Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-12, 14:07
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
Varför nazister respekterar invandrare men än svenska män? Det enkla svaret är väl att svenska nazister bär blöjor, är sällsynt svagbegåvade och är (diplomatiskt uttryckt) mycket vilsna själar? En annan faktor är väl att svenska blöjnazister älskar knark, lever på existensminimum och dras likt flugor gör till dynga, samt bär omkring på en romantiserad bild av kriminalitet.

Fast hur vill du förklara bort att svenska kvinnor i så stor utsträckning ratar svenska män till förmån för invandrarmän? Tror du inte att gamle Dr Pierce hade rätt trots allt?

"Any race or civilization in which men do not control their women will perish. Women are mentally incapable of comprehending society and race and will sleep with any violent savage without a thought about even whether they will become pregnant let alone the effect on their race. Any race or civilization where men have become feminized wimps will fail to regulate itself and will die. Women are not attracted to weak men and wont breed with them. That is the Jew’s plan.”

-Dr William Luther Pierce
Citera
2024-09-12, 14:33
Medlem
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Divination
Fast hur vill du förklara bort att svenska kvinnor i så stor utsträckning ratar svenska män till förmån för invandrarmän? Tror du inte att gamle Dr Pierce hade rätt trots allt?

"Any race or civilization in which men do not control their women will perish. Women are mentally incapable of comprehending society and race and will sleep with any violent savage without a thought about even whether they will become pregnant let alone the effect on their race. Any race or civilization where men have become feminized wimps will fail to regulate itself and will die. Women are not attracted to weak men and wont breed with them. That is the Jew’s plan.”

Jag tror inte det är svårare än att svenska kvinnor attraheras av utländska män, såväl gällande utseende som kulturell skillnad mot svenskens? Och detta står ju dem så klart fritt.
Citera
2024-09-12, 14:35
Medlem
Om vi antar att nazisterna är extremister i ordets rätta bemärkelse, så är det ganska välkänt att de har bara respekt för andra extremister, även om de är raka motsatsen i ideologin med några få detaljer som förenar dem, t ex hat mot judar eller mot kvinnor.

Så de hamnar helt enkelt i samma säng.
Citera
2024-09-12, 14:40
Medlem
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Om vi antar att nazisterna är extremister i ordets rätta bemärkelse, så är det ganska välkänt att de har bara respekt för andra extremister, även om de är raka motsatsen i ideologin med några få detaljer som förenar dem, t ex hat mot judar eller mot kvinnor.

Så de hamnar helt enkelt i samma säng.

Fast de svenska nazisterna framstår ju som ett gäng med down syndrom jämfört med de kriminella gängen med invandrarbakgrund, varför i hela fridens namn skulle dessa vilja ha att göra med de svenska blöjnazisterna?
Citera
2024-09-12, 14:43
Medlem
Citat:
Fast de svenska nazisterna framstår ju som ett gäng med down syndrom jämfört med de kriminella gängen med invandrarbakgrund, varför i hela fridens namn skulle dessa vilja ha att göra med de svenska blöjnazisterna?

Våldskapitalet. Att kunna utöva våld mot andra kriminella eller mot samhället.
Citera
2024-09-12, 14:48
Medlem
pojkpingiss avatar
Citat:
Våldskapitalet. Att kunna utöva våld mot andra kriminella eller mot samhället.

Och vad vet invandrargängen om blöjnazisternas våldkapital? Nazisterna har i alla tider mest snackat (förutom de verkliga sådana under WW2), men snackat så det går har de aldrig lyckats med. Väldigt få svenska nazister har blottat något våldskapital i modern tid, vare sig mot svenskar eller invandrare. Bara för att man rakar skallen, drar på sig ett par militärkängor och rynkar ögonbrynen får man ju inte våldskapital. Av alla de hundratals bilder på NMR:are jag sett, ser 90% av dem gravt undernärda och hålögda ut. Våldskapitalet är en myt.
Citera
2024-09-12, 14:50
Medlem
Citat:
Många svenskar är faktiskt alfa så inget konstigt de har mer gemensamt med andra som alfa oavsett om de invandrare eller svenskar ?
Citera
2024-09-12, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Divination

