Så för att Dorsins nya revy stinker PK så är han fjantig och inte alls rolig?
Verkar snarare som att du är lättkränkt
Lättkränkt? Nej. Men jag medger att jag är lättirriterad. Inte bara för att hans person och dumma fejs är så frånstötande, utan för att han är så jävla PK. Bara för att gå hem hos vänsterpacket.
Lättkränkt? Nej. Men jag medger att jag är lättirriterad. Inte bara för att hans person och dumma fejs är så frånstötande, utan för att han är så jävla PK. Bara för att gå hem hos vänsterpacket.
Rätta mig om jag har fel , men mig veterligen har Dorsin aldrig uttryckt var han står politiskt
Hans figur Ove Sundberg i Solsidan är ju rätt kul faktiskt.
Jo det tyckte jag i början, men sedan bredde de på så att det bara blev påfrestande istället för kul. Humorn försvann och han blev bara en liten trist djävul. Inte kul alls.
Jomshof har definitivt sina stunder när han har den västen på sig, dock verkar han inte alltid vilja bära den västen.
Inte för att vara elak mot Dorsin, säkert en fin och trevlig kille privat. Men från min vy är han en slags Edward Bloom-figur, som är svår att ta på allvar fullt ut. Dock hade det varit intressant att se honom i en "seriös" roll, ett drama eller en thriller, och se hur hon gjorde sig i den genren?
Såna som dig får mig i alla fall att förstå varför ni på högerflanken vill förbjuda censur
Det komiska är att censur redan är förbjuden! Det står i 1 kap. 1 § Tryckfrihetsförorningen och i Yttrandefrihetsgrundlagen.
"Tryckfriheten innebär också en rätt för var och en att ge ut skrifter utan att en myndighet eller ett annat allmänt organ hindrar detta i förväg". Plus motsvarande förbud i YGL.
Senast redigerad av Comitium 2024-09-17 kl. 11:10.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!