Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-16, 18:38
  #5965
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbia
Herr Bauer verkar ju inte gå ut med sina vänner eller umgås med dem då mycket. Han verkar mest hålla sig till Pernillas vänner... När han ändå är på Instagram så mycket, borde han väl skriva om när han går ut med sina vänner eller bjuder hem sina egna vänner också. De har lyst med sin frånvaro vad jag har sett. Sedan har han ju många träningsvänner och så, men nära vänner vet man knappt vilka de är.

Varför skulle du få veta vilka hans nära vänner är?! Eller när de umgås?! Är du på riktigt?!
När han är med i WV handlar det om saker som är relaterat till Pernilla och inget annat. Han gör inte ens synkar.
Han postar normalt sätt inte speciellt maniskt på instagram (dock mer nu i samband med bröllopet). Det har heller aldrig slagit dig att hans vänner och anhöriga inte vill synas inför tusentals personer?!
Herregud.
Citera
2024-09-16, 18:42
  #5966
Medlem
fulfetflatas avatar
Pernilla har spenderat för mycket tid under solen hon har stora rynkor överallt ser ut som en gammal tant i dag.
Citera
2024-09-16, 19:52
  #5967
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fulfetflata
Pernilla har spenderat för mycket tid under solen hon har stora rynkor överallt ser ut som en gammal tant i dag.
Ja synd..utan smink. löshår.cillisar ..men.önskar dom evig lycka
Citera
2024-09-17, 08:19
  #5968
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Nej det var efter dom träffades!

Jag menade det nya huset i Marbella.
Har för mig att hon köpte det innan eller precis i början när hon träffat C.
Citera
2024-09-17, 08:20
  #5969
Medlem
Kommer inte hålla. Ekonomin kommer knäcka Pernilla då Bauer är fattig och kommer från en Friggebod. Hon kommer upptäcka att hon återigen försörjer en goldigger. Visst gillar dom varandra men tyvärr lika barn leka bäst i förlängningen. Bauer är totalt underlägsen vilket han kompenserar med att trycka ner o förminska Pernilla.
Citera
2024-09-17, 08:24
  #5970
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Varför skulle du få veta vilka hans nära vänner är?! Eller när de umgås?! Är du på riktigt?!
När han är med i WV handlar det om saker som är relaterat till Pernilla och inget annat. Han gör inte ens synkar.
Han postar normalt sätt inte speciellt maniskt på instagram (dock mer nu i samband med bröllopet). Det har heller aldrig slagit dig att hans vänner och anhöriga inte vill synas inför tusentals personer?!
Herregud.

Precis så tänker jag också. Det är ett himla klankande på C hit och dit för allt möjligt samtidigt som hjärnkontoret verkar ha tagit semester hos många av kritikerna.
En del är ju inte riktigt kloka i sina teorier om hur C "är". Skärpning!
Citera
2024-09-17, 08:25
  #5971
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Han kommer ALDRIG att sjabbla bort detta.

Vad baserar du det på då?
Citera
2024-09-17, 08:31
  #5972
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
I Pernillas senaste podd pratade de om bröllopet och spelade upp tal och sånger.

Jag tycker verkligen att bröllopet verkade väldigt kul och inte minst fint.

Men den lilla sången som Benjamin sjöng, det skulle vara med humor och med glimten i ögat.

Men stundvis lät det som inlindade pikar mot C.B

Eller så är det min åsikt som redan är färgad efter vad jag tycker om honom.

Tror på ditt sista förslag där.
Så många i tråden som redan har en klar färgad åsikt som de utgår ifrån.
Vad den faktiska sanningen är skiter man i så länge det inte passar det redan färgade narrativet.
Vad gäller C tycker jag att det har gått alldeles för långt i spekulationerna kring vem och hur han är. Give the guy a break already.
Citera
2024-09-17, 08:34
  #5973
Medlem
roombaclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fulfetflata
Pernilla har spenderat för mycket tid under solen hon har stora rynkor överallt ser ut som en gammal tant i dag.
alla kändisar blir ju gamla tillslut, hon är ju snart 57 år gammal
Citera
2024-09-17, 08:36
  #5974
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbia
Herr Bauer verkar ju inte gå ut med sina vänner eller umgås med dem då mycket. Han verkar mest hålla sig till Pernillas vänner... När han ändå är på Instagram så mycket, borde han väl skriva om när han går ut med sina vänner eller bjuder hem sina egna vänner också. De har lyst med sin frånvaro vad jag har sett. Sedan har han ju många träningsvänner och så, men nära vänner vet man knappt vilka de är.

Men de kanske inte VILL synas!
Han kanske har ett mer privat konto där han delar sådant.
Kan bara föreställa mig hur mycket skit och ifrågasättanden de skulle få skickat till sig ifall de offentliggjordes. Varför skulle man utsätta dem för det?
Citera
2024-09-17, 08:39
  #5975
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elins92
Jo hon är överviktig .till den längden..titta på bilder på hennes röv ..den är gigantisk..och nu blir den ännu större med all mat och alkohol..man behöver inte se ut så i den åldern..titta på hennes man .vältränad och stilig.ska han behöva ha en fet liten tant

Men herregud, är det inte upp till honom tycker du?
Är det inte upp till henne hur hon vill se ut?
Fat-shaming är så 2023. Lägg av!
Citera
2024-09-17, 08:42
  #5976
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Jag kom att tänka på syfilis när jag ser på detta fotografi. Men, jag har väl fel..

Du är själv kanske lite för van vid syfilis?
Varför tänker du syfilis förresten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in