Citat:
Ursprungligen postat av
barfotalasse
Det skrev jag inte heller. Däremot är det många vänster som utger sig för att vara så jävla goda osv och käbblar om allas lika värde, men är skitstövlar själva. Det kallas dubbelmoral. Allas värde gäller f.ö bara så länge man håller med dem.
Dave får väl uttrycka precis vad han vill, det skitar jag fullständigt i, men han saknar trovärdighet och borde inte predika om vad som är rätt eller fel när han själv saknar moralisk kompass.
Självklart kan jag tycka att han är ett asshole om man skaffar barn i en otrohetsaffär utan att jag känner honom. Vad lever du i för jävla värld?! Är du helt korkad?
”Hur vet du att Hitler var ond, kände du honom?”.
Samtidigt som du skriver att du skiter i Grohl så är du helt besatt av honom. Svårt att veta vad du egentligen tycker eftersom du talar emot dig själv hela tiden.
Ja. Det är en jävla värld vi lever i. Och ja. Många vänsterliberaler anser sig stå för det "goda hatet". Men det innebär inte att ALLA vänsterliberaler är onda, otrogna hycklande assholes. Du vet, världen är inte svart eller vit. Det finns nyanser och gråzoner. Sluta upp med att polarisera. Det är inte bra för din egna mentala hälsa.
När det gäller Grohl så vet vi bara att han ska bli pappa med en tjej han inte är gift med. So what? Inte första gången det händer. Inte sista heller. Men det innebär inte att allt han tycker är fel, dumt och omoraliskt.
Slutligen, att blanda in Hitler är väl lite väl mycket off topic?