Shiiit så talibanerna rätt trots allt ? 😔
Citera
2024-09-12, 14:53
Medlem
Citat:
Och vad vet invandrargängen om blöjnazisternas våldkapital? Nazisterna har i alla tider mest snackat (förutom de verkliga sådana under WW2), men snackat så det går har de aldrig lyckats med. Väldigt få svenska nazister har blottat något våldskapital i modern tid, vare sig mot svenskar eller invandrare. Bara för att man rakar skallen, drar på sig ett par militärkängor och rynkar ögonbrynen får man ju inte våldskapital. Av alla de hundratals bilder på NMR:are jag sett, ser 90% av dem gravt undernärda och hålögda ut. Våldskapitalet är en myt.

Kan iförsig vara sant. Nazisterna är överlag en grupp som folk pratat om jättemycket och dragit nazistkortet så fort man har en negativ uppfattning om någon kriminell invandrare, så det krävs inte mycket för att anses vara nazist. Det talar för att 99% av alla nazister egentligen inte ens är nazister och ännu mindre då en grupp av våldsbenägna extremister. Ett fåtal kriminella hamnar i fängelse eller begår brott, säger sig då vara nazister men de kan vi väl räkna på fingrarna?

Jag har ärligt talat inte sett att nazister har någon större respekt för invandrare än andra svenskar, så hela denna tråden bygger på ett påstående som ingen har kunnat verifiera.
Citera
2024-09-12, 15:03
Medlem
pojkpingiss avatar
Citat:
Kan iförsig vara sant. Nazisterna är överlag en grupp som folk pratat om jättemycket och dragit nazistkortet så fort man har en negativ uppfattning om någon kriminell invandrare, så det krävs inte mycket för att anses vara nazist. Det talar för att 99% av alla nazister egentligen inte ens är nazister och ännu mindre då en grupp av våldsbenägna extremister. Ett fåtal kriminella hamnar i fängelse eller begår brott, säger sig då vara nazister men de kan vi väl räkna på fingrarna?

Jag har ärligt talat inte sett att nazister har någon större respekt för invandrare än andra svenskar, så hela denna tråden bygger på ett påstående som ingen har kunnat verifiera.

Håller med dig helt. Känns som något som någon dragit ur den berömda killgissar-röven.

I övrigt håller jag också med dig. Antalet verkliga nazister i Sverige är väl inte mer än ca 1000 stycken, om jag förstått Polisen? Givetvis finns det även en och annan "smart" nazist också, skall tilläggas. Men dessa syns inte. Och det sista de skulle beblanda sig mig med, är ju blöjnazisterna i NMR, där en kraftig majoritet bara är utanförskapsmänniskor som söker sin flock och lägereld. Att de anammat och/eller närt hat mot invandrare kan liknas vid en slump. De skulle likagärna kunna ansluta sig till något huligangäng och börja hata Djurgårdare, det är iaf min uppfattning.

Att folk kastar nazistkortet på folk som kritiserar okontrollerad eller svår massinvandring, belyser dess problem, har i mina ögon bara ett bristfälligt ordförråd eller är så pass mycket vänster att de tvångsmässigt drar korten. Även det beklämmande. Det är ju en väldig skillnad på att vara radhusrasist mellan skål och vägg och en ondskefull nazist.
Citera
2024-09-12, 17:18
Medlem
Trakessons avatar
Jag är inte särskilt förtjust i nazism eller nazister, men trots det har jag väldigt svårt att tro att de skulle ha små penisar allihop. Hur går urvalet till? Får de dra ner byxorna framför Fürern och om den är för stor får dd inte vara med, eller hur går det till?
Citera
2024-09-12, 19:25
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Jag tror inte det är svårare än att svenska kvinnor attraheras av utländska män, såväl gällande utseende som kulturell skillnad mot svenskens? Och detta står ju dem så klart fritt.

Tror du verkligen att utseende och kultur är vad som attraherar svenska kvinnor? Förstår du verkligen vilka utpräglat biologiskt drivna varelser kvinnor är? Ta du och fundera på det ett slag tillsammans med visdomsorden från Dr Pierce.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in