Citat:
Ursprungligen postat av
barfotalasse
Ja han skriver som en kratta.
Men vi ska naturligtvis inte ta inte en enda person till från tredje världens muslimländer. Ever again. Har vi inte lärt oss det än? De har ingenting här att göra.
Vi måste börja deportera i massor snarare.
Det kommer. Även om man inte gjort det ännu så har man skiftat narrativ från "Refugees Welcome" till "vi har nu en nettoutvandring". Jag gissar att makten har kunskap om att det är revolution eller kraftigare organiserat motstånd på gång att och man försöker positionera sig inför det som kommer. Skickar våra ansvariga ut +95% av alla i första, andra och tredje generationen så har de nog en chans att komma undan med ett kortare fängelsestraff, i annat fall är pensionssparande bortkastat.
Vill också säga att man gjort intervjuer med företrädare för FAE och de tycker vi är fullständigt dumma i huvudet som tar in skiten hit. De vet vilka människor det handlar om och DE vill inte ha dem. Även om FAE sannolikt har en hel del gemensamt med väst så har MENA MER gemensamt med FAE än med väst. Så kan MENA inte vara i FAE så inte tusan ska de in hit. Det är ju lika sjukt som att ukrainare skulle fly till Singapore istället för till Polen, Ungern, Tyskland, Baltländerna, Sveriges.
Citat:
Ursprungligen postat av
Taida
Om inte ens asylsökande är välkomna längre alls snart i Sverige, hur hade du tänkt på att du ska få bli kvar?
Saker tar tid, men det är tidsfråga innan det blir tal om att återkalla medborgarskap.
Bara det att det talas om det.Danmark och Storbritannien har redan deporterat andra generationens invandrare, förvisso kriminella sådana men ändå - prejudikat föreligger således. Nu handlar det bara om att utöka det.
Citat:
Ursprungligen postat av
SawfaNamdi1
Hur ska de återkalla det när jag har sambo som jag ska gifta mig med snart och få barn och allt😂😂😂du lever i en bubbla vakna grabben det funkar inte så sen är det en annan sak om du önskar att det vore så men spara det till jultomten det är december snart 😂😂
När det kommer till utvisning av kriminella invandrare så står det i åklagarnas riktlinjer att ha barn i Sverige eller ha partner i Sverige inte är skäl nog att få stanna. I riktlinjerna står det att både partnern och barnen fritt kan välja att flytta med. Att det hittills inte riktigt praktiserats så är en annan femma. Alldeles bortsett från det, med en ny makt så kan man ändra riktlinjerna med ett par penndrag. Inte ens grundlagarna är heliga när staten har bestämt sig för något.
Citat:
Ursprungligen postat av
Taida
Kolla på Youtube. Det är ENORMT negativa toner mot människor från Mellanöstern/Nordafrika och under Sahara nu.
Jag tror det här är början till slutet på 30-40 års massinvandring. Men de kommer inte skickas ut på några år iaf.
Titta så ser du,
https://youtu.be/hRwMB9LsiUM?si=Hy-l8N32ifn172Ko
Finns hur mycket "Sweden, France, Germany, Denmark wants no more migrants" på tuben, som helst.
https://youtu.be/aoyvxAYZpKI?si=vRtYs1Z79mcU423v
Precis. Vita kristna västvärlden håller på att vakna upp. Jag utgår från att det är många som sover väldigt oroligt nu.
Citat:
Ursprungligen postat av
Psykpatient33
Vad FAN tror du att vi tycker?
Varenda jävla somalier, varenda jävla syrier, nästan alla araber.
De är här för att de vill bli rika, inte för att de flytt.
Så kallade ekonomiska migranter
Eller social turism, som sossarnas ledare Göran Persson kallade det
85-95% av gängbrottslingarna är MENA idag, beroende på om man litar på DN eller Expressen.
3/4 av alla bidragsbrott begås av MENA, enkligt försäkringskassan.
https://ufile.io/k6ug0frt Då är det bara de som de blivit påkomna med, inte de som slinker igenom (ibn rushd t.ex.)
+90% har slängt sitt pass. FN uppskattar att ca 2-3% av alla migranter är äkta flyktingar. Ut med dessa 90% samt andra och tredje generationen. Allra först reser alla kriminella och nästa omgång alla bidragsparasiter.