"känner jag behöver näcka av tsm med en tjej snart, men e killen som som gillar när tjejen berättar hon e rado ta sig o älska"
"Har du hår därnere? Tycker de e fint men får gärna vara lite friserat"
(Barnet frågar om han är rakad) "Hårig men kan tukta lite om du vill Jag tycker inte killar behöver raka allt men "skog" e inte fint E du brun eller svarthårig därnere?"
De pratar om barnets mamma som är ung, han säger att han kan vara extrapappa åt henne. De pratar om hur och när de kan ses. Han är inte snål som många andra gäddor, han tycker att Donken är för simpelt.
"Tänk om jag får stånd sen när vi kramas"
"Klarar du åldersskillnaden???"
"
Vill du bli ung mamma? Tänder på tjejer som jag inte e livrädda för graviditet Tycker mkt om att gilla tanken att det vore mys o få en bebis med tjejen man har sex med"
"Tror du skulle klara en förlossning fint, känna som du har breda höfter"
Det var kul att flirta med alla bikinibrudarna på Skara Sommarland, men poolerna var lite snuskiga.
"
Har alltid gillar betydligt yngre lite oskuldsfulla men självständiga tjejer" (Kanske det räcker med barnets mamma som är 30+ år yngre än gäddan - det är väl också betydligt yngre?)
"
Tror inte byxmyndighetsåldern handlar om moral, mer att samhället är rädd att kåta tonårstjejer ska göra en massa barn de inte orkar ta hand om" (
)
"Kittla nipplesen så de styvnar, höra hur du suckar skönt"
"Skönt att du har en så mogen look, folk kunde ta dig för 20"
Och så sker konfrontationen. En chipspattad gammal gubbe som tror att han är sexig. Han tror till och med namnet Glugge är sexigt. Vilken dåre.