Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-09-06, 19:38
  #1
Medlem
alexxanderhamiltons avatar
Var hittar man enklast en ung älskare (tjej) med tigth kropp och ett par takta små bröst som man kan umgås med bara för att knulla satan med. Anledningen till att jag vill ha yngre är pga jag inte vill ha en seriös relation med massa ansvar. Jag vill ha en enbart erotisk kärlekssaga. Var hittar jag dessa sexsugna små jäntor?
Citera
2024-09-06, 19:42
  #2
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexxanderhamilton
Var hittar man enklast en ung älskare (tjej) med tigth kropp och ett par takta små bröst som man kan umgås med bara för att knulla satan med. Anledningen till att jag vill ha yngre är pga jag inte vill ha en seriös relation med massa ansvar. Jag vill ha en enbart erotisk kärlekssaga. Var hittar jag dessa sexsugna små jäntor?

Älskarinna heter det.
Och du kommer inte hitta någon sådan.
Citera
2024-09-06, 19:43
  #3
Medlem
angelamerkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexxanderhamilton
Var hittar man enklast en ung älskare (tjej) med tigth kropp och ett par takta små bröst som man kan umgås med bara för att knulla satan med. Anledningen till att jag vill ha yngre är pga jag inte vill ha en seriös relation med massa ansvar. Jag vill ha en enbart erotisk kärlekssaga. Var hittar jag dessa sexsugna små jäntor?


Horor
Citera
2024-09-06, 19:48
  #4
Medlem
franges avatar
Behöver du fråga så kommer du inte hitta någon - om du inte åker utomlands typ Thailand eller Filippinerna och hugger en barflicka.
Citera
2024-09-06, 19:52
  #5
Medlem
Liberationfronts avatar
Du kommer inte hitta ngn
Citera
2024-09-06, 19:54
  #6
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexxanderhamilton
Var hittar man enklast en ung älskare (tjej) med tigth kropp och ett par takta små bröst som man kan umgås med bara för att knulla satan med. Anledningen till att jag vill ha yngre är pga jag inte vill ha en seriös relation med massa ansvar. Jag vill ha en enbart erotisk kärlekssaga. Var hittar jag dessa sexsugna små jäntor?

En thai boy kanske? Återfinns oftast i Indokina
Citera
2024-09-06, 19:57
  #7
Medlem
Den heliga graal 😁
Citera
2024-09-06, 20:02
  #8
Medlem
Svavelbryggas avatar
Har du reklamen avstängd på din browser? Vart jag än vänder på nätet får jag reklam för unga eller gamla kåta kvinnor som bara vill knulla.
Citera
2024-09-06, 20:06
  #9
Medlem
Gör som jag, flytta utomlands och börja på en skola. Jag pluggar med massor av 16åriga brudar och killar. Här har de gymnasium och invandrarutbildning i samma skola.
Citera
2024-09-06, 20:32
  #10
Medlem
Skaffa Grindr
Citera
2024-09-06, 21:30
  #11
Medlem
halaltarzans avatar
Här är stället du letar efter.....

(FB) Thailändska Tigern Hornstull

Du kan även sjunga lite karaoke om jag inte förstått det hela fel.

De har väl dock bytt adress men det kan du säker googla dig fram till.

Berätta gärna hur det gick sen om du gav dig iväg dit.
Citera
2024-09-06, 21:37
  #12
Medlem
flugornass avatar
Rubriken är fel.
En ung älskarinna är vad du söker, så fan vet hur du skall lösa det när du inte kan använda rätt ord för din fantasi?
Men får du svar från en ung älskare så kan jag ta hand om honom så behöver du inte bli gay på grund av att du är förvirrad :-)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in