Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-18, 00:19
  #1
Medlem
Manginazs avatar
Pissdunken, använder du den? hur? Själv så har jag en i verkstan. Jag har en Adblue dunk nu.

Lastbilschaffisar, som farsan i Trailor park boyz.
https://www.norrteljetidning.se/2017...in-langs-vagen

Väldigt bra som gödning i trädgården.
https://farbrorgron.se/kiss-eller-gu...vi-kallar-det/

Köpflaska, ifall man är lite fin i kanten.
https://www.amazon.se/000-manlig-uri.../dp/B07KCRLTP1
Citera
2024-09-18, 00:37
  #2
Medlem
Jantejantejantes avatar
Du kan ju ta och fråga Bear Gryllz .
Citera
2024-09-18, 00:58
  #3
Medlem
Tanken med gratis Adblue har slagit mig, men jag föredrar nog ändå riktiga toaletter eller en buske.

Vet dock folk som har sin dunk i garage och verkstad, och ja – så gott som alla lastbilschaufförer nyttjar väl flaskor. De skräpar längst vägarna, på rastplatser och flyger ut genom fönstren titt som tätt.

Själv, som sagt, föredrar jag toaletter även om det kostar lite tid och pengar. Som värst med växelkursen har jag för mig att jag fått betala 15 spänn för att pissa på bensinmack nere i Europa men helvete heller att jag skulle pissa i en flaska i bilen. Det är ju för helvete mitt kontor när man är ute.

Kör- och vilotider skriker de flesta chaufförer, något jag inte förstår mig på då just vilotiderna innebär fler stopp per dag än piss för en manlig blåsa
Citera
2024-09-18, 01:10
  #4
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WP52
Tanken med gratis Adblue har slagit mig, men jag föredrar nog ändå riktiga toaletter eller en buske.

Vet dock folk som har sin dunk i garage och verkstad, och ja – så gott som alla lastbilschaufförer nyttjar väl flaskor. De skräpar längst vägarna, på rastplatser och flyger ut genom fönstren titt som tätt.

Själv, som sagt, föredrar jag toaletter även om det kostar lite tid och pengar. Som värst med växelkursen har jag för mig att jag fått betala 15 spänn för att pissa på bensinmack nere i Europa men helvete heller att jag skulle pissa i en flaska i bilen. Det är ju för helvete mitt kontor när man är ute.

Kör- och vilotider skriker de flesta chaufförer, något jag inte förstår mig på då just vilotiderna innebär fler stopp per dag än piss för en manlig blåsa
Haha har också fått erbjudandet om att pissa för 15kr på mack, backat det och bokstavligen pissat på deras mack i stället (baksidan) Aldrig i helvete jag betalar 15kr för att pissa, skita möjligen.

Och nej, aldrig pissat i flaska i hytten heller..
Citera
2024-09-18, 01:45
  #5
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manginaz
Pissdunken, använder du den? hur? Själv så har jag en i verkstan. Jag har en Adblue dunk nu.

Lastbilschaffisar, som farsan i Trailor park boyz.
https://www.norrteljetidning.se/2017...in-langs-vagen

Citat:
Ursprungligen postat av NORRTELJE TIDNING
Jag vill påtala det senaste som hänt miljön på den hemska Kapellskärsvägen.
Efter ha stigit av buss 631 på hållplatsen är det första jag får se att i diket ligger
åtta stycken stora plastflaskor fyllda med en gul vätska.
Vid närmare granskning visar det sig att det är urin.
...
Bosse

Nu vet jag inte hur den där Bosse tänker, men om jag hade hittadat åtta stycken stora plastflaskor fyllda
med en gul vätska i ett dike så skulle jag ha hoppat över det där med att närmare granska innehållet.
(Kanske om jag var desperat, pank och alkoholist. )
__________________
Senast redigerad av Korv-Bajs 2024-09-18 kl. 01:50.
Citera
2024-09-18, 01:49
  #6
Medlem
Manginazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WP52
Tanken med gratis Adblue har slagit mig, men jag föredrar nog ändå riktiga toaletter eller en buske.

Vet dock folk som har sin dunk i garage och verkstad, och ja – så gott som alla lastbilschaufförer nyttjar väl flaskor. De skräpar längst vägarna, på rastplatser och flyger ut genom fönstren titt som tätt.

Själv, som sagt, föredrar jag toaletter även om det kostar lite tid och pengar. Som värst med växelkursen har jag för mig att jag fått betala 15 spänn för att pissa på bensinmack nere i Europa men helvete heller att jag skulle pissa i en flaska i bilen. Det är ju för helvete mitt kontor när man är ute.

Kör- och vilotider skriker de flesta chaufförer, något jag inte förstår mig på då just vilotiderna innebär fler stopp per dag än piss för en manlig blåsa

Jag har ingen toalett på verkstan och kan vara för mycket folk dvs olämpligt att pissa ute, och ja! bättre verkstad är på listan.
Citera
2024-09-18, 01:51
  #7
Medlem
Manginazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Haha har också fått erbjudandet om att pissa för 15kr på mack, backat det och bokstavligen pissat på deras mack i stället (baksidan) Aldrig i helvete jag betalar 15kr för att pissa, skita möjligen.

Och nej, aldrig pissat i flaska i hytten heller..

Oh en chaffis? Är man verkligen en äkta trucker utan pissflaska i hytten?
Citera
2024-09-18, 17:42
  #8
Moderator
Popesizes avatar
Efter lite diskussion bland moderatorer, så flyttar vi på tråden.

Subkulturer och socioekonomiska livsstilar --> Arbetsliv och arbetsmarknad
/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in