2024-09-16, 07:07
Medlem
Duerfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Jag hoppas att du förstår att det inte handlar om "vågar" här. De båda kandidaterna har hela team som analyserar opinionen och utifrån det tar beslut om debatt eller inte debatt, eller hur debatten bör utformas till sin fördel.

En av kandidaterna är känd för att inte lyssna på sitt team utan omger sig av sykofanter som bara säger det han vill höra. Det är ju därför han inte var förberedd inför debatten.

Trump vet innerst inne hur dåligt det gick och det är därför han inte kommer våga ta en ny debatt. Sedan att han försöker låtsas som han vann är för att han är en 78-årig jättebebis.
Citera
2024-09-16, 07:08
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Ok, blir du nöjd om vi istället säger ”trumps kampanjrådgivare vågar inte låta honom delta i ny debatt pga fiaskot i den senaste”?

Nej, för det handlar inte om att våga - båda kandidaterna försöker ta fram strategier för att vinna. Det var samma trams kring "Kamala vågar inte ha mikrofonerna på." Hur känns det att ha 90 i IQ?
Citera
2024-09-16, 07:09
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duerf
En av kandidaterna är känd för att inte lyssna på sitt team utan omger sig av sykofanter som bara säger det han vill höra.

Trump vet innerst inne hur dåligt det gick och det är därför han inte kommer våga ta en ny debatt. Sedan att han försöker låtsas som han vann är för att han är en 78-årig jättebebis.

Jag vet inte, jag tyckte det var konstigt att Kamala Harris direkt ville ha en ny debatt. Normalt sett är det inte vinnaren som ber om en "rematch" utan förloraren, samtidigt som jag tyckte hon gjorde bättre ifrån sig i debatten. Din ingress håller jag med om.
Citera
2024-09-16, 07:19
Medlem
Duerfs avatar
Citat:
Jag vet inte, jag tyckte det var konstigt att Kamala Harris direkt ville ha en ny debatt. Normalt sett är det inte vinnaren som ber om en "rematch" utan förloraren, samtidigt som jag tyckte hon gjorde bättre ifrån sig i debatten. Din ingress håller jag med om.

Harris var alfan i debatten. Att säga att hon vill ha en ny debatt och Trump fegar ur är bara ett sätt att fortsätta etablera dominans.
Citera
2024-09-16, 07:20
Medlem
Gaspodins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZenFinancier
Det var inga lögner, men menar du att Kamala var oförmögen att bemöta Trump, varför behövde hon ha ett lag som hjälpte henne?
Framförallt den gode Trump åkte fast ett par gånger med fingrarna i syltburken.
Citat:
Vad tycker du om mitt förslag och hålla debatt på X med Elon Musk som moderator och faktakontrollant?
Det vore ungefär som att sätta bocken före trädgårdsmästaren!
Citera
2024-09-16, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaspodin
Framförallt den gode Trump åkte fast ett par gånger med fingrarna i syltburken.

Det vore ungefär som att sätta bocken före trädgårdsmästaren!

Det är den bild demokraterna vill måla upp, låt de köra nästa debatt på X med Elon Musk som moderator och faktakontrollant så får vi se vad den faktakontrollen visar. Då blir det 1-1 i bias.
Citera
2024-09-16, 07:41
Medlem
Gaspodins avatar
Citat:
Det är den bild demokraterna vill måla upp, låt de köra nästa debatt på X med Elon Musk som moderator och faktakontrollant så får vi se vad den faktakontrollen visar. Då blir det 1-1 i bias.
Allt tyder på att det var Trump som var den som tänjde mest på sanningen.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...l-doda-bebisar

Att sätta Trump-fantasten Musk som moderator vore verkligen att rigga debatten i Trumps riktning. Detta är inte någonting som en motståndare vid sunda vätskor skulle gå med på.
Citera
2024-09-16, 07:43
Medlem
Citat:
Nej, för det handlar inte om att våga - båda kandidaterna försöker ta fram strategier för att vinna. Det var samma trams kring "Kamala vågar inte ha mikrofonerna på." Hur känns det att ha 90 i IQ?
Kamala ville ha mikrofonerna på i debatten mot Trump. Det var Trumps team som inte ville.
Citera
2024-09-16, 07:44
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Kamala ville ha mikrofonerna på i debatten mot Trump. Det var Trumps team som inte ville.

Tack för rättelsen, du har rätt.
Citera
2024-09-16, 07:45
Medlem
Citat:
Allt tyder på att det var Trump som var den som tänjde mest på sanningen.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...l-doda-bebisar

Att sätta Trump-fantasten Musk som moderator vore verkligen att rigga debatten i Trumps riktning. Detta är inte någonting som en motståndare vid sunda vätskor skulle gå med på.

Oj Aftonbladet som källa, jösses.
Citera
2024-09-16, 07:49
Medlem
Gaspodins avatar
Citat:
Oj Aftonbladet som källa, jösses.
Vad begär du? någonting måste man presentera och klockan är ju inte ens åtta på morron,
Sedan har jag sett en del av debatten, dessutom är "the Donald" känd just för att tänja på sanningen.
Citera
2024-09-16, 07:54
Medlem
Citat:
Vad begär du? någonting måste man presentera och klockan är ju inte ens åtta på morron,
Sedan har jag sett en del av debatten, dessutom är "the Donald" känd just för att tänja på sanningen.

Bara en hjärntvättad vänsterbliven idiot använder Aftonbladet för att bevisa att Trump ljög.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in