• 3
  • 12
  • 13
  • 14
2024-09-13, 05:51
Medlem
Panzeradlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Jaha?? Så för att polarna knarkade ihjäl sig och mamman dog går man ut på en fucking spree? Karln är en 55-årige gubbe och borde kunna hantera sig bättre än så. Svårt att tro att det var en engångsföreteelse förövrigt som bara skett en gång då efter att han var ledsen för dödsfall.

Moralkärring.

Sen kan jag hålla med om att ursäkterna är värdelösa. Bättre stå för att han tömt i en kvinna som han vill knulla med och att det blev ett kärleksbarn på köpet.
Citera
2024-09-13, 06:06
Medlem
En rockstjärna som är otrogen? Den enda som inte är otrogen är Alice Cooper. Har du ett buffébord framför dig varje dag är det svårt att låta bli att äta.
Citera
2024-09-13, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Det skrev jag inte heller. Däremot är det många vänster som utger sig för att vara så jävla goda osv och käbblar om allas lika värde, men är skitstövlar själva. Det kallas dubbelmoral. Allas värde gäller f.ö bara så länge man håller med dem.

Dave får väl uttrycka precis vad han vill, det skitar jag fullständigt i, men han saknar trovärdighet och borde inte predika om vad som är rätt eller fel när han själv saknar moralisk kompass.

Självklart kan jag tycka att han är ett asshole om man skaffar barn i en otrohetsaffär utan att jag känner honom. Vad lever du i för jävla värld?! Är du helt korkad?

”Hur vet du att Hitler var ond, kände du honom?”.

Samtidigt som du skriver att du skiter i Grohl så är du helt besatt av honom. Svårt att veta vad du egentligen tycker eftersom du talar emot dig själv hela tiden.

Ja. Det är en jävla värld vi lever i. Och ja. Många vänsterliberaler anser sig stå för det "goda hatet". Men det innebär inte att ALLA vänsterliberaler är onda, otrogna hycklande assholes. Du vet, världen är inte svart eller vit. Det finns nyanser och gråzoner. Sluta upp med att polarisera. Det är inte bra för din egna mentala hälsa.

När det gäller Grohl så vet vi bara att han ska bli pappa med en tjej han inte är gift med. So what? Inte första gången det händer. Inte sista heller. Men det innebär inte att allt han tycker är fel, dumt och omoraliskt.

Slutligen, att blanda in Hitler är väl lite väl mycket off topic?
Citera
2024-09-13, 08:57
Medlem
Citat:
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...d-annan-kvinna

Jag har aldrig gått på hans "helylle" "good guy"-attityd. Tycker alltid att han känts jävligt fejk, en kille (numera gubbe) som tycker han själv är alldeles förträfflig på alla sätt och vis. Nu visar det sig att Dave Grohl är ett riktigt ärkesvin som inte bara varit otrogen mot sin fru han varit gift med i 21 år utan även gjort en annan kvinna med barn.

Detta var uppfriskande nyheter. Det verkar ha slagit väldigt hårt mot den stackars familjen dock. Döttrarna Violet och Harper Grohl har tagit bort sina Instagrams.

Så vem är det Dave Grohl knullat? Ung tjej kanske? Blir det skilsmässa nu för den skrikande håriga apan som aldrig borde ha lämnat trumsetet?
Det var en noga formulerad post om saken. Insiktsfull och rakt på sak. Bra.
Sådant här händer hela tiden och borde inte förvåna någon längre.
Citera
2024-09-13, 10:45
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...d-annan-kvinna

Jag har aldrig gått på hans "helylle" "good guy"-attityd. Tycker alltid att han känts jävligt fejk, en kille (numera gubbe) som tycker han själv är alldeles förträfflig på alla sätt och vis. Nu visar det sig att Dave Grohl är ett riktigt ärkesvin som inte bara varit otrogen mot sin fru han varit gift med i 21 år utan även gjort en annan kvinna med barn.

