Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2019-01-10, 03:48
Medlem
Lancelot-HKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Ondskan är de som övervakar oss. Man behöver inte ens ha gjort något kriminellt. Du döms ändå. Bonniers och EXPO behöver inga domstolar. Expo/Acta Publica, Bonniers och Aschberg är de som driver privat underättelsetjänst och bla hackat detta forum. - Anledningen är MAKT.

De finns sekter och religioner som förespråkar att skära i könsorgan och äter bara speciell "helig" mat. - Den klubben Eliten skriver om har inget sådant. Man skapar ondskan och nazister ur tomma intet.
I Sovjetunionen stämplades man som "folkets fiende" om man inte lydde Eliten och nomenklaturan.

Jennys nyvunna lilla hyenaflock av politiskt korrekta agenter har ju redan registerat mig nu har de meddelat, mins inte ens vad de angav för anledning. När jag liknade dem vid stasi så tog de inte alls illa vid sig utan tackade artigt för berömmet. Då förstår man vilka som är "historielösa" om några.
Senast redigerad av Lancelot-HK 2019-01-10 kl. 03:53.
Citera
2019-01-10, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lancelot-HK
Jennys nyvunna lilla hyenaflock av politiskt korrekta agenter har ju redan registerat mig nu har de meddelat, mins inte ens vad de angav för anledning. När jag liknade dem vid stasi så tog de inte alls illa vid sig utan tackade artigt för berömmet. Då förstår man vilka som är "historielösa" om några.

Har du alltså mail-kontakt med någon av dem? De registrerar ALLA. Du är bara en liten, liten fisk. Främst är de ute efter mathavare och officiella personer typ polis, militär, tjänstemän, journalister, politiker från alla partier osv. När de får hållhajkar på dem så kan de liksom utpressa sig fram till deras samhällsbygge. De är i realiteten Deep States underättelsetjänst. Den rättfärdigas av att de låtsas "leta nazister". Eliten när en orm vid sin famn.

Jenny är bara en duktig idiot. SVT/SR hade tillsammans med EXPO en liknande spion (ung söt tjej) vid radioprogrammet P1 Kaliber när de spionerade på SD med dolda mikrofoner. SVT/SR betalade allt och Expo fick tillgång till allt material och alla inspelningar OCH betalt. 2 flugor i en smäll för EXPO.

Ni skall vara starka och fortsätta med det ni sysslar med. Eliten vill knäcka er men det skall inte gå. Detta gör er starkare. För nu vet NI hur vidriga Eliten är och ni vet vilka dom är.
Senast redigerad av Kulturmarxist 2019-01-10 kl. 15:41.
Citera
2019-01-10, 16:00
Medlem
Lancelot-HKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Har du alltså mail-kontakt med någon av dem? De registrerar ALLA. Du är bara en liten, liten fisk. Främst är de ute efter mathavare och officiella personer typ polis, militär, tjänstemän, journalister, politiker från alla partier osv. När de får hållhajkar på dem så kan de liksom utpressa sig fram till deras samhällsbygge. De är i realiteten Deep States underättelsetjänst. Den rättfärdigas av att de låtsas "leta nazister". Eliten när en orm vid sin famn.

Jenny är bara en duktig idiot. SVT/SR hade tillsammans med EXPO en liknande spion (ung söt tjej) vid radioprogrammet P1 Kaliber när de spionerade på SD med dolda mikrofoner. SVT/SR betalade allt och Expo fick tillgång till allt material och alla inspelningar OCH betalt. 2 flugor i en smäll för EXPO.

Ni skall vara starka och fortsätta med det ni sysslar med. Eliten vill knäcka er men det skall inte gå. Detta gör er starkare. För nu vet NI hur vidriga Eliten är och ni vet vilka dom är.

Jag haft mycket kontakt men Jenny efter UG och efter har jag konfronterat henne på facebook och twitter, det är där som någon lirare skrev till mig. Jag är stark och föreningen kommer inte att vika sig för detta. Det jag har hållit på med innan kommer jag fortsätta med men vi kommer klippa alla band till allt vad politik heter nu, i den mån det ens fanns några från början.
Senast redigerad av Lancelot-HK 2019-01-10 kl. 16:25.
Citera
2019-02-01, 09:05
Medlem
theMowgs avatar
Jenny Strindlöv var precis med i Morgonpasset på P3.
Hörde bara sista 5 min å då pratade hon om hur en grupp människor samlades i lägenhet på torsdagar och åt ärtsoppa för Tors ära. Det lät verkligen fruktansvärt...
Citera
2022-02-10, 08:51
Medlem
Är hon en judinna?
Citera
2022-02-14, 23:47
Medlem
Nu har dom gjort honan gravid:

https://twitter.com/JennyStrindlov/s...520535556?s=20
Citera
2023-02-03, 08:30
Medlem
Finns ett avsnitt ute på podme podcasten Dubbelliv om hennes infiltration. Tror tyvärr det är premium dock
Citera
2024-02-08, 17:22
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Finns ett avsnitt ute på podme podcasten Dubbelliv om hennes infiltration. Tror tyvärr det är premium dock

Tämligen ointressant beskrivning av LARP.
Citera
2024-02-08, 19:50
Jag hade en kompis som köpte en SS uniform för att ha sex i. De finns på nätet fast det fanns inga kvinnliga SS-uniformer på riktigt så det är en kille i Indien som gör dem åt fetishister.

Jag har hört att det var väldigt populärt med hennes judiske älskare.

Det där verkar inte så farligt?
Citera
2024-09-10, 07:49
Medlem
Grävande journalisten har tagit paus från ”högerextremisterna” f n.
Avslöjanden i Sexpressen kan det ev bli men dagens artikel är bokrecension som är nöjd med hennes Romani kris som handlas om romernas interna domstolar.
Det är inte bara de äldre männnen som förtrycker de som inte följer reglerna i vår äldsta invandrargrupp som lever separat fortsatt.

https://www.expressen.se/kultur/bock...-hederskultur/

Den verkar intressant inkl ett omtalat och relativt färskt mordfall så får se vad den kostar om någon månad.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in