2024-09-17, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManicToo
Ännu mer sekteristsnack. Ont om argument?

Jag tror inte Kamala är dum, men jag tror inte hon är högintelligent. Det är dock inte hennes intelligens som fäller henne som kandidat, det är hennes brist på ideologi förutom "jag vill ha makt".

Trump är extremt intelligent och en stor ideolog och håller precis på att ta över och omvända hela republikanska partiet. Jag vet inte om han lyckas, men självklart vinner han valet.

Ja hon är en dålig b-skådis som inte har någon kunskap att stå på. Det är därför hon så ofta rapar upp långa haranger där hon säger samma sak om och om igen i samma mening. Typ Ryssland är ett land som har startat krig mot Ukraina. Ryssland är ett större land som ligger bredvid Ukraina. Ukraina är ett mindre land som ligger bredvid Ryssland som är det större landet....
Citera
2024-09-17, 14:09
Medlem
Warmanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Varför skulle Trump vilja ställa upp i en ny debatt hos antingen ABC News, CNN eller MSNBC när Kamala vägrar att ta en debatt mot Trump hos Fox News?
Fox News har inte presenterat någon debatt så det finns ingen debatt att vägra.

Sedan kommer det brottsdömda nätverket aldrig få hålla en presidentdebatt i framtiden.

Men de erkände i alla fall att Trump förlorade mot Harris.
Citera
2024-09-17, 14:13
Avstängd
Citat:
Ännu mer sekteristsnack. Ont om argument?

Jag tror inte Kamala är dum, men jag tror inte hon är högintelligent. Det är dock inte hennes intelligens som fäller henne som kandidat, det är hennes brist på ideologi förutom "jag vill ha makt".

Trump är extremt intelligent och en stor ideolog och håller precis på att ta över och omvända hela republikanska partiet. Jag vet inte om han lyckas, men självklart vinner han valet.

v

Jag döööör! Måste nog logga ut och dra en näve valium nu för att återhämta mig från skrattattacken, tack för humorn.
Citera
2024-09-17, 14:45
Avstängd
KnolaDinMamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Verkar som att Trump insett att hans insats mot Harris nu senast var en katastrof för hans chanser, då han inte vågar ställa upp på en ny omgång. Kommer det gynna honom då han nu inte behöver riskera att konfronteras med en skarpare motståndare offentligt fler gånger eller kommer allmänhetens intryck av honom som gammal och gnällig i senaste debatten vara det som lever kvar fram till valet?

https://amp.cnn.com/cnn/2024/09/12/p...o-third-debate

Det är alltid förloraren som alltid ropar efter en rematch. Det i sig visar att Kamala själv känner att hon förlorade för jävlar vad hon vill ha en rematch. Och samtidigt har hon vägrat ha nästa debatt på Fox. En riktig loser.
Citera
2024-09-17, 14:57
Medlem
Tournis avatar
De påstår att Trump inte vågar debattera vilket för övrigt inte stämmer.

Än mer ironiskt blr det när samma människor återigen stampar på golvet av ilska för att de misslyckades med att ta kål på karln för andra gången. De vågar ju inte ens möta honom i valet till att börja med
Citera
2024-09-17, 15:33
Medlem
Karlastars avatar
Visst, ha en debatt på Fox News där 2 republikaner (s.k. Moderatorer) tillsammans med Trump har en debatt mot Harris.

Då kommer Trump ställa upp. Harris hade ju den glädjen förra gången.
Citera
2024-09-17, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlastar
Visst, ha en debatt på Fox News där 2 republikaner (s.k. Moderatorer) tillsammans med Trump har en debatt mot Harris.

Trump ljög och blev fakta checkad. De var inte emot Trump. Trump kanske är korkad och tror på sina lögner eller så är han bra på att hålla masken.

Harris ljög inte och därför fanns det inget att fakta checka.