Detta var uppfriskande nyheter. Det verkar ha slagit väldigt hårt mot den stackars familjen dock. Döttrarna Violet och Harper Grohl har tagit bort sina Instagrams.

Så vem är det Dave Grohl knullat? Ung tjej kanske? Blir det skilsmässa nu för den skrikande håriga apan som aldrig borde ha lämnat trumsetet?
Hans fru är dessutom jättesnygg. Och han ser ut som en gorilla. Men hans barn är rätt stora, förutom den yngsta. Kanske har han högt sex drive och frugan tyckte att hon gjort sitt som satt tre barn till världen.

Han måste vara bra korkad som inte vet hur barn blir till efter så här lång tid.
Citera
2024-09-13, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zappazen
Jag var ihop med en sexmissbrukare i 5 år. Hon var ständigt otrogen. Visst blev jag arg och besviken första gångerna, men det gick över rätt snabbt. Gav mig en frihet att flirta som jag ville. När vi gjorde slut berodde det inte på otrogenhet. En fin tid.
Hoppas att hon hade vett nog att skydda sig mot sjukdomar, när hon utövade sitt missbruk. Vidrigt🥶
Citera
2024-09-13, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sorgensvart
Hoppas att hon hade vett nog att skydda sig mot sjukdomar, när hon utövade sitt missbruk. Vidrigt🥶

Ja. Det var det som var mitt problem. Men hon köpte kondomer. Förhoppningsvis användes dom. Jag har i efterhand träffat flera av mina buksvågrar. De berättade att hon var likadan mot dem som mot mig. Ingen var särskilt arg på henne. Ryckte mest på axlarna. Alla visste ju hur hon var - kåt, charmig, oskuldsfull och falsk.
Citera
2024-09-13, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panzeradler
Moralkärring.

Sen kan jag hålla med om att ursäkterna är värdelösa. Bättre stå för att han tömt i en kvinna som han vill knulla med och att det blev ett kärleksbarn på köpet.

Det är Dave Grohl som är en moralkärring som försöker framstå som en good guy och helylle och svartmåla Trump när han är precis lika sliskig själv. Hycklare.
Citera
2024-09-13, 14:19
Medlem
Får ta och gratulera herren. Barn vid 55 är imponerande ändå. Och otrogen och otrogen vet jag inte, klart man ska få lite fitta på sidan av. En nyckel som öppnar alla lås är en mästernyckel, ett lås som låter sig öppnas av alla nycklar är helt värdelöst.
Citera
2024-09-13, 14:39
Medlem
lunarluddes avatar
Vem är den lyckliga som helt plötsligt blivit miljonär?
Citera
2024-09-13, 16:20
Medlem
OntOmQs avatar
Vissa verkar ha svårt att greppa hur många erbjudanden från kvinnor, kändisar stil med Dave Grohl får. Och det börjar redan på nivåer långt längre ned. Lägg därtill att Grohl bor i USA där folk är mycket mer utåtriktade och sociala. Till och med en introvert svensk man kan bli uppraggad på gatan i USA.

Som vanligt är problemet det omvända. Det är så gott som ett under att några toppkändisar förblir trogna. Beundransvärd lojalitet, men inte en enkel uppgift, särskilt för utåtriktade män i den ställningen.
Senast redigerad av OntOmQ 2024-09-13 kl. 16:23.
Citera
2024-09-13, 18:58
Medlem
Europes avatar
Jag har hört att det är en hel del Grohl hemma hos Dave nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Rotrock82
Rockers är väl inte kända för att vara supertrogna.
Lever man det livet ställs man nog för en hel del frestelser..

Personligen tycker jag hans musik är ren skit, mellanmjölks rock..

Undantaget när han lira med Nirvana, där snackar vi musik

Jag gillar Nirvana, men Grohls finaste trummande var nog på Queens Of The Stone Ages album ’Songs for the Deaf”.

https://www.youtube.com/watch?v=dOsmG-sufNc
Citera
  • 3
  • 12
  • 13
  • 14

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in