderna fortfarande bodde hemma, men bröderna delar inte samma efternamn. Undrar vad fan det där är för konstellation egentligen. Kan det vara någon typ av gruppboende?

Som jag har förstått det är det rätt vanligt att på den norrländska vischan så är det rätt vanligt att man hyr ut över eller undervåningen om man har en stor villa. Kan så vara fallet även här. Troligtvis är paret bekanta med de två och har väl sagt att "Ni kan bo hos öss ni om ni vill"
Citera
2024-10-01, 00:07
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
På en av bilderna framgår att den äldre mannen är styvfar.

Då är det ju ännu mer anmärkningsvärt. Han är nästan 50 och brorsan är nästan 45 och ändå bor båda två "hemma".
Citera
2024-10-01, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Lite likt, säkert nån här som vet om det är samma. Men f-n va sjuk kommentar, "hon var ganska tung", känns som att det var han som drog ut henne i skogen? Är det Dumpens första mördare?
Inte helt omöjligt. Han blev påkommen och hon tänkte anmäla och dra.
"Fredrika har röd/rosa/brunt hår som når ner till axlarna.
Hon är cirka 160 centimeter lång och väger cirka 57 kg."
Inte speciellt tung. Däremot är en kropp tungt. Tro mig.
Senast redigerad av SnickeliSnack 2024-10-01 kl. 00:14.
Citera
2024-10-01, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Då är det ju ännu mer anmärkningsvärt. Han är nästan 50 och brorsan är nästan 45 och ändå bor båda två "hemma".

Letar man rätt på styvfar på face och kollar vad han delat så är jag mest förvånad att inte hela familjen ligger på.dumpen.
Citera
2024-10-01, 00:18
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnickeliSnack
Inte helt omöjligt. Han blev påkommen och hon tänkte anmäla och dra.
"Fredrika har röd/rosa/brunt hår som når ner till axlarna.
Hon är cirka 160 centimeter lång och väger cirka 57 kg."
Inte speciellt tung. Däremot är en kropp tungt. Tro mig.

Med det lilla flinet efter så känns det som att han verkligen tänkte på "den där gången i skogen när jag drog hennes lik". Blev hon hittad, fanns det fler misstänkta? Om det stämmer att han blev förhörd av Polisen så kanske detta är en ny infallsvinkel, hon kom på honom med småbarn som du skrev? Dags för Polisen att plocka in honom, samt göra en husis efter barnporr!
Citera
2024-10-01, 00:25
Medlem
Xandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Med det lilla flinet efter så känns det som att han verkligen tänkte på "den där gången i skogen när jag drog hennes lik". Blev hon hittad, fanns det fler misstänkta? Om det stämmer att han blev förhörd av Polisen så kanske detta är en ny infallsvinkel, hon kom på honom med småbarn som du skrev? Dags för Polisen att plocka in honom, samt göra en husis efter barnporr!
Hade jag varit Farbror Blå så hade jag åkt hem till hushållet Berg och plockat in både honom, hans brorsa och all deras teknik. Det här känns som att det kan vara början på en stor härva.
Citera
2024-10-01, 00:41
Medlem
StigEngstroms avatar
487 är en av dom obehagligaste dumpen har fångat, hela hans uppsyn gör ju att det ryser i kroppen, han hade gått all in om det kom ett barn till platsen.
Det är definitivt den läskiga mannen i efterlyst.
Citera
2024-10-01, 00:44
Medlem
BarryHatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Det är ett under att det äldre paret inte har blivit slaktat för längesen. Två sinnesslöa y-namnsbröder som pratar med blicken i pannan och glider omkring i varsin raggarbil som ett par tickande övergreppsbomber.
Haha! Det roligaste jag läst idag!

”Himlen vill inte ha oss och helvetet är rädd vi ska ta över, Grrr 🐺💀”

https://postimg.cc/5HMFh7TP

Citera
2024-10-01, 01:02
Medlem
StigEngstroms avatar
Skrolla ner i chatloggen, han skickar en bild i gul tröja där han är helt identisk med mannen från efterlyst för den som tvekar.
Senast redigerad av StigEngstrom 2024-10-01 kl. 01:04.
Citera
2024-10-01, 01:06
Medlem
Någon borde åka dit och bli förtrolig med honom. Ta med en flaska sprit eller två och själv anspela på samma perverterade sätt och snacka massa dynga som tilltalar denne mr Jim*y. Spela in allt med dolt kamera och ljud och sen få honom till att berätta om sitt förra fruntimmer och vad han kan ha tänkas gjort med henne och även visa vad han har i sin dator mm. Han skulle då kanske berätta ett och annat..
Kanske blev det bråk mellan dem två och i fyllan o villan drämmer han till henne och genom en olyckshändelse så tar han henne av daga.

https://www.tiktok.com/@efterlystse/...63851928440097

Tittar man på Efterlystklippet så verkar han inte så ledsen. Han snarare ler. Låter som att han beskriver sin egna gärning. På Tiktok klippet skrev några följande:

"Man kan ju fråga sig hur han vet att dom släpat ut henne i skogen?" "Hon *VAR* ganska tung? Varför talar han som om hon inte längre lever?"

