2024-09-16, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GiatarrNenne
Så Elon (som är en störd missbrukare) har sin egen fakta?

Fakta är väl för fan densamma oavsett vem som framför den.

Elon är garanterat närmare sanningen än MSM så låt honom vara faktagranskare i nästa debatt på X!
Citera
2024-09-16, 11:51
Medlem
scraftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melvein
Alla som har en IQ över 70 (vilket tyvärr diskvalificerar de flesta TDS-patienter här på forumet) inser givetvis att det är formatet som är avgörande för huruvida den ena eller andra kandidaten ställer upp eller inte. Har ni redan glömt bort att Harris vägrade att ställa upp mot debatten på Fox News den 4 september?
Det fanns ingen debatt på Fox News, den fanns endast i er fantasi. Ingen presidentdebatt kommer att hållas på en propagandakanal som erkänt och dömts i rätten för att medvetet ha spridit lögner om ett presidentval.
Citera
2024-09-16, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrafty
Det fanns ingen debatt på Fox News, den fanns endast i er fantasi. Ingen presidentdebatt kommer att hållas på en propagandakanal som erkänt och dömts i rätten för att medvetet ha spridit lögner om ett presidentval.
Senaste debatten hölls på en propagandakanal där en av cheferna är bästis med Kamala Harris, men det är väl helt oproblematiskt för er i sekten?
Citera
2024-09-16, 12:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SaulGoodman43
Nu verkar du förvirrad. Trump debatterade mot en person. Och nej: Harris fick inte frågorna i förväg.

Däremot så verkar sektledaren för feg för att möte Harris i debatt igen.

Keep telling yourself that
Citera
2024-09-16, 12:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av whogivesafuck
Oj vilket argument du kommer med. Värsta är att du uppenbarligen tror på det.
NEJ, han får inte slut på någonting. Tvärtom kommer han starta 3:e WW

Förklara hur och varför Trump skall starta ett världskrig och varför han inte gjorde det 2016-2020?

Sist jag kollade var det en majoritet demokrater som vill fortsätta attackera Ryssland.
Att dom även får stöd av Darth Vader himself i form av Dick Cheney säger det mesta.

Kamala Harris är en lågbegåvad psykopat som kommer bli lätt att kontrollera för dom krafter som vill fortsätta attackera Ryssland. FAKTA !!!
Citera
2024-09-16, 12:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av bbwolf
Han skrev ju på sitt egna Truth social att han numera hatar Taylor Swift (för att hon ställt sig på Kamalas sida).

Så du anser att en pojke förklädd i en mans kropp som inte klarar av att hantera motgångar ska vara chef över en av världens kärnvapenmakter? Jag ser att det finns mycket bättre alternativ - faktiskt nästan vem som helst.

När i stort sett hela hans gamla stab vägrar arbeta med honom inklusive militära rådgivare så skulle de flesta normalbegåvade individer inse att felet förmodligen ligger hos han själv och en förändring behövs, men det kräver förstås både självinsikt, ödmjukhet och integritet vilket är kvalitéer din favorit saknar.

Kul att ditt nick betyder sotigt ansikte...
Det är ALLTID rätt att hata Taylor Swift !!!!
Citera
2024-09-16, 12:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Duerf
Att låta diktatorer vinna krig för att de hotar med kärnvapen ska alltså minska risken för framtida krig?

Jag tänkte be dig förklara hur du tänker men tror det blir minst smärtsamt för alla om jag inte gör det.

Kom tillbaka när du vuxit upp så kanske det går att föra en intelligent konversation med dig om faran med att stå på Ryska gränsen och hota med attacker från väst. Jag växte upp under kalla kriget och gjorde min militärtjänst då så bespara mig din okunskap.
Det komiskt pinsamma i detta är att du på fullaste allvar tror du skrivit något intelligent.
Citera
2024-09-16, 12:13
Medlem
SaulGoodman43s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andrimner
Keep telling yourself that

Förbluffande argumentation du har. Är alla i din sekt av samma kaliber?
Citera
2024-09-16, 12:13
Avstängd
ManicToos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Jag väntar på det svaret jag efterfråga, och nu är svaret att det inte var några lögner.
Och så kommer det vara tills du svarar, punkt, och kanske punkt slut beroende på dig själv.

Det vi såg är det vi brukar se och en donalds som ljuger mest hela tiden.
Och när det inte gick ljuga mer, så berättar donalds att hen inte vågar mer debatter.
Tänk vad fakta kan vara briljant

Men såklart, jag har en liten bakdörr och om donalds märker pollsen börjar segla iväg åt fel håll, då kommer nog hen försöka en debatt till.
Och vi hör ju redan att felaktigheter inte får korrigeras och om det är donalds
Och att Kamala inte har ljugit, det betyder om en sådan debatt uppstår senare.
SÅ kommer det vara ett media som kommer hindra fakta nå in i själva debatten.

Det vi alla såg var hur Kamala fick donalds se gammal och trött ut.

Och det är därför donalds inte vågar en debatt till, för hade hen vunnit, så hade donalds undrat när nästa debatt är och längtat till den.

Det är så man i flera lager vet att det är den sjukliga narcissismen som gör donalds flyr en debatt till.
Och av den busenkla anledningen att donalds inte vill förlora en gång till, så det är den sjukliga narcissismen som gör att hen inte vågar en debatt till med Kamala.(har du inte hängt med någonting alls?
Här Kamalas senaste intervju som är ett car wreck. Hon svarar som en liten skolflicka.
https://www.youtube.com/watch?v=4ohP...hannel=RJTalks
Hennes egentliga taktik, som kunde ses under ABC-intervjun också, är att på en fråga som "vad tänker du göra med skatterna" besvara med "Jag växte upp under enkla förhållanden" bla bla bla. Och sedan vågar inte intervjuaren säga "men hallå du svarade inte på frågan eftersom hon är färgad kvinna.

Hehe den här hösten kommer att utveckla sig intressant.
Citera
2024-09-16, 12:18
Avstängd
ManicToos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onyourknee
Du och Trumpeten hatar alla som inte tycker ni, för allt i världen läs manualen till mikrovågsugnen innan du torkar ditt hår i den efter duschen.
Du verkar hata mig och Trump?...
Citera
2024-09-16, 12:21
Avstängd
ManicToos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoepag
Så du anser att en president som hatar dem som inte röstar på honom är lämplig att företräda hela landets befolkning?
Jag spekulerar i att du hatar Trump? Man får hata.

Men det var inte ett särskilt lämplig inlägg av Trump och han är inte alltid särskilt lämplig på nätet och borde inte få använda tangentbord. För sin egen skull.

Likaså är det inte lämpligt för en stor artist att välja sida i politiken. Vad skulle du säga om Carola öppet gick ut för Jimmie på nätet? "Jag hatar Carola" kanske?
Citera
2024-09-16, 12:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ZenFinancier
Elon är garanterat närmare sanningen än MSM så låt honom vara faktagranskare i nästa debatt på X!
Det tror inte jag.

Jag gillar inte störda personer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in