• 1
  • 2
2024-09-17, 02:26
Medlem
Comitiums avatar
Jag tyckte för länge sedan att Henrik Dorsin var rolig i TV-programmt Solsidan där han dök upp som a pain in the ass. Traktens jobbiga idiot, typ. Fast nu tycks han ha internaliserat detta i sin person och skithögen är väl helt enkelt inte rollen utan Dorsin själv. Hans antinationalistiska ”revy” på Scalateatern stinker av PK-dynga. Karl Gerhard kunde göra revyer men definitivt inte Dorsin.
Citera
2024-09-17, 05:53
Medlem
Hur kan du veta det, revyen har inte haft premiär ännu. Och den från 2022 var så långt ifrån PK-vänlig som man kan komma.
Citera
2024-09-17, 06:50
Medlem
Kapitalistkalles avatar
Han fyller nog dock en lucka i underhållningsbranschen.

Det är lätt utbudet blir likriktat annars. Så där fyller han en funktion.
Citera
2024-09-17, 07:05
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Jag tyckte för länge sedan att Henrik Dorsin var rolig i TV-programmt Solsidan där han dök upp som a pain in the ass. Traktens jobbiga idiot, typ. Fast nu tycks han ha internaliserat detta i sin person och skithögen är väl helt enkelt inte rollen utan Dorsin själv. Hans antinationalistiska ”revy” på Scalateatern stinker av PK-dynga. Karl Gerhard kunde göra revyer men definitivt inte Dorsin.

Jag skrattar bara jag ser hans flin. Han skulle kunna vara så skön, meeeeeen så ska vi vara PK = spyr i munnen
Citera
2024-09-17, 07:09
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Han är bara en pajas.
Pajasar är inte roliga.
Det är inte meningen att en pajas ska vara rolig.
🤡🤔
Citera
2024-09-17, 07:20
Medlem
Så för att Dorsins nya revy stinker PK så är han fjantig och inte alls rolig?

Verkar snarare som att du är lättkränkt
Citera
2024-09-17, 07:50
Medlem
Hans figur Ove Sundberg i Solsidan är ju rätt kul faktiskt.
Citera
2024-09-17, 08:26
Medlem
pojkpingiss avatar
Jag ser inte Dorsin som en komiker eller humorist öht. Enligt mig har han aldrig varit rolig. Dock var han bra som Ove i Solsidan, men knappast rolig. Dessutom hör hans idoga försök att vara rolig hemma på 1930-1940-talet, inte på 2000-talet. Dock vet jag inte om han ens skulle ha platsat bland Karl Gerhard eller Ernst Rolf-figurer omkring krigsåren. Han är ju mångt och mycket mest en härmapa, och bidrar knappt med något nytt. Nej, han är överflödig. Över och ut.
Citera
2024-09-17, 08:33
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Har inte funnits några roliga komiker i Sverige på snart 30 år, varför ställer du såna krav på just Henrik? ÄR DET FÖR ATT HAN ÄR FLINTSKALLIG?
Citera
2024-09-17, 09:29
Medlem
Finns absolut inga roliga komiker i Sverige. Att dom flesta dessutom är skitnödiga politiska PK-idioter gör ju saken inte bättre heller.
Citera
2024-09-17, 10:31
Medlem
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahbrah
Jag skrattar bara jag ser hans flin. Han skulle kunna vara så skön, meeeeeen så ska vi vara PK = spyr i munnen

Exakt! Jag har samma känsla. Han är äcklig och fjäskande PK.
Citera
2024-09-17, 10:36
Medlem
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Hur kan du veta det, revyen har inte haft premiär ännu. Och den från 2022 var så långt ifrån PK-vänlig som man kan komma.

Jag vet för jag var på premiären i Söndags. Pucko.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in