Av hans Facebook-medelande och sitt handlande med barn över internet så känns det som han blivit samvetslös, meningslös. Så mycket som är förstört i hans liv så jag undrar om det han beskriver
är för mer saker än bara hans intresse för barn i sexuellt syfte.
Utryckta citat från mr J: " vi har alla våra svarta hemligheter. Jag har inget försvar...jag har inga direkta känslor...jag agerar spontant...mina (känslor) är förstörda sen länge...Man kan ta livet av sig...eller söka hjälp, för vad vet jag inte..."
Senast redigerad av djehklfl 2024-10-01 kl. 01:41.
Citera
2024-10-01, 01:37
Medlem
BarryHatters avatar
Det var förresten längesen vi gjorde ett återbesök hos en av mina favoriter. Det unikum som mången ordat och skaldat om, en gädda vars blotta namn får rutinerade besökare av tråden att dra på både smilband och varselväst och som simmat in i Dumpens stora ryssja inte mindre än två gånger. Jag talar naturligtvis om Candyman Kent. Seså, vi ska inte skrika, inte överhuvudtaget höja våra röster, utan bara stilla resonera med varandra om denna man. Flytta er lite närmare, värm gärna era kylslagna händer mot den sprakande brasan så ska jag berätta hur det gick till när det begav sig.

Vårvintern höll fortfarande de västra avkrokarna av vårt land i ett bestämt ålagrepp den dagen som Candyman blaskade ihop dagens sjunde snabbkaffe i den gula emaljmuggen. En pigg gubbprutt värmer sitsen på pinnstolen samtidigt som P4 Värmland lokalpatriotiskt spelar ”Den stora dagen” med Vikingarna och sitt klena intellekt till trots så förstod han att låten var passande; idag skulle bli speciell. Han kunde inte klä det i de rätta orden, den känslan som lät honom förstå att idag skulle denne grådaskige oskuld äntligen få bli den gammeltestamentlige knullbest hans libido fötts till att bli. Den stygge skulle äntligen bli gömd i släktled på släktled av småkusiner, högstadiebarn och farmödrar i denna spännande familj han nyligen lärt känna. ”Vad gör det väl att man saknar bensin när lyckan står beredd att besöka dig” som någon, säkert Fröding, skrev och trots att texten är lång och orden svåra så ler Godismannen i mjugg när han tänker på det och dagens första, kaxiga stake börjar gnidas mot undersidan av det skraltiga furubordet. Candyman kliar sig på den ruffsiga ryggen genom nätbrynjan och petar förstrött in en tops i urinröret på den 18 cm lång och omkrets 13 cm kuk innan han kommer ihåg att han måste skynda sig. Han måste helt ologiskt vänta mellan 16.20 och 16.50 vid den blåsiga busshållsplatsplatsen på att den dånande lokaltrafiken skall släppa ut den lockande last den bär på. Gul som en påskkyckling skrämmer han några gapiga kråkfåglar som hållit hov på gårdsplanen med en påse utslitna hushållssopor då han styltar iväg från Gösta, äntligen som en vinnare.

Dagen blev stor och speciell. Inte på det sätt han trott dock. Han hade haft svårt att tyda vad de två lurpassande marodörerna bråkat på honom om då de talat med främmande dialekter och fräsande, icke Klartextkompatibla ordval. Men det hade inte blivit som tänkt. Galoscherna släpar i grusvägen där han moloket strövar hem igen till Brantebäcken. Nästa gång går det säkert bättre, tänkte Candyman Kent…
Senast redigerad av BarryHatter 2024-10-01 kl. 01:40.
Citera
2024-10-01, 02:10
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djehklfl
Någon borde åka dit och bli förtrolig med honom. Ta med en flaska sprit eller två och själv anspela på samma perverterade sätt och snacka massa dynga som tilltalar denne mr Jim*y. Spela in allt med dolt kamera och ljud och sen få honom till att berätta om sitt förra fruntimmer och vad han kan ha tänkas gjort med henne och även visa vad han har i sin dator mm. Han skulle då kanske berätta ett och annat..
Kanske blev det bråk mellan dem två och i fyllan o villan drämmer han till henne och genom en olyckshändelse så tar han henne av daga.

https://www.tiktok.com/@efterlystse/...63851928440097

Tittar man på Efterlystklippet så verkar han inte så ledsen. Han snarare ler. Låter som att han beskriver sin egna gärning. På Tiktok klippet skrev några följande:

"Man kan ju fråga sig hur han vet att dom släpat ut henne i skogen?" "Hon *VAR* ganska tung? Varför talar han som om hon inte längre lever?"

Av hans Facebook-medelande och sitt handlande med barn över internet så känns det som han blivit samvetslös, meningslös. Så mycket som är förstört i hans liv så jag undrar om det han beskriver
är för mer saker än bara hans intresse för barn i sexuellt syfte.
Utryckta citat från mr J: " vi har alla våra svarta hemligheter. Jag har inget försvar...jag har inga direkta känslor...jag agerar spontant...mina (känslor) är förstörda sen länge...Man kan ta livet av sig...eller söka hjälp, för vad vet jag inte..."
Hon ska ha haft psykiska problem och missbruksproblematik, han ska ha förklarat efter efterlystinslaget på fejjan att han ofta fick bära henne på fyllan. Dom hade varit skilda närmare 10 år så därav "var".
Men jo, det är absolut ett udda sätt att uttrycka sig på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in