Trumps aktie gick ner efter debatten både bokstavligt och röstmässigt, därför kommer han inte våga ställa upp i en ny debatt med Harris.

Oavsett vem som modererar.
Citera
2024-09-17, 15:40
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krekola
v

Jag döööör! Måste nog logga ut och dra en näve valium nu för att återhämta mig från skrattattacken, tack för humorn.
Förstår dig, för det var oerhört roligt skämt de skrev där.

Men om man ska ta det steg två, så har donalds inte ens uppvisat intelligens förutom hens bondfångeri.
Och här med en debatt till med Kamala, så berättar hens utdragande något helt annat.
Och det dom ger med Kamala, det är deras "smutskastning" som inte ens de själva går på.

Som väljare hade jag nog varit lite sur över att donalds inte vågar en debatt till, för allt de nu har av donalds är en gammal trött blek gubbe.
Och ska dom ta ett beslut av den debatten och vem de ska rösta på, ja, då är ju donalds inget alternativ ens.
Citat:
Ursprungligen postat av Tourni
De påstår att Trump inte vågar debattera vilket för övrigt inte stämmer.

Än mer ironiskt blr det när samma människor återigen stampar på golvet av ilska för att de misslyckades med att ta kål på karln för andra gången. De vågar ju inte ens möta honom i valet till att börja med
Så varför kommer inte en debatt till för och när de skulle bli en till för?
Och att en republikan, kanske två försöker döda donalds, vad har det med debatten som donalds inte vågar göra ha med nått att göra där?
Citera
2024-09-17, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nåja du till hör MAGA sekten som tydligt har en fin agenda få folk tro Harris har lågt IQ och ointelligent, Dags fatta MÅNGA bommar första examen inget ovanligt sedan andra gången klarar dem det men det där är svårt för MAGA fansen fatta.....

Du bommar av två anledningar, alla som pluggat på universitet vet att en intelligent person kan bomma en tenta om den inte är förberedd, det är inte svårighetsgraden i sig (såvida du inte läser teknisk eller teoretisk fysik, svårare matematik eller liknande). Ibland kan man bara i bli dränkt i volymen och således inte hinna få in alla moment innan examination. I Kamalas fall däremot, så hör man att hon är helt bränd, sättet som hon resonerar kring vissa kärnfrågor, som t.ex. inflation, eller som när hon skulle förklara sin "opportunity economy" lämnar en hel frågetecken.

Inte för att Trump för den sakens skull är mkt bättre, han kändes totalt oförberedd och okunnig likaså.
Citera
2024-09-17, 16:08
Avstängd
ManicToos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krekola
v

Trump hade ett av världens största twitterkonton.

Trump hade en TV-serie som höll i 10 säsonger.

Han blev president i USA, den första på 100 år som aldrig hållit på med politik.

Han var fastighetskungen på Manhattan på 1980-talet.

Han ägde Miss Universe och umgicks med alla damerna i sitt hem som är Floridas dyraste och som han köpte billigt.

Och du tycker han är dum?
Citera
2024-09-17, 16:12
Medlem
Gaspodins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlastar

Fox News är Fox News, jag undrar bara hur länge det skulle dröja innan man skulle stänga av Harris mikrofon.
Citera
2024-09-17, 16:14
Medlem
klybans avatar
Citat:
Trump hade ett av världens största twitterkonton.

Trump hade en TV-serie som höll i 10 säsonger.

Han blev president i USA, den första på 100 år som aldrig hållit på med politik.

Han var fastighetskungen på Manhattan på 1980-talet.

Han ägde Miss Universe och umgicks med alla damerna i sitt hem som är Floridas dyraste och som han köpte billigt.

Och du tycker han är dum?
Så detta är anledningen att donalds är så framgångsrik att hen inte vågar debattera Kamala?
Intressant att du glömde av alla våldtäkter och konkurser i bion och alla brotten, valfusk och annat smått och gott